Iltalehti: Naisille ei löydy miehiä
Iltalehdessä naiset murehtivat, että miehiä ei löydy eivätkä miehet lähesty.
Minä olen mies, joka tahtoisi pyytää ulos naista, joka työskentelee työpaikassa, jossa vierailen säännöllisesti. Minua ei ujostuttaisi kysyä naista ulos eikä naisen kieltävä vastaus saisi minua pohjamutiin, mutta sen sijaan kysymisen estää tilanteen epäsopivuus.
Minua on valistettu, ettei työssä olevaa ihmistä saa häiritä ja että on epäkohteliasta lähestyä työtä tekevää ihmistä.
Niinpä olen luovuttanut jo etukäteen. Nainen on osoittanut minulle mielestäni poikkeavaa huomiota ja minusta hän vaikuttaa mukavalta, mutta kun sosiaaliset normit estävät ulos kysymisen niin sitten ne estävät. Minkäs sille voi.
Kai se on niin, että nykyään suora treffejä tavoitteleva lähestyminen on sallittu enää (kännissä) yöelämässä tai netissä. Ainakin itselleni kaikki muut paikat tuntuvat epäsopivilta.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
mulle kelpaa nykyään vain japanilainen tai tällainen mistä lie
https://aijaa.com/lu24nn?fbclid=IwAR0XjF4CqF64YywR-b9NayawNbr98xOtNFaQN…
Indonesiaa veikkaisin. Kaunis nainen. Toivottavasti siirryt saiteille, joissa hänen kaltaisiaan tapaa.
t. heteronainen
kiitos vinkistä meen sinne paikan päälle ei mitään deittisivuja
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa tulee esille se, miksi naiset ovat niin valikoivia miesten suhteen. Kaikki miehet, jotka tässä ketjussa kirjoittavat, ovat huonoja ulosanniltaan. He valittavat, hakevat sääliä tai syyllistävät naisia. Ovat kuin pikkupoikia, joilta on lelu viety. Ei kukaan itsenäinen ja hyvän itsetunnon omaava nainen huoli mokomia uhriutuvia vinkujia. Naiselle ei miehen työpaikka, tulotaso merkitse mitään, jos mies on sinut itsensä kanssa eikä uhriudu, eikä etsi aina syitä muista. Hyvän itsetunnon omaava, hyvin käyttäytyvä mies on aina kiinnostava, huolimatta ammatistaan. Huonomman ulkomuodonkin voi saada anteeksi, käyttäytymällä kuin herrasmies.
Pakko nyt sanoa, että et taida yhtään tietää mistä puhut.. Asiasta on tehty maailman sivu erilaisia tutkimuksia, ja nimenomaan status ja sosioekonominen asema määrittävät kaikkein ENITEN miehen suosiota naisten keskuudessa.
Se, että sinä olet asiasta eri mieltä, ei kuitenkaan muuta yllä mainittuja tosiasioita yhtään mihinkään. Valitettavan useilla naisilla tuntuu olevan hyvin vaikea käsitellä joitain ilmiöitä täysin objektiivisesti. Pariutuminen ja siihen vaikuttavat asiat on selvästi yksi näistä ilmiöistä.
rwerew kirjoitti:
Sinkku M25 kirjoitti:
Ymmärrän kyllä naisten näkökulman täysin. Olisin itsekin toki imarreltu jos nainen tulisi pyytämään minua randomilla ulos, mutta tilanne olisi kaikin puolin kiusallinen jos en tuntisi kyseistä naista ollenkaan, olipa tämä miten hyvännäköinen tahansa. Sitten kun siellä treffeillä ollaan, kun ei tiedä toisen kiinnostuksenkohteista, vapaa-ajanvietosta yms yhtään mitään niin pitää keksiä tikusta asiaa. Se jäänmurtaminen tapahtuu jo siinä vaiheessa kun puhutaan niitä näitä ensitapaamisella ja siinä selviää et onko yhtäläisiä kiinnostuksenkohteita yms. mistä voisi sitten jatkaa ehkä treffeilläkin.
Miten tyhmiä miehet oikein on kun ei tajua tätä? Ei se naisten "narraaminen" tosiaan vaadi yhtään mitään muuta kun olet käynyt suihkussa, on siistit vaatteet päällä ja osaat puhua naisten kans niitä näitä. Se on taito mitä voi harjoitella, puolet maailman ihmisistä on naisia niin jos yhden kanssa mokaat, muut eivät tiedä toilailustasi mitään.
Treffeillähän nimenomaan keskustellaan noista asioista, duh. Jos nuo kaikki on jo käsitelty, niin mistäs sitten keksitään juttua, täh? Vähän niin kuin takaperoinen tämä sinun käsityksesi.
No mistä sitten jutellaan parisuhteessa jos treffeillä on kaikki jo käsitelty? :D Jos sitä kemiaa on, niin löytyy myös puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa tulee esille se, miksi naiset ovat niin valikoivia miesten suhteen. Kaikki miehet, jotka tässä ketjussa kirjoittavat, ovat huonoja ulosanniltaan. He valittavat, hakevat sääliä tai syyllistävät naisia. Ovat kuin pikkupoikia, joilta on lelu viety. Ei kukaan itsenäinen ja hyvän itsetunnon omaava nainen huoli mokomia uhriutuvia vinkujia. Naiselle ei miehen työpaikka, tulotaso merkitse mitään, jos mies on sinut itsensä kanssa eikä uhriudu, eikä etsi aina syitä muista. Hyvän itsetunnon omaava, hyvin käyttäytyvä mies on aina kiinnostava, huolimatta ammatistaan. Huonomman ulkomuodonkin voi saada anteeksi, käyttäytymällä kuin herrasmies.
Pakko nyt sanoa, että et taida yhtään tietää mistä puhut.. Asiasta on tehty maailman sivu erilaisia tutkimuksia, ja nimenomaan status ja sosioekonominen asema määrittävät kaikkein ENITEN miehen suosiota naisten keskuudessa.
Se, että sinä olet asiasta eri mieltä, ei kuitenkaan muuta yllä mainittuja tosiasioita yhtään mihinkään. Valitettavan useilla naisilla tuntuu olevan hyvin vaikea käsitellä joitain ilmiöitä täysin objektiivisesti. Pariutuminen ja siihen vaikuttavat asiat on selvästi yksi näistä ilmiöistä.
Riippuu missä asiaa tutkii. Hyvä sosiaaliturva (kuten Suomessa) saa naiset painottamaan ulkonäköä ja jännyysominaisuuksia. Ei taida missään muualla olla yhtä paljon sinkkuja dippainssimiehiä kuin meillä
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on liian maskuliinisia. Ei mies halua maskuliinista naista vaan feminiinisen naisen. Ei ne patteritkaan toimi jos molemmat puolet ovat plussaa, vaan vetovoima tulee plussan ja miinuksen tuloksena.
Olen feminiininen, mutta yli 40. Eli miehille ilmaa. Sanoisitte miehet suoraan, että vain nuori povipommi kelpaa.
Sehän on itsestään selvyys. Mies haluaa hedelmällisen naisen. Sinä olet siinä suhteessa jo vahvsti ehtoopuolella.
"Mies haluaa hedelmällisen naisen"? . Tuo lause on aika pahassa ristiriidassa vauvapalstamiesten kanssa. Täällähän nimenomaan miehet suuvaahdossa jankuttaa, että kukaan mies ei halua lasta. Kaikki miehet on vähintäänkin huijattu isäksi. Ja nekin joita ei ole huijattu, elättävätkin jonkun toisen miehen lasta tietämättään.
Tuo yli 40v nainen sopii vauvapalstamiehille huomattavasti paremmin, koska riski , että joutuu huijatuksi isäksi on jo huomattavan pieni.
Vaikka kyllähän niitä yli 40v naisia on paljon, jotka vielä synnyttää. Vasta kun nainen on 50v voi olla lähes varma, että sen suuntaista vahinkoa ei satu.
Yrittäkää nyt naiset ymmärtää, että lasten haluaminen ja hedelmällisen naisen haluaminen ovat kaksi eri asiaa vaikka usein sekoitatte ne keskenään. Mies voi siittää lapsia hyvin myöhäiselläkin iällä, joten on hyvä olla optio jos vaikka mieli muuttuu ja haluaakin lapsia.
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää, miksi niitä ukkoja pitäisi olla! Ovat ällöjä.
Miehissä on joku valuvika. Ovat pääsääntöisesti epäsiistimpiä, aggressiivisempia, epäempaattisempia... Naisporukoissa on usein tullut todettua että on niin paljon helpompaa ilman miestä, siksi naiset niin usein eroa hakevatkin lastensaannin jälkeen ja ovat yksin tai alkavat seurustella toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ongelmana on tulotasoni.
En kelpaa pidempään suhteeseen.
Tienaan 1200e kk.
Sen lisäksi teen siis tuon päälle ylitöitä. Vapaa-aikani on vähissä ja en saa kustannettua edes treffejä tai mitään.
Olenkin tullut siihen tulokseen että naiset etsivät vain rahaa ja autokyytejä.
Minulla ei ole edes ajokorttia, koska palkallani en sellaista saa säästettyä, saati autoa.
Jos jäisin työttömäksi, niin silläkään ei naista saa, kun pitäisi käydä töissä.
En oikein voi voittaa paitsi valittamalla.
Niin kenelle et kelpaa? Miehet kattelee kauniita naisia ja ihmettelee miksei kelpaa.. hahhah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehellä ei tarvitsekaan olla lentäjäkirurgileukaa? Hyvä, onpahan ainakin yksi palstan vakioväite nyt kumottu.
Oli muuten hurja status ja sosioekonominen asema sillä poikasella, joka oli ensirakkauteni. Samaten nykyisellä, joka oli työkyvyttömyyseläkkeellä, kun tapasimme. Aviomies ja lapsen isä oli sentään ihka aito duunari tässä välissä.
Hassu juttu, artikkelin perusteella voisi kuvitella että onhan tässä maassa ihan järkeviäkin naisia joille kelpaisi tavallinen ja kunnollinen mies. Mutta sitten kun laitat itsesi tarjolle vaikka nyt sinne nettideiteille niin kovin hiljaista on! Ja nekin naiset mitä olen tavannut eivät ole olleet parisuhteeseen kelpaavia. Ongelmia on, joillakin paljonkin, ja ne pitäisi hyväksyä. Vastavuoroisesti nainen ei tule hyväksymään mitään sinun ongelmiasi vaan lähtee heti kävelemään jos kaikki ei ole aivan täydellistä ja suju kuin elokuvissa.
Jos tässä maassa on kunnollisia naisia jossain, niin näemmä he eivät ainakaan notku tinderissä tai nettideiteillä. Pitäisi varmaan osata kotoa hakea. Että eipä niitä naisiakaan tahdo tästä maasta löytyä miehille! Olen jo päättänyt laittaa ilmoituksen ulkolaiselle treffipalstalle, koska minäkin haluaisin joskus naimisiin ja perheen.
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu, artikkelin perusteella voisi kuvitella että onhan tässä maassa ihan järkeviäkin naisia joille kelpaisi tavallinen ja kunnollinen mies. Mutta sitten kun laitat itsesi tarjolle vaikka nyt sinne nettideiteille niin kovin hiljaista on! Ja nekin naiset mitä olen tavannut eivät ole olleet parisuhteeseen kelpaavia. Ongelmia on, joillakin paljonkin, ja ne pitäisi hyväksyä. Vastavuoroisesti nainen ei tule hyväksymään mitään sinun ongelmiasi vaan lähtee heti kävelemään jos kaikki ei ole aivan täydellistä ja suju kuin elokuvissa.
Jos tässä maassa on kunnollisia naisia jossain, niin näemmä he eivät ainakaan notku tinderissä tai nettideiteillä. Pitäisi varmaan osata kotoa hakea. Että eipä niitä naisiakaan tahdo tästä maasta löytyä miehille! Olen jo päättänyt laittaa ilmoituksen ulkolaiselle treffipalstalle, koska minäkin haluaisin joskus naimisiin ja perheen.
Ulkomaalaiselle. Good luck!
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kelpaa mies.. Naisten vaatimustaso on älyttömällä pohjalla ja sekin taitaa perustuu roskalehtiin ja telkkarirealityyn. Kumppanilta odotetaan ihan mahdottomia asioita. Itse en ole tinderissä, mutta mitä olen kavereilta kuullut, että siellä naiset ei edes vastaa mitään ja jos lukee jonkun naisen profiilin, niin se ettii sitä kansikuvapoikaa mens health lehdestä. Ehkä tossa on se syy miks kovin moni ei jaksa yrittää. 90% miehistä ei ole sellasia mens health tai muun vastaavan lehden näkösiä jätkiä. Se 10% mikä jää niin niillä on itsellä sellaset omanlaisensa naiset jolla on myös yleensä tili täynnä rahaa.
Kun katsot kadulla vastaantulevia pariskuntia, niin niistä on Men's Healthit kaukana. Typerää rakentaa ymmärryksesi jonkun Tinderin varaan, sitä kun käyttää aktiivisesti enimmäkseen yhteiskunnan pinnallisempi aines, joille on normaalia ihmisten swaippailu joo ja ei -pinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehellä ei tarvitsekaan olla lentäjäkirurgileukaa? Hyvä, onpahan ainakin yksi palstan vakioväite nyt kumottu.
Oli muuten hurja status ja sosioekonominen asema sillä poikasella, joka oli ensirakkauteni. Samaten nykyisellä, joka oli työkyvyttömyyseläkkeellä, kun tapasimme. Aviomies ja lapsen isä oli sentään ihka aito duunari tässä välissä.
Niin, sanoin että naisille tuntuu usein olevan vaikeata tarkastella objektiivisesti jotain ilmiötä yleisellä tasolla, ja sinä vastaat kertomalla kahdesta täysin omakohtaisesta kokemuksestasi :) Vaikeahan täällä on mitään järkevää keskustelua saada aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu on niin naurettavaa täällä, että jätän teidät ”korkeakoulutetut” naiset raakkumaan täällä keskenään.
Meikäläinen käpertyy viettämään ihanaa iltaa ja viikonloppua rakkaan duunarini viereen. Raskaan työn raataja, joka ansaitsee työviikon jälkeen vähän huvia... ;)
Goodbye, ei tuu ikävä.
Sun anti tälle keskustelulle oli, että tyhmät naiset ottaa väkivaltaisen narsistin insinöörin vaikka tarjolla on lutuisia duunareita. Näin insinöörinä mukava lukea tällaista.
Itse kun erosin ja elelin sinkkuna niin tuli huomattua, että nykyinen deittimaailma on mennyt aika hassuksi. Tinderissäkin vaikuttaa kriteerit olevan monella todella korkealla. Hetken aikaa sitä jaksoin, mutta totesin ettei siitä mitään tule.
Ajattelin elellä ihan itsekseni sinkkuna, elämä on yksinkin ihan mukavaa kun ei ole lapsiakaan niin voi tehdä mitä haluaa.
M36
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama kokemus.
Sanat ja teot on naisilla usein erilaiset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sanoin että naisille tuntuu usein olevan vaikeata tarkastella objektiivisesti jotain ilmiötä yleisellä tasolla, ja sinä vastaat kertomalla kahdesta täysin omakohtaisesta kokemuksestasi :) Vaikeahan täällä on mitään järkevää keskustelua saada aikaiseksi.
Nämä keskustelut olisivat paljon hedelmällisempiä, jos jokainen nimenomaan kirjoittaisi omasta subjektiivisesta kokemuksestaan. Tuollainen väite, että "status ja sosioekonominen asema blaablaa" kun ei sisällä yhtään mitään mihin tarttua, varsinkaan kun mukana ei ole edes linkkiä siihen tutkimukseen, mikä todistaisi, että näin Suomessa nimenomaan on.
Subjektiiviset kokemukset, joita toinen osapuoli myös todella kuuntelisi, se olisi tervetullutta herkkua tälle palstalle. Olisi aivan eri asia käydä keskustelua, jossa toinen osapuoli sanoisi, että "Tyttöystäväni jätti minut, kun en onnistunut samaan työpaikkaa, onko muille käynyt näin?" kuin keskustelua, johon heitetään ilman mitään perusteluja väite, että "status ja sosioekonominen asema vaikuttavat miehen suosioon naisten keskuudessa".
Vierailija kirjoitti:
Naiset on liian maskuliinisia. Ei mies halua maskuliinista naista vaan feminiinisen naisen. Ei ne patteritkaan toimi jos molemmat puolet ovat plussaa, vaan vetovoima tulee plussan ja miinuksen tuloksena.
Onko vaikea ymmärtää, että suomalaisessa kulttuurissa ei ole koskaan ollut naisia, jotka olisivat olleet pelkkiä avuttomia haihattelijoita? Ei edes Suomen historiassakaan ole tällaisia naisia, vaan naisia, jotka myös tienasi ja teki fyysiset työt. En edusta avutonta ja heikkoa naiskuvaa mutta yhdistän itsessäni vahvuuden ja kauneuden. En ole mikään pelkurimainen hiirulainen se mekko päällä ja meikit naamassa, vaan löytyy ns. munaa, jos on tarvis. Enpä ainakaan ole raahaamassa kotiin jännämiehiä Suomesta tai kehitysmaasta paapottavaksi, kun on jonkun verran vahvuuttakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32v sinkkunainen. Viimeisin parisuhteeni loppui 7v sitten, siinä välissä pari melkein vakavaa suhdetta ja yhdenillanjuttuja. Viimeisin yhdenillanjuttukin tapahtui kohta 3v sitten. Asun pienessä kaupungissa, jossa baaritkin ovat menneet parin viime vuoden sisällä konkkaan, joten ei ole ollut edes mahdollisuutta mennä ulos. Olen yrittänyt deittisovelluksia, mutta ainoat jotka keskustelevat kunnolla&ehdottavat tapaamista ovat ulkopaikkakuntalaisia, jotka ovat matkan tai työn takia täällä vain hetken. Parin kaupankassan kanssa olen muka flirttaillut, mutta ei etene mihinkään mikään. Olen kaunis nainen, joten ulkonäöstäkään ei pitäisi olla kiinni. Välillä tuntuu, että jotkut miehet enemmän pelkäävät minua. Olen hyväksynyt sen, että en luultavasti tule ikinä löytämään ketään. Ehkä löytäisin jonkun, jos muuttaisin täältä pois suurempaan kaupunkiin, mutta se ei ole ainakaan vielä mahdollista.
Jätitkö jotain kertomatta? Haetko kuitenkin nhl-miljonääriä tai vastaavaa? Mitä mieltä olisit perus keskituloisesta poliisimiehestä?
En todellakaan hae mitään miljonääriä tmv. Kyllä kelpaisi ihan perusduunin tekijä.
Suomalainen juoppo tai mammanpoika ei oikein miellytä. Suosin naisena arabeja koska he pitävät naisia prinsessoina. Arabimies ojentaa mulle aine käden kun nousen bussin tai auton penkiltä, avaa oven ja kantaa kauppakassit. En saa edes laukkuani kantaa. Tämä on musta paljon ihanempaa eikä mun tarvitse enää leikkiä miehelle äitiä toisin kuin suomalaisille miehille. Naiset, ottakaa arabimies jos haluatte mieslapsistanne, jotka ei osaa tehdä mitään omatoimisesti eroon niin ottakaa arabi.
Tuo kyllä on se omakin reaktioni. Saan ovet itse auki ja jaksan kantaa laukkuni. Takinkin saan helpommin itse päälle. Mielestäni on ärsyttävää jos joku äijä tunkee siihen häärimään.