Olen poliisi ja onneksi saimme uudet tunnukset.
Eli saimme kenttähaalareihin numerotunnukset. Onneksi ei tarvitse kulkea omalla nimellä jatkossa töissä. Poliisilla täytyy myös olla oma turvallisuus taattu.
Kommentit (13)
Hyvä. Olen myös sitä mieltä, että Valviran luvissa ei kuulu ilmoittaa syntymäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä on tullut vastuuttomia. Jos joku sopii tuntomerkkeihin ja kun edes kysyy mistä on tullut jne niin vedetään herneet nenään ja kysytään heti nimeä ja esimiehen numeroa. On se kumma kun ei saa suorittaa virkatehtäviä ilman mussutusta. 😄😄
Tarviiko teidän paskahattujen olla aina niin ilkeitä? Kysyisitte kohteliaasti.
Tuleeko ne rintakamerat käyttöön? Se olisi mielestäni hyvä uudistus.
Mitä siitäkin tulisi, jos lääkäritkin esiintyisivät vain numeroilla (syytä siihen olisi varmasti yhtä paljon kuin poliiseillakin. Potilaalle esittäydyttäisiin: Olen lääkäri 327, mikähän teitä vaivaa?
Eipähän enää tarvitse tuntea poliisia nimeltä. Tuntematon poliisi. Mutta onko poliisilla esittää jonkinlaista virkamerkkiä tms jos joku tulee poliisinasussa ovelle? Erottuu valepoliisi.
Ei poliiseja edes nykyään näe. En tiedä edes minkä näköisiä poliiseja meidän kaupungissa on.
Vierailija kirjoitti:
Ei poliiseja edes nykyään näe. En tiedä edes minkä näköisiä poliiseja meidän kaupungissa on.
Hyvällä tuurilla voi nähdä poliisiauton 2 kertaa vuodessa, se menee nopeasti ohi.
Eipä tarvitse harkita seurustelua poliisin kanssa, kun ei niitä edes näe ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä tuurilla voi nähdä poliisiauton 2 kertaa vuodessa, se menee nopeasti ohi.
Eipä tarvitse harkita seurustelua poliisin kanssa, kun ei niitä edes näe ollenkaan.
Kaupassa ei tiedä kuka on missäkin ammatissa, kun kaikilla on omat vaatteet päällä. Mies saa olla tosi hyvännäköinen kasvoista, että herättää kiinnostusta tavalliset vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi edes sopinut poliisin vaimoksi luonteeltani, että varmaan ihan hyvä ettei edes tiedä minkä näköisiä poliiseja omassa kotikaupungissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi edes sopinut poliisin vaimoksi luonteeltani, että varmaan ihan hyvä ettei edes tiedä minkä näköisiä poliiseja omassa kotikaupungissa on.
Ei kai niillä poliiseilla muita vaimovaatimuksia ole kuin että ei kuulu moottoripyöräjengiin. Yhtä nuorta naista ei päästetty opiskelemaan poliisiksi, kun hänen isänsä oli aiemmin kuulunut moottoripyöräjengiin, mutta eronnut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitäkin tulisi, jos lääkäritkin esiintyisivät vain numeroilla (syytä siihen olisi varmasti yhtä paljon kuin poliiseillakin. Potilaalle esittäydyttäisiin: Olen lääkäri 327, mikähän teitä vaivaa?
Haluaisin olla gynekologi 69
Olen kasvosokea dementikko. Numerot, nimet ja vuodet tekee kuperkeikkaa.
Ihmisistä on tullut vastuuttomia. Jos joku sopii tuntomerkkeihin ja kun edes kysyy mistä on tullut jne niin vedetään herneet nenään ja kysytään heti nimeä ja esimiehen numeroa. On se kumma kun ei saa suorittaa virkatehtäviä ilman mussutusta. 😄😄