Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen whatsapp viestit ei näy enää näytöllä

Vierailija
23.02.2019 |

Mies on yhtäkkiä vaihtanut asetukset niin että whatsapp viestit ei näy enää näytöllä. Lukee vain "1 whatsapp viesti".

Itselläni on sama käytössä kyllä, mutta outoa että yhtäkkiä päätti vaihtaa asetuksia. Itse vaihdoin asetukset hullun exäni takia, joka lähetti jotain kaipuuviestejä. En halunnut että poikaystävä saisi väärää kuvaa.

Ollaan seurusteltu 8 kuukautta ja emme asu yhdessä.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olen aikuinen nainen. Eikö teitä muka yhtään alkaisi herätyskellot soimaan, kun asetukset vaihdetaan??

Mitkä ihmeen "herätyskellot"?! :D

Vierailija
22/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan olen aikuinen nainen. Eikö teitä muka yhtään alkaisi herätyskellot soimaan, kun asetukset vaihdetaan??

Mitkä ihmeen "herätyskellot"?! :D

Herätys! Toinen nainen viestittää! 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestintäsalaisuuden rikkomisesta tuomitaan asteikolla sakkoja - 2 vuotta vankeutta, ap.

Vierailija
24/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylääminen ja harhaisuus elämäntapana, osa 182 504

Vierailija
25/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan eivät näy hälytykset etusivulla, koska tietosuoja ja yksityisyys, joita muutama päivä sitten eräässä lehdessä neuvottiin suojaamaan (panin silloin mainitut suoja-asetukset päälle).

Nytkö mulla sitten on suhde? Ja aapeellä on vissiin ollut koko ajan.

Vierailija
26/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mitä sakkia täällä kirjoittelee. Toivon että olisi salasuhde, niin pääsisin näpäyttää teitä!

Ihanko tosiaan te kaikki luotatte miehiinne noin täysillä? Katsokaa kun puhelinkäytös alkaa muuttumaan, niin olisitte toivoneet olevanne vähän "vainoharhaisempia".

Vierailija
27/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikkialla lukee että jos mies rupee vaihtelee asetuksiaan niin ettei esim. viestit enää näy, niin kyse on usein pettämisestä?

Ap

Tai yksityisyyden ja tietoturvan käsitteiden sisäistämisestä.

Tai siitä, että lähistöllä on havaittu kyylä.

Vierailija
28/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lukee viestejä hymyillen ja on muutenkin todella tarkka puhelimestaan. Ja herätyskellot ei soi... ei tietenkään

Vierailija
29/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä on juttuja yksityisyys asetuksien laittamisesta joka viikko. Ehkä miehesi osaa lukea?

Vierailija
30/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta mitä sakkia täällä kirjoittelee. Toivon että olisi salasuhde, niin pääsisin näpäyttää teitä!

Ihanko tosiaan te kaikki luotatte miehiinne noin täysillä? Katsokaa kun puhelinkäytös alkaa muuttumaan, niin olisitte toivoneet olevanne vähän "vainoharhaisempia".

Kuule, ei se rakkaus sillä tavoin säily, että puristaa toista kurkusta.

Vierailija
31/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hulluja vastauksia! Itse ainakin kun petin niin tein juuri noin, ei viestejä enää näytölle. Samalla vaihtui näppäinkoodi ja salasuhteen kanssa käyty keskustelu meni Arkistoon ja mykistykselle.

Kyllä aina kannattaa kysäistä että miksikäs näin, puolison naamasta näkee varmaan kyllä jos jotain salattavaa on. Keksi tikusta asiaa ja sano, että hitto oli nolo töissä kun kaveri lähetti KYLLÄPÄ PANETTAA -viestin juuri kun juttelin pomon kanssa ja puhelin oli pöydällä tms., jos et muuten saa luontevasti keskustelua aloitettua. Jos miehellä on joku syy (esim. juuri lukenut nettilehdestä että kannattaa vaihtaa asetukset niin ettei viesti näy heti näytöllä) niin tulee varmaan puheeksi?

Vierailija
32/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lukee viestejä hymyillen ja on muutenkin todella tarkka puhelimestaan. Ja herätyskellot ei soi... ei tietenkään

Ei se herätystoiminto toimi, ellet itse näpyttele sitä😴

Vierailija
33/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin astukset sen takia, että työssä ei näy viestit näytöllä. Jos vaimo tekee siitä johtopäätöksen, että käyn vieraissa niin sitten tekee. Ei ole mun ongelma. Ja vaikka olen naimisissa, mielestäni minulla on oikeus yksityisyyteen. Jos luotto on noin heikko niin kannattanee erota suosiolla.

Vierailija
34/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hulluja vastauksia! Itse ainakin kun petin niin tein juuri noin, ei viestejä enää näytölle. Samalla vaihtui näppäinkoodi ja salasuhteen kanssa käyty keskustelu meni Arkistoon ja mykistykselle.

Kyllä aina kannattaa kysäistä että miksikäs näin, puolison naamasta näkee varmaan kyllä jos jotain salattavaa on. Keksi tikusta asiaa ja sano, että hitto oli nolo töissä kun kaveri lähetti KYLLÄPÄ PANETTAA -viestin juuri kun juttelin pomon kanssa ja puhelin oli pöydällä tms., jos et muuten saa luontevasti keskustelua aloitettua. Jos miehellä on joku syy (esim. juuri lukenut nettilehdestä että kannattaa vaihtaa asetukset niin ettei viesti näy heti näytöllä) niin tulee varmaan puheeksi?

AAAMEN. Itse tekisin juuri noin. Ja epäilen että mies tekee myös niin. Arkistoi yllättävän paljon viestejään.

ap

Vierailija
35/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap tuumisit, jos kumppanisi kyttäisi joka liikettäsi?

Vierailija
36/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto oireilee kroonisena epäluottamuksena muihin. Suhteessa sitä kutsutaan sairaalloiseksi mustasukkaisuudeksi.

Ja krooninen epäluottamus tuhoaa suhteen. Ellei ennen ole harkinnut pettämistä tai eroa, niin aivan varmasti tuollainen vahtiminen suorastaan ajaa niihin.

Minä en käsitä teitä yhtään. Henkisesti terve luottaa, kunnes on konkreettinen syy olla luottamatta. Ja paljonko sellaisesta suhteesta nauttii, jossa toista joutuu pitämään köysissä ja kahleissa?

Tuo on vähän kuin pakottaisi puolison seksiin tai elämään kanssaan. Hullun hommaa.

Vierailija
37/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AAAMEN. Itse tekisin juuri noin. Ja epäilen että mies tekee myös niin. Arkistoi yllättävän paljon viestejään.

ap

Ja miksihän tiedät, että arkistoi viestejään?

Vierailija
38/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa vaihtaa asetuksia, esim sen takia että teidän viestinvaihtonne on yksityisasia.

Vierailija
39/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten oli jokin lehtiartikkeli Whatsappin tietoturvasta ja yksi asia siinä oli laittaa asetukset niin etteivät viestit näy suoraan ruudulla. Olisiko lukenut artikkelin.

Vierailija
40/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin samat asetukset sen vuoksi että minua ärsytti kun mustasukkainen kumppanini kyttäsi jatkuvasti puhelintani kun se oli jossain pöydällä. Aina kun valo tuli päälle niin tämä pompsahti pystyyn. Oli muka menossa hakemaan vettä ym. mutta hitaasti aina ohitti puhelimeni katse kiinnittyneenä ruutuun. :D 

Siinähän sitten kiehui hiljaisena raivosta.

Enkä käynyt vieraissa tai muuta epäilyttävää. 

Erottiin sitten juuri mustasukkaisuus syistä kun tyyppi oli niin epävarma että tulkitsi pettämiseksi milloin mitäkin. En halunnut häntä tyttöjen iltaan->Olin menossa vieraisiin. Kävin kampaajalla-> Vieraisiin meno suunnitelmissa. Löysi lounas-kuitin taskustani->Olin käynyt vieraissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä