Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli harrastanut seksiä eri kulttuurin edustajien kanssa. afrikan mantereen asukkien kanssa.
Tämä on anteeksiantamatonta. Rotupetturuus.
Sinustakin olisi tullut parempi versio jos äitisi ja isäsi eivät olisi olleet samalta kylältä.
Vierailija kirjoitti:
Suunnitteli puskaraiskausta.
Jätin samantien.
Kerroitko poliisille?
onnenonkija kirjoitti:
Hän oli ollut liian kuriton ja älykäs nuorena ollessaan kansainvälisten orjakauppiaitten hallussa. Niinpä hänet hävittiin pokeripelissä Kalkuttalaisten ruumiinpesijäin- ja polttajain omaisuudeksi. Orjakauppiaat saivat sadistista nautintoa kuvitelleessaan tytön murtuvan puolessa vuodessa saastaisten melojen pumpatessa hänen ruumiinaukkojaan päivästä toiseen. No hän tekikin Neferneferneferit ja poistui ruumiinpolttajain kortteleista varsin varakkaana. Myöhemmin hän toimi hampurissa ilotalon Madamena muutaman vuoden ja pystyi heittäytymään työelämän ulkopuolelle miljonäärinä asuntosijoittajana. Tavattiin toissa vuonna Ruisrockissa ja elämme onnellisessa avioliitossa, ilman ehtoa.
Mä olen aina tykännyt tästä tarinasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että on saanu jonkun lievän slaagin saksassa yleisellä paikalla. Siivotessa löysin paperit ja osaan saksaa.
Emme asu yhdessä mutta vietiin hänen luonaan pitkiä jaksoja. Selvis myös tuo runkkaamattomuus. Joku kysyi täällä, että mistä sen voi tietää. No siitä kun on 40+ nainen ja tuntenu aika monta runkkaajaa, ollu pitkässä avoliitossa jne, Nin kyllä sen huomaa.Ja muutenkin seksuaalisesti estynyt. Luulin kyllä että jotain sairaampaa olis selvinny- so far so good.
Kerran mietti ääneen tuota tammenterho-terska sanan morfologiaa. Mä vaan, että oon anatomiasta kiinnostnut lingvisti jutellaanko enemmän. Ihan siis lapsen mielessä mietti tätä, eikä tajunnu mitään. Oikeesti ei. Kysy lopuksi Ai onko se niinku "balls", ja tilanne oli sellainen, että En voinu sanoa, minäpä näytät...
Sä et todellakaan ole mikään lingvisti! Tekstisi on täysin piittaamatonta kielen rakenteista ja kieliopista. Et pysty ilmaisemaan ajatuksiasi niin, että toinen ihminen voisi niitä lukemastaan ymmärtää.
Hei mäkin olen (anatomiasta kiinnostunut) lingvisti, mutten nää mitään järin mielenkiintoista sanan tammenterhoterska morfologiassa.
tamme-n-terho-terska
vaikuttaa aika perus juuri-gen.-juuri-0-juuri-0 -rakenteelta. Olenko väärässä?
Ruotsiksi ekollon = tammenterho, ek= tammi, ollon=terska.
Oliskohan kirjoittaja ruotsinkielinen?
Etsi netin deittipalstoilta nuoria tyttöjä vähäpukeisiksi valokuvamalleiksi. Ei oikeasti minkään tason koulutusta hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ottanut sialta suihin kotimaatilallaan. Sialla oli seisonut ja se kiihotti miestä ja niinpä mies päätti vähän imaista sian vehjettä. Oli kuulemma sika nauttinut.
Mitä ihmettä?! Tuollaisten kuuluisi olla lukkojen takana.
Vierailija kirjoitti:
On polttanut sammakon elävältä
Veljeni poltti yhden kotona tuhoeläiminä olleista sokerimuurahaisista ja sanoi, että muurahainen palaa Helvetin tulessa.
Mies laittaa kahviin sokeria ja kermaa kahvi pitää juoda mustana. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Oli vuoden aikana seksisuhteessa neljän naiskollegansa kanssa. Kaksi näistä naisista oli varattuja (toinen naimisissa ja toinen seurusteli). Pyöritti aina vähintään kahta naista yhtäaikaa. Naiset eivät tienneet toisistaan.
Kun ensimmäisen kerran tapasin miehen muutaman työkaverin, yksi mieskollega vaivihkaa varoitti minua ja kertoi millaisen sankarin kanssa olin alkanut seurustelemaan.
Luottamus mieheen meni, koska tuo hänen suhdekuvionsa oli loppunut vain muutamia kuukausia aiemmin, ennen kuin aloimme olemaan yhdessä. Lopetin suhteen.
Suhteen loputtua sain tietää, että hän oli jo viritellyt uusia naissuhteita meidänkin suhteemme aikana.
Ja todettakoon tähän vielä, että mies on ulospäin kunnollinen, hauska ja ammatissa, josta kai ajatellaan, että sen alan miehet ovat kunnollisia (miesvaltainen ala kuitenkin).
Minulla samankaltainen kokemus. Miehellä oli samaanaikaan ja eriaikaan naisseuraa. Kollegoja töistä, toinen toisensa jälkeen. Harrastuspiireissä ja matkoilla, keräili siellä sitten puhelinnumerot. Eniten jäin ihmettelemään tuota työyhteisöä. Yök.
Kävelevä viruspommi.
Elämäntapatyötön. Alkuun en sitä tajunnut, kun oli ansiosidonnaisella tavatessamme ja oli siis aiemmin tehnyt töitä. Siitä jatkoi sujuvasti äitiysvapaille, kun lapsia alettiin tekemään ja totuus ei heti kohtakaan paljastunut. Kun viimeisetkin äitiysavustukset loppuivat ja työn teko ei alkanut maittaa, aloin lopulta ymmärtämään asian. Katsoi sitten vielä helpommaksi erota ja jäädä loisimaan lapsista saatavilla etuuksilla ja elatusmaksuilla. Töihin ei taatusti mene ennen kuin nekin loppuvat ja tuskin silloinkaan. Kohtahan siinä jo eläke häämöttää.
Vierailija kirjoitti:
Oli tehnyt meille salaattiannokset mutta mun annokseen oli runkuttanu siemennesteensä kastikkeen sekaan. Tuli ilmi, kun kysyi naama virneessä ruokailun jälkeen, että oliko pikantti sivumaku salaatissa. Luulin sitä ensin sairaaksi pilaksi, mutta pervo oli sen vielä ottanut videolle. Sanomattakin selvää, että siihen loppui suhde. Vielä kehtasi kysyä että otathan sä suihin muutenkin.
Minkä rikoksen tunnusmerkit tässä täyttyvät? Olisiko kunnianloukkaus vai? En olisi päästänyt menemään ilman, että saa huolellisen opetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ex, ei kieltänyt työpaikallaan olevaa naista ahdistelemasta. Siis joku nainen puristeli miehen persettä ja kuiski korvaan kuinka haluaa miestä. Ja kun kertoi minulle, hän itse suuttui kun sanoin, että kiellä sitä naista. Ei hän toisen tekemistä voi kieltää. Wtf.
Nää tädit, huh huh.
Uuno-eno kirjoitti:
Eukko oli nuorena varastanut kaupasta rintaliivit vaikka vieläkin on olemattoman pienet rinnat.
Pitäiskö jonkun alkaa tarkkailemaan sinun kalsarikokoa tmv.?
Aikuisiällä kahden kumppanin kanssa ollessa, kun on mennyt itsellä hyvin, niin heillä on tullut (yhdellä pakkomielteeksikin liittyvä) tarve anaaliseksiin. -> ohjattu parin valinnassa mm. ex-kumppanin kanssa suhteeseen, mutta jostain syystä ei ole sitten kelvannutkaan. Syy jäänyt selvittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on ottanut sialta suihin kotimaatilallaan. Sialla oli seisonut ja se kiihotti miestä ja niinpä mies päätti vähän imaista sian vehjettä. Oli kuulemma sika nauttinut.
Mitä ihmettä?! Tuollaisten kuuluisi olla lukkojen takana.
Onko täällä paikalla keinosiementäjiä? Olis meinaan kysymys siitä, että nauttiiko sika siitä, jos ihminen kopeloitsee sian palleja ja pienistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tehnyt meille salaattiannokset mutta mun annokseen oli runkuttanu siemennesteensä kastikkeen sekaan. Tuli ilmi, kun kysyi naama virneessä ruokailun jälkeen, että oliko pikantti sivumaku salaatissa. Luulin sitä ensin sairaaksi pilaksi, mutta pervo oli sen vielä ottanut videolle. Sanomattakin selvää, että siihen loppui suhde. Vielä kehtasi kysyä että otathan sä suihin muutenkin.
Toivottavasti löytää kumppanin jolla on huumorintajua
Tuskin kukaan huumorintajuinen huolisi typerää, sairasta, lapsellista pälliä, joka jaksaa räkättää omalle vammaishuumorilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löytää kumppanin jolla on huumorintajua
Tuskin kukaan huumorintajuinen huolisi typerää, sairasta, lapsellista pälliä, joka jaksaa räkättää omalle vammaishuumorilleen.
P.S. Sivusta ja trollivaarasta huolimatta.
Eräs exäni, oli maannut kymmenien naisten kanssa ja pitänyt samanaikaisia suhteitä yllä. Munkin kanssa seurustellessaan piti pari muutakin tyttöä samaan aikaan. Sain selville koko kuvion ja hän sitten selitti, että ei tykkää olla yksin.
Meillä oli vielä hyvin kiihkeä suhde, en ymmärrä, miten hän sen lisäksi jaksoi kahden muun kanssa touhuta. Halusi naimisiin kanssani, mutta minähän lähdin ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs exäni, oli maannut kymmenien naisten kanssa ja pitänyt samanaikaisia suhteitä yllä. Munkin kanssa seurustellessaan piti pari muutakin tyttöä samaan aikaan. Sain selville koko kuvion ja hän sitten selitti, että ei tykkää olla yksin.
Meillä oli vielä hyvin kiihkeä suhde, en ymmärrä, miten hän sen lisäksi jaksoi kahden muun kanssa touhuta. Halusi naimisiin kanssani, mutta minähän lähdin ja lujaa.
Keksit koko jutun sillä munkit eivät seurustele.
Ex mies.Paljastui, että tykkää myös miehistä.kärysi inhottavalla tavalla..kaapissa edelleen ja nyksä kulissi nainen roikkuu hänessä rahojen vuoksi. Asuu ilmaiseksi siivellä.Kumpikin siis" hyötyy" toisistaan , surullisella tavalla
-paradoksi-