Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen whatsapp viestit ei näy enää näytöllä

Vierailija
23.02.2019 |

Mies on yhtäkkiä vaihtanut asetukset niin että whatsapp viestit ei näy enää näytöllä. Lukee vain "1 whatsapp viesti".

Itselläni on sama käytössä kyllä, mutta outoa että yhtäkkiä päätti vaihtaa asetuksia. Itse vaihdoin asetukset hullun exäni takia, joka lähetti jotain kaipuuviestejä. En halunnut että poikaystävä saisi väärää kuvaa.

Ollaan seurusteltu 8 kuukautta ja emme asu yhdessä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi luoja. Ei sun miehes henk.koht. viestit sulle kuulu pätkääkään. En minäkään haluaisi, että oma mies lukisi mun ystäviltä tulleita viestejä.

Vierailija
42/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lukee viestejä hymyillen ja on muutenkin todella tarkka puhelimestaan. Ja herätyskellot ei soi... ei tietenkään

Minäkin luen usein hymyillen ystäviltä tulleita viestejä. Toi sun touhus ei vaikuta terveeltä. Tuolla käytöksellä ajat miehesi lopulta pois. Ei kukaan jaksa kyttäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisuus ei pidä yhtäkään ihmistä lähelläsi. Päinvastoin.

Vierailija
44/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit mieheltä onko sillä suhde tai onko ihastunut toiseen?

Vierailija
45/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka piilottaminen tarkoittaa sinun puhelimessasi salailua, niin ei miehellä ole samat syyt.

Sulla on itselläsi salattavaa ja nyt vainoharhaisesti kuvittelet, että muillakin on samalla tavalla.

Ei ap:lla ole salattavaa, uhri on, jos ex stalkkas.

On mahdoton sanoa ap:n nykyisestä, onko pettämäs vai ei. Ei välttämättä, mutta ei voi satavarmasti sulkea pois.

Vierailija
46/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olen aikuinen nainen. Eikö teitä muka yhtään alkaisi herätyskellot soimaan, kun asetukset vaihdetaan??

Ei

Vierailija
47/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Sen jälkeen kun päivitin puhelimen käyttöjärjestelmän, ei viestit enää ole näkyneet näytöllä, eikä aiemminkaan koskaan lukitulla näytöllä.

Vierailija
48/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hulluja vastauksia! Itse ainakin kun petin niin tein juuri noin, ei viestejä enää näytölle. Samalla vaihtui näppäinkoodi ja salasuhteen kanssa käyty keskustelu meni Arkistoon ja mykistykselle.

Kyllä aina kannattaa kysäistä että miksikäs näin, puolison naamasta näkee varmaan kyllä jos jotain salattavaa on. Keksi tikusta asiaa ja sano, että hitto oli nolo töissä kun kaveri lähetti KYLLÄPÄ PANETTAA -viestin juuri kun juttelin pomon kanssa ja puhelin oli pöydällä tms., jos et muuten saa luontevasti keskustelua aloitettua. Jos miehellä on joku syy (esim. juuri lukenut nettilehdestä että kannattaa vaihtaa asetukset niin ettei viesti näy heti näytöllä) niin tulee varmaan puheeksi?

AAAMEN. Itse tekisin juuri noin. Ja epäilen että mies tekee myös niin. Arkistoi yllättävän paljon viestejään.

ap

Nyt kun sait lypsettyä haluamasi vastauksen ap, mitäs meinaat tehdä? Kyttäätkö kahta kauheammin vai kysytkö kumppaniltasi suoraan?

Ja uskotko, jos hän sanoo ettei petä, vai vaaditko todistamaan syyttömyytensä, mikä on sekä looginen että eettinen järjettömyys?

Vierailija
49/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olen aikuinen nainen. Eikö teitä muka yhtään alkaisi herätyskellot soimaan, kun asetukset vaihdetaan??

Herätyskellot😂😂 Ne on hälytyskellot!

Vierailija
50/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni taas unohtelee tablettejaan tms luokseni ja hänellä ei ole mitään yksityisyysasetuksia käytössä - ei edes näppäinlukkoa - ja viestit popsahtavat kissan kokoisina suoraan siihen näkyville. Olen koittanut opettaa etteivät hänen viestinsä kuulu minulle, mutta ilman tulosta. Olen nyt laittanut kaikki luokseni jääneet laiteet lentotilaan/pois päältä jotta hänen yksityysensä säilyisi.

Jos hän tekee tätä mulle niin varmasti myös muille kavereilleen eikä tollanen vaan käy. Vaikka ei kuinka olisi salattavaa hänellä itsellään, niin ehkä jollakin hänen kaverillaan joku päivä onkin!

Vierailija
51/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi pakottaa elämään epätyydyttävässä suhteessa. Mikset siis vain eroa, jos et kunnioita toista ihmistä sen vertaa, että sallisit hänelle luonnollisesti ja juridisesti kuuluvat perusoikeudet?

Minä en jäisi suhteeseen, jossa perusoikeuksiani loukataan. Yksilöllä on sekä vapaus että vastuu tekemisistään, ellei ole vajaavaltainen. Puolisot eivät lähtökohtaisesti ole toistensa holhoojia eivätkä toistensa vallankäytön kohteita.

Vierailija
52/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikkialla lukee että jos mies rupee vaihtelee asetuksiaan niin ettei esim. viestit enää näy, niin kyse on usein pettämisestä?

Ap

Jos olet tuollainen kyylä, en ihmettelisi miehen pettämistä. Asia ei kuulu sulle, jos mies muuttelee puhelimensa asetuksia.

Vierailija
53/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen kehitysvammaisuus on ällistyttävän usein diagnosoimatta aikuisilla.

Vierailija
54/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ajatellut koskaan niiden miehen ystävien yksityisyyttä? Kai heilläkin on oikeus siihen, ettei heidän viestejään lue kukaan muu kuin se, kenelle ne viestit on tarkoitettu. Ei musta olisi hirveen kivaa, että laitan jollekin ystävälleni viestin, joka saattaa sisältää jotain hyvinkin arkaluontoista yksityiselämääni liittyvää tietoa ja sitten ystäväni mies lukisi viestin.

Ai että mulla alkaa kiehumaan tuollaisten sairaalloisen mustasukkaisten käytös. Ei ajatella mitään muuta, kuin itseä. Minäminä minulla on oikeus tietää. Kun tosiasiassa sulla ei ole mitään oikeutta lukea kenenkään muun viestejä.

Vierailija
55/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se herättää ihmetystä, jos aikuinen, joka ei yleensä muuttele asetuksia, tiukentaa äkkiä yksityisyysasetuksia. Varsinkin, kun kaikki petetyt kertovat tämän olleen ensi merkki pettämisestä. Ennen ei kaverien yksityisyys kiinnostanut.

Vierailija
56/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miehen puhelimen asetuksia, kun en kyylää hänen puhelintaan. Eikä olisi pitänyt kyylätä sinunkaan.

Vierailija
58/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se herättää ihmetystä, jos aikuinen, joka ei yleensä muuttele asetuksia, tiukentaa äkkiä yksityisyysasetuksia. Varsinkin, kun kaikki petetyt kertovat tämän olleen ensi merkki pettämisestä. Ennen ei kaverien yksityisyys kiinnostanut.

Ehkä ennen ei ole ollut tarvetta vaihtaa puhelimen yksityisasetuksia kun ei ollut sairaalloisen mustasukkaista, kyyläävää puolisoa?

Vierailija
59/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta mitä sakkia täällä kirjoittelee. Toivon että olisi salasuhde, niin pääsisin näpäyttää teitä!

Ihanko tosiaan te kaikki luotatte miehiinne noin täysillä? Katsokaa kun puhelinkäytös alkaa muuttumaan, niin olisitte toivoneet olevanne vähän "vainoharhaisempia".

Kyllä, todellakin luotan ja hän luottaa minuun. Meillä on molemmilla laitteet salasanan takia, koska työnantaja edellyttää sitä. Kumpikaan ei taatusti hiplaa toisen puhelinta tai yritä kurkotella näkemään, mitä toinen kirjoittelee. Puheluita siirrytään usein puhumaan toiseen huoneeseen.

Puolisoni on kanssani vapaaehtoisesti, omasta halustaan. Jos hän rakastuu toiseen, hän on vapaa lähtemään.

Toisen viestimien tutkiminen on paitsi sairasta myös oikeasti laitonta.

Vierailija
60/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyttöystävä kerran päätti, että petän kun olin vaihtanut kännykän lukituskoodin (oli ilmeisesti nähnyt koodin, kun puhelimen olin avannut). Yritin selittää, että duunin takia mulla on pakotettuna softa, joka pakottaa vaihtamaan lukituskoodin 2kk välein. Yritin myös selittää, että lukituskoodini tai kännykkäni sisältö ei hänelle kuulu. Ei oikein tuntunut ymmärtävän, parisuhteessa ei kuulemma ole salaisuuksia ja toisen menemisiä ja sanomisia on syytä seurata ettei petä. Onneksi asia tuli ilmi jo 9kk suhteen aikana niin ymmärsin lopettaa sen sitten siihen paikkaan.

Naikkonenhan ei koskaan oikein suostunut ymmärtämään syytä parisuhteen loppumiselle. Kavereille ja tutuille oli puhunut, että olin jäänyt kiinni pettämisestä ja epärehellisyydestä. Kesti tovin, että tuonkin asian sain tutuille selvitettyä kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi