Nainen paljonko kestät viinaa!
Ei ole mitään kauheampaa kuin umpikännissä koheltava, vaatteensa kuraan likaan ja oksennuksiin sotkenut sökeltävä nainen. Eikö naiset tosiaan tiedä kuinka paljon kestävät viinaa?
Paljonko sinä kestät, että vielä säilyt ihmisen tavoilla!
Kommentit (24)
Tämä on tasa-arvokysymys, tyttöjengimme vetää korin kaljaa joka viikonloppu ja ainoa haitta on, kun pitää käydä porttikongeissa pissalla
Tunnen erään naisen mikä ilmeisesti kupittaa ihan kunnolla?
Oltiin isommalla porukalla mökillä ottamassa hapanta ja eräänä aamuna kärvisteltiin rapuloissa siinä, puhalleltiin alkometriin ja tökättiin mittari tuolle naiselle mikä hönkäisi vähän yli 3 promillea eikä vaikuttanut edes humalaiselta tai krapulaiselta, aamupalaa väänsi ihan innoissaan.
Viimeksi juodessa nousi kalja päähän jo kolmannella tölkillä. Lopetin viidenteen, ei meinannut enää jalat kantaa. En ole juonut vuosiin.
Opiskelija-aikoina, kun tuli juotua noin kerran viikossa lärvit, meni "hyvänä" iltana vaikka koko kori. Yleensä jotain 12-18 tölkkiä, riippuen paljonko meni snapseja samalla.
En oikein tiedä.
Voin vetää pullon viinaa ja olla muiden mielestä ihan fiksu ja jopa selväpäisen oloinen mutta oma muisti katkeaa siinä 4-6 annoksen jälkeen.
Olen alfanainen 182/88 ja kestän viinaa enemmän viinaa kuin useimmat miehet. Viikonloppuisin menee pullo kirkasta, eikä se tuota krapulan häivähdystäkään. Mieheni on feministi, joka ei juo lainkaan.
Yhden annoksen tunnissa kestän. Kolmesta tulee krapula.
Tosimies kirjoitti:
gentleman kirjoitti:
Ei ole mitään kauheampaa kuin umpikännissä koheltava, vaatteensa kuraan likaan ja oksennuksiin sotkenut sökeltävä nainen. Eikö naiset tosiaan tiedä kuinka paljon kestävät viinaa?
Paljonko sinä kestät, että vielä säilyt ihmisen tavoilla!
Tärkeämpi kysymys:
Paljonko tarvitsee juoda jotta haarukka aukeaa?
Paljonko tarvitsee juoda ennenkuin isovarpaiden väli rupee kutiamaan???
Ei yhtään!
Aika paljon pystyn "tarvittaessa" ja pysyn jaloillani ja muodostan lauseita. Joskus vaan ei sitten ole enää ketään ohjaamossa, vaikka siltä saattaa vaikuttaa. Olen kyllä todennut, että viimeistään siinä vaiheessa on aika lopettaa, kun alkaa liikuttua omista jutuistaan.
Lasin viiniä kehtaa ottaa, ei yhtään enempää. Siitäkin voi tulla krapula. Pari kk sitten join annoksen portviiniä ja oksensin seuraavana aamuna. Harjoituksen puutteesta ei ole kyse, parikymppisenä tuli vedettyä melkoisia rännejä. Vanhaksi olen tullut.
N33
Aivan tolkuttomia määriä. Suorastaan pelottavan paljon.
En ole erityisemmin päihtynyt edes (ystävät aina ihmettelevät että joinko edes mitään kun en ollut yhtään humalassa), mutta varmaan jos puhallutettaisiin niin promillemäärä olisi melkoinen.
Viimeisimmissä pippaloissa meni pullo viiniä ja puoli litraa väkeviä, ja tämäkin on ehkä kaunisteltu laskelma. Pystyn juomaan isoja miehiä pöydän alle. Hieman ennen kuin menen nukkumaan, olen hilpeä.
Olen kuitenkin oppinut vetämään rajan siihen että kun alkaa tuntua mukavalta, alan juoda vettä. Muussa tapauksessa seurauksena on kammottava känni jolloin muutun itkeskeleväksi ja dramaattiseksi.
Olen reilu 155 cm ja n. 50 kiloinen. Jos tarpeeksi aikaisin aloittaa ja myöhään lopettaa, niin helposti menee pullo Beefeateria.
Eikös se riipu vähän siitä millaisella aikajanalla tissuttelee? Promilleissa olen itse suht selkeä vielä parin promillen kohdalla, mutta siitä yli niin puhe sammaltaa vaikka liikkumiseen ei vielä vaikuta. Kolmisen promillea niin sammun.
Krapula tulee kovasta juomisesta, mutta sen kestän kun itse aiheuttanutkin. Viidestä annoksesta ei tule minkäänlaista krapulaa. Painan alle 50 kiloa että sen mukaan voi päätellä että halvalla saa humalan.
Tunnen yhden naisen, joka pysyy miesten vauhdissa, mutta hänellä onkin ikää öbaut 60 ja siitä juomiskokemusta varmaan yli 40 v. Aloittaa aamulla, ja tissuttelee koko päivän. Joka päivä. Käy töissä, ajaa autoa, jne., ja mistään et tietäisi hänen olevan jatkuvasti pienessä, mutta viinaa menee järjetön määrä. (Onneksi, tai 'onneksi', asuu muualla kuin Suomessa, ei sitä täällä kestäisi kenenkään varallisuus.) Koskaan en ole nähnyt häntä selvästi humalassa, eli siis että päällisin puolin huomaisi mitään, niin hyvin pysyy homma hanskassa tuolla kokemuksella.
Approilla tuli kiskottua 30 shottia ja muutama drinkki ja pohjiksi 4 lonkeroa. Seuraavana päivänä oli töissä mukavaa.
Viinaa korkeintaan yhden drinkin ja pitää olla paljon lantrinkia, siideriä tai muuta 4 pientä tölkkiä on nykyään maksimi minkä juon. Olen pienikokoinen n.50kg
En tiedä eikä kiinnosta tietää.
Tuskinpa vain kestän, koska oksennan jo pelkästä viinan hajusta. Ei ole ollut tarvetta kokeilla eikä käyttää.
Melko vähän kestän eli pari siideritölkkiä, niin jo känni päällänsä.
Ja yhtä kauheaa on känninenkin mies, yäks.
Harjoittelematta ehkä 1 - 2 annosta.
Jos vähän herkistelen, eli en ole ollut viikkokausia ilman alkoholia, voi mennä (hitaasti illan aikana) noin viisi, ja pysyn vielä ihan ihmisenä.