Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vankeinhoito Suomessa huippua!

Vierailija
21.02.2019 |

Ei haittaa vaikka vanhusten hoito rempallaan , vankeinhoito on hyvää. Lasten " ystävä" , joka pakeni viranomaisia ja palautettiin Saksasta, saa erikoishammaslääkäripalveluja vankilassa, Kuten saavat kuubalaiset rais...jat

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, pitäähän sitä nyt kuntosalit ja konsolit olla, sekä parempi ruoka kuin vanhuksille ja koululaisille! Ja vielä palkkaa vankilassa tehdystä työstä. On sitten helpompaa päästä takaisin mukaan yhteiskuntaan ja juonimaan uusia kivoja rikoksia. Ihonväristä riippumatta.

Vierailija
2/9 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tästä ylpeitä! Tyhmä kansa kun olemme...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan vaan niin isis-veteraanit, joille Tuula Haatainen ehdotti jo 2013 sotaveteraanistatusta, saavat paremmat oltavat kuin vanhukset Suomessa.

Vierailija
4/9 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepokoteja, onhan tuo tiedossa,monet suorastaan pyrkii sinne

Vierailija
5/9 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä on yleensäkään edes tehty "hoitoa"? Miten tähän on päädytty? Mentiinkö kansainvälisten sopimusten ja suositusten mukaan, seurattiinko ruotsalaisia vai miten tilanne edes voi olla tämä?

Vierailija
6/9 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ap. Kälyni on erikoishammaslääkäri ja tekee keikkaa vankiloihin. Oulun "lasten ystävällä" 2 vartijaa ja toivomansa tulkki.

Vertaan tätä hoitoon jota äitini sai hoivakodissa,. Onneksi kuoli pois. Äitini maksoi kaikesta.

Vierailija
7/9 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa vanhukset näkevät kovasti vaivaa päästäkseen vankilaan. Suomessa vankilaan ei ihan pikkurikoksista päästetä :( Avovankilassa oleva vanki saa palkkaa töistä tai opiskelusta saman verran kuin 40% leikattua tt-tukea saava, mutta vangille kustannetaan ruoka ja vaatteet, eikä vuokraakaan tarvitse maksaa. Lepposta oleskelua valtion piikkiiin.

Vierailija
8/9 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rikolliset ovat nykyajan aatelisia :) Ihan Euroopan ihmisoikeustuomioistuin on perustettu valvomaan vain heidän etujaan.

Vierailija
9/9 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Kuuluu miten aiheeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi