Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhistus, kun näin pitkän nuoren naisen!

Vierailija
22.02.2019 |

Ei se varmaan pisin koskaan näkemäni nainen ollut, mutta pitkä kuitenkin! Varmaan jossain noin 190 cm pituudessa. Oli käytännössä jokaista vastaantulevaa miestäkin pidempi. Ei ollut tikkulaiha tai ylipainoisen roteva, ihan normaalivartaloinen/hoikka, mutta kyllähän sitä silloin on tuolla pituudella iso. Ja kengätkin näyttivät todella isoilta naiselle!

Miksi jotkut naiset ovat noin isokokoisia? Järkkyä! 😱

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy.

T. 180cm lyhyt nainen

Vierailija
22/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettelisi, vaikka olisin ollut minä. Ei ole tosin mikään valtava jalka, yleensä 39 käy hyvin mutta jos kenkiin haluaa laittaa paksut sukat niin sitten 40. Eikä jalan koko oikeastaan pituuteen liity, yhdellä kaverillani on jalka kokoa 42 ja hän on 164 cm.

Kannattaa mennä terapiaan käsittelemään noita traumoja, onhan se nyt vallan järkyttävää nähdä erilaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 192cm nainen. Rakastan pituuttani, mutta ikävä kyllä pitkät ja komeat miehet kiertävät minut kaukaa, vaikka ovat itsekin pitkiä. Kuulen aina tätä ” olet liian pitkä ” en halua noin pitkää naista, haluan, että nainen on naisellinen ja sopivan kokoinen ja siro”. Näitä kommentteja olen valehtelematta kuullut vähintään 100 mieheltä. Pahaa mieltä ne tietysti aiheuttavat, mutta olen jo tottunut.

Vierailija
24/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin myös Saksassa 190cm pitkän, hoikan naisen. Taatusti oli malli tai vastaava. Lentokentällä odoteltiin koneeseen pääsyä. Olisin kyllä siinä kohtaa 175cm manlettina virittänyt köyden kattoon. Onneksi silmiin osui myös sellainen 155cm pieni ja siro nuori nainenkin. <3.

Vierailija
25/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan iik mikä järkytys, äkkiä ap:lle kriisiapua

Vierailija
26/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans liikaa pituutta, täytyy mennä palauttamaan 10 cm jonnekin kasvatuslaitokseen.

Ei kasvatuslaitokseen, siellä tulee pituutta vain lisää. Lyhennys tapahtuu katkaisuhoidossa.

On se kumma kun ihmiset ei tajua ihan perusasioita.

Mitä, eikö kasvatuslaitoksessa kasvatetakaan kasveja kuten olen aina luullut?

Vierailija
27/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa on se, kun lyhyt nainen sanoo että mä oon ihan kade (sun pituudesta). Passiivis-aggressiivisuutta. Kateus on sairaus.

Vierailija
28/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole käynyt Tallinnassa. Siellä 190-senttisiä naisia riittää, ja heillä on vielä korkokengät. 180 on siellä aivan normipituus.

Vierailija
29/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat tyylikkäitä. Aiempi työkaveri oli 192-senttinen ja tapasi Hollannissa aviomiehensä.

Hollantilaiset ovat pitkiä ja upeita ihmisiä.

t. 160 cm

Miia?

Vierailija
30/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että teillä huonoitsetuntoisilla miehillä riittää ihmettelemistä.

Ap on varmasti lyhyt nainen. Miehiä ei naisten pituus haittaa, päinvastoin. Ikävät kommentit pituudestani (178cm) olen kuullut aina lyhyiltä naisilta.

Toivottavasti en ole sanonut mitään sellaista, joka vaikutti sinusta loukkaukselta. 

Olisin hyvin mielelläni pitkä. :)

t. 160 cm

Vierailija
31/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on epäluonnollista isot kädet ja isot jalat (36+). Varmaan tuollakin ap:n näkemällä naisella oli miehekkäät piirteet. Ei kyllä viehätä, haluan itseäni siromman naisen enkä mitään isoa huonoryhtistä mörssäriä.

