Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhistus, kun näin pitkän nuoren naisen!

Vierailija
22.02.2019 |

Ei se varmaan pisin koskaan näkemäni nainen ollut, mutta pitkä kuitenkin! Varmaan jossain noin 190 cm pituudessa. Oli käytännössä jokaista vastaantulevaa miestäkin pidempi. Ei ollut tikkulaiha tai ylipainoisen roteva, ihan normaalivartaloinen/hoikka, mutta kyllähän sitä silloin on tuolla pituudella iso. Ja kengätkin näyttivät todella isoilta naiselle!

Miksi jotkut naiset ovat noin isokokoisia? Järkkyä! 😱

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa pitkä... antaisin mitä vaan että saisin olla ihmisen kokoinen.

t. 158 cm

Tyypillistä. Lyhyet ihmiset ovat usein epämiellyttävän aggressiivisia.

Vierailija
42/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä pituudesta on? Kuten äitini aina sanoi kun nuorena pohdin kehtaanko laittaa korkokengät jalkaan: Kyllä ylöspäin on tilaa.

T. 180cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pitkä nainen - en tosin ole kuullut pituudestani huomauttelua pitkäääään aikaan.

Nyt sitten joku taaperon kokoinen äijä keksi huomautella.

Itsellä on poikia ja kyllä voi sanoa, että 186 cm on parempi kuin 172cm.

Vierailija
44/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pitkä nainen - en tosin ole kuullut pituudestani huomauttelua pitkäääään aikaan.

Nyt sitten joku taaperon kokoinen äijä keksi huomautella.

Itsellä on poikia ja kyllä voi sanoa, että 186 cm on parempi kuin 172cm.

Se, että muutama tapaus on sinulle elämäsi aikana maininnut pituudestasi ja monet eivät varmaan edes tarkoittaneet pahalla, niin aiheuttaa teissä pitkissä jostain syystä aina sellaista kokonaisvaltaista halveksuntaa vaikka jo alle 170 cm pituisia ihmisiä kohtaan.

Se ” Oh, oletpas pitkä ” huudahdus on spontaani reaktio, mutta aikuisen ihmisen kutsuminen taaperoksi on pilkkaa ja halveksuntaa.

Ei ihme jos teitä pitkiä aletaan inhota, koska teillä on tuo asenne.

Vierailija
45/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ylläpito! Miksi kommenttini meni tarkistukseen? Ketään en haukkunut eikä sisältänyt kiellettyjä sanoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
46/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin tutustumassa Oodiin viikko sitten. Olen itse 176 cm pitkä, ja näin kolme naista, jotka olivat minua 10-15 cm pitkiä. Kolme vartin sisällä on aika paljon.

Itseni pituisia en reksteröi. En ole erityisen pitkä.

Vierailija
47/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen on kai kääntäen vähän sama kuin lyhyt mies. Poikkeama keskijakaumassa. Kyllähän sellainen aina silmään pistää, mutta mitäs väliä sillä on jos ei ääneen ala ketään haukkua.

Vierailija
48/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin tutustumassa Oodiin viikko sitten. Olen itse 176 cm pitkä, ja näin kolme naista, jotka olivat minua 10-15 cm pitkiä. Kolme vartin sisällä on aika paljon.

Lentopalloilijoita? Koripalloilijoita?

Vierailija
49/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te pitkät naiset ja miehet oikein olette? Olen asunut Helsingissä koko ikäni ja silti olen vaan muutaman kerran törmännyt selkeästi keskivertoa pidempään ihmiseen. Tuntuu, että jo pelkästään miehistä n. 70% on mua lyhyempiä. Harmittaa.

T. 168cm

Vierailija
50/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin pitkä ja kuule ei sille pituudelle mitään voi.

Vierailija
51/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistus!! Pakko semmoisen on olla jumalanvastaista työtä. Ei nainen voi olla kuin mies. Tää on seurausta jumalattomuuden aikakaudesta. Kasvuhormoonia on syötetty sille. Aivan varmasti on. Jumala loi naisen pieneksi ja hennoksi. Ei voi olla nainen romuluinen ja pitkä!!! Koulussa on opetettu sille, että oot vääränlainen! sitten viety terkkarille ja sieltä lääkäriin. Puoskari määrännyt kasvunhormoonia!!! Jumalan siunausta. Toivottavasti tajuaa muuttua. T. aitoavioliittolainen.

Vierailija
52/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli transu. Kerran olin kenkäkaupassa ja siinä oli pitkä, 185-190 naisihminen kenkiä katselemassa. Oli hoikka, pitkä pöyhkeä filmitähtitukka ja naiselliset vaatteet. Pelästyin kun hän möreällä äänellä kysyi myyjältä 43 numeron kenkiä. Taisi olla hoidot vielä kesken. Ei se minua häiritse, yllätyin vaan.

Vierailija
53/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli transu. Kerran olin kenkäkaupassa ja siinä oli pitkä, 185-190 naisihminen kenkiä katselemassa. Oli hoikka, pitkä pöyhkeä filmitähtitukka ja naiselliset vaatteet. Pelästyin kun hän möreällä äänellä kysyi myyjältä 43 numeron kenkiä. Taisi olla hoidot vielä kesken. Ei se minua häiritse, yllätyin vaan.

Mä ole nähnyt muslimi naisen lapsineen ja sillä oli möreä ääni. Se oli varmaan juu trans. Ei se että on kimeä tai möreä ääni automaattisesti vaikka näyttäisi joltain tarkoita että olisi trans.

Vierailija
54/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on epäluonnollista isot kädet ja isot jalat (36+). Varmaan tuollakin ap:n näkemällä naisella oli miehekkäät piirteet. Ei kyllä viehätä, haluan itseäni siromman naisen enkä mitään isoa huonoryhtistä mörssäriä.

Peukut 3-32.

Olisikohan jakauma sama jos nainen kirjoittaisi kuinka haluaa itseään rotevamman miehen?

Vierailija
55/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 192cm nainen. Rakastan pituuttani, mutta ikävä kyllä pitkät ja komeat miehet kiertävät minut kaukaa, vaikka ovat itsekin pitkiä. Kuulen aina tätä ” olet liian pitkä ” en halua noin pitkää naista, haluan, että nainen on naisellinen ja sopivan kokoinen ja siro”. Näitä kommentteja olen valehtelematta kuullut vähintään 100 mieheltä. Pahaa mieltä ne tietysti aiheuttavat, mutta olen jo tottunut.

Niin?

Käännetäänpä asia toisin päin. Olet siis 26cm keskivertonaista pidempi.
"Olen 153cm cm pituinen siro mies. Kauniit fitnesskissat kiertävät minut kaukaa vaikka ovat itsekin siroja ja lyhyitä"

Kaikki naiset haluavat pitkiä ja komeita miehiä
. Joko se perustellaan samanlaisuudella tai vastakohdilla. Ei varmaankaan ole yllätys että halutuimmat miehet omaavat yhtä stereotyyppisen naismaun?

Minä olen M/174cm, eikä pituutesi olisi ongelma. Näin, tuliko nyt parempi fiilis?

Vierailija
56/56 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentopalloilijoita? Koripalloilijoita?

Eivät he olleet samassa porukassa. Ja ikähaitariltaan 25-60 v. Kaikki kyllä hoikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän