Nainen paljonko kestät viinaa!
Ei ole mitään kauheampaa kuin umpikännissä koheltava, vaatteensa kuraan likaan ja oksennuksiin sotkenut sökeltävä nainen. Eikö naiset tosiaan tiedä kuinka paljon kestävät viinaa?
Paljonko sinä kestät, että vielä säilyt ihmisen tavoilla!
Kommentit (24)
Näppituntuma on, että puolentoista promillen humalassa olen vielä keskustelukykyinen ja melko selväjärkinen.
Kahden tuhannesosan koittaessa järki ei oikein enää juokse ja alan puhua ja tehdä tyhmyyksiä. Aggressiinvinen en kuitenkaan koskaan ole, ehkä vähän turhan dramaattinen jutuissani.
Tähän se jää. Ihan pari kertaa elämässäni olen ollut niin sekaisin, että muisti on mennyt, kaatuillutkin olen. Kai mittari silloin olisi lähennellyt kolmea promillea.
Promilleillahan tämä mitata täytyy eikä millään viinamäärillä ilman ajan suuretta.
N52, 60kg
Kännissä toisiinsa nojailevat nakkikioskijätkät puoli persettä paljaana ja paita veressä eivät ole esteettisiä nekään. Hitaita kuin laiskiaiset ja älykkäitä kuin syylät.
Kysymys on typerä: ei tarvitse tietää, missä kohtaa tulee alkoholimyrkytys, vaan tarvitsee olla oikea motiivi ja tekniikka alkoholin nauttimiseen. Ei sitä vedetä ämpärillä kaksin käsin kunnes valo sammuu, vaan hyvin hissuksiin ja niin, että pysyy mieli hyvänä.
Nuo konttailijat ja nojailijat ovat juoneet varmaan hirveällä kiireellä kaiken mitä on eteen kannettu. Aika usein se kertoo taipumuksesta alkoholismiin.
Pari-kolme lasia viiniä. Sitten alkaa humaltua liikaa. En viitsi sen enempää edes kokeilla.