Millaisia kääpiöitä sinä oikein katselet? :D Tuohan on ennemminkin lapsen jalan koko kuin aikuisen naisen jalan koko! Suomalaisella naisella keskimääräinen kengännumero on kai 39 varmaan. Eli esim. vaikka 40 tai 41 on naiselle ihan normaali jalan koko vielä. Ei mitenkään poikkeuksellisen iso.

Vierailija
32/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat tyylikkäitä. Aiempi työkaveri oli 192-senttinen ja tapasi Hollannissa aviomiehensä.

Hollantilaiset ovat pitkiä ja upeita ihmisiä.

t. 160 cm

Miia?

En muista hänen nimeään, mutta hän oli kiva ja fiksu. 

Vierailija
33/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolointa on se, kun lyhyt nainen sanoo että mä oon ihan kade (sun pituudesta). Passiivis-aggressiivisuutta. Kateus on sairaus.

Ei välttämättä. Minusta pitkät ovat tyylikkäitä. 

Vierailija
34/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina viihtynyt pitkänä, vaikken niin pitkä olekaan, vain 173 cm. Mutta yllättävän hyvin ainakin korkeammissa kengissä näkee miesväen kaljut ja naisten juurikasvut yläpuolelta.

Se ei kuitenkaan ole pituuden parasta antia. Parasta on se, että suurin osa väestä nieleksii ja kakistelee kunnioituksesta eikä tule hyppimään pitempänsä nenille.

Hengitysilmakin on raittiimpaa korkealla. Ja ihmisjoukossa näen ekana kaiken tärkeän, mikä lähestyy.

Vierailija
35/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 192cm nainen. Rakastan pituuttani, mutta ikävä kyllä pitkät ja komeat miehet kiertävät minut kaukaa, vaikka ovat itsekin pitkiä. Kuulen aina tätä ” olet liian pitkä ” en halua noin pitkää naista, haluan, että nainen on naisellinen ja sopivan kokoinen ja siro”. Näitä kommentteja olen valehtelematta kuullut vähintään 100 mieheltä. Pahaa mieltä ne tietysti aiheuttavat, mutta olen jo tottunut.

Järjettömiä ja typeriä kommentteja. Onneksi olet tyytyväinen pituuteesi, kuten kuuluukin.

Mene Hollantiin opiskelemaan tai töihin, koska Euroopan pisimmät ihmiset asuvat Hollannissa.

Minä lähtisin sinne jo hoikkien ja vaaleiden miesten vuoksi. :)

Vierailija
36/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on epäluonnollista isot kädet ja isot jalat (36+). Varmaan tuollakin ap:n näkemällä naisella oli miehekkäät piirteet. Ei kyllä viehätä, haluan itseäni siromman naisen enkä mitään isoa huonoryhtistä mörssäriä.

Kuulostat kyllä sellaiselta pikkuneidiltä, että vielä pienempää voi olla hankala löytää.

Vierailija
37/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen jonka pituus on kyykyssä 250cm.

Lisäksi olen sosiaalidemokraatti,minulla on suomut,häntä ja punainen tukka.

Tunnen itseni aivan tavalliseksi.

Vierailija
38/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisit ehkä kelvatakin minulle, mutta itse en noin 10 cm lyhyempänä varmaankaan ole määrittelemäsi "pitkä mies", mutta en näillä geeneillä vaan pystynyt tuota pidemmäksi kasvamaan. Olen nääs molempia vanhempiani pidempi, äitiäni selvästikin, ja kasvoin myös ennustepituuteni yläpuolelle. Joten kyllä tässä ihan maksimille mentiin sen osalta, mitä näillä geeneillä pystyi pituutta tulemaan.

Vierailija
39/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjettömiä ja typeriä kommentteja. Onneksi olet tyytyväinen pituuteesi, kuten kuuluukin.

Mene Hollantiin opiskelemaan tai töihin, koska Euroopan pisimmät ihmiset asuvat Hollannissa.

Minä lähtisin sinne jo hoikkien ja vaaleiden miesten vuoksi. :)

Ne miehet ovat sielläkin vähenemässä, mutta ei siitä sen enempää...

Vierailija
40/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa pitkä... antaisin mitä vaan että saisin olla ihmisen kokoinen.

t. 158 cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi