Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Kommentit (682)
99prosenttia miehistä on oksettavia pervoja
Vierailija kirjoitti:
Jättiläis- ja vore-fetissi. Halusi että syön hänet kokonaisena elävältä eikä kyennyt normaaliin seksielämään tuon takia. Kuulostaa vitsiltä mutta siinä ei kyllä paljoa naurattanut, onneksi suhde loppui nopeasti vaikka meinasinkin joutua niin sanotusti surman suuhun!
Hei apua, mäkin olen törmännyt tällaiseen mieheen. En tajunnut koko asiaa silloin. Siis enkä nytkään ymmärrä, mutta siis että tuollainenkin fetissi on olemassa.
Pyöritti mua ja toista tyttöä. Ilmeisesti aina kun toisen kanssa meni poikki, niin jatkoi toisen kanssa. Kummankaan kanssa ei halunnut sitoutua, mutta lopulta sen on/offin jälkeen sanoin että joko ei olla enää tekemisissä tai kokeillaan suhdetta. No hän sitten halusi kokeilla siinä vaiheessa suhdetta joka kesti 2kk kunnes tajusin, että saan parempaa ja hän oli mitään sanomaton poikaystävä. Sain sitten 10kk eron jälkeen tietää että oli kerennyt pettämään sen tytön kanssa sitten mua ja alkoivat seurustelemaan meidän eron jälkeen. Hauskinta oli että exä oli kertonut viestillä tälle tytölle, että minä olen aina tuntunut oikealta :D Petti sitten sitä tyttöä mun kanssa ja kahen muunkin kanssa. Mietin myös että kuinka helvetin tyhmä tuo toinenkin tyttö oli, että ei tajunnut tulevansa petetyksi kun jätkä petti jo mua hänen kanssa. Minä taas en tiennyt että heillä on suhde kun exä löyty silloin tinderistä. Kävi ilmikin että oli halunnut että se tyttö muuttaa ulkonäköön enemmän munlaiseks, kun oltiin sen kanssa ihan erilaisia. Koko meidän lyhyen suhteen ajan tivasi multa miksi en luota ja tulenko ikinä luottamaan :D Tänäkin päivänä ihmettelee, miksi en halua olla kaveri.. Ollaan kaikki kyllä sillon oltu todella nuoria.
Tykkää syödä yhdistelmää perunat ja viili.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on ykköstyypin diabetes.
Mitä "sairasta" tässä on!? Ykköstyypin Diabetes ei ole sama kuin kakkostyypin. Osaan luetella miljoona sairaampaa asiaa, alkoholismi, raju ylipaino, luonnehäiriöt...
Ei pessyt pyykkiä koskaan. Kun alusvaatteet pitkään käytössä oltuaan alkoi haista, laittoi ne tiettyyn nurkkaan odottamaan, että haju poistuu. Sitten uudestaan käyttöön. Suhteen aikana otin pyykkihuollon hoitaakseni ja suhde päättyi, kun väsyin siihen.
Oli valehdellut koko henkilöllisyytensä, en kirjaimellisesti edes tiennyt kun vasta suhteen lopussa hänen todellista nimeään
Hänellä oli outo puolensa, en edes kehtaa kertoa.
Äärir*sisti. Jätti mut kun sai tietää että mulla on erivärisiä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ihaili tyttärensä ikäisiä tyttöjä.
Exä on.
Normaali mies on. Ei kukaan tykkää vanhoista naisista, kuten ei tykkää wc-paperistakaan "vähän käytettynä". Jos ei tuoretta ja neitseellistä naarasta, tai wc-paperia ole saatavilla, pitää jättää kokonaan väliin.
Tuutilulla kirjoitti:
Kertoi joskus teinipoikana yhtyneensä kiimoissaan lehmän (siis oikean) kanssa. On todellakin ex, eikä tuo ole ainoa eikä pahin syy.
Tämähän on kuin Briteissä. Sielläkin joku mies jäi kiinni samasta teosta.
maannu "huvikseen vaan" kymmenien huonojen miesten kanssa
nuorena. Ei osaa sanoa syytä käytökselleen,
kaikki lapset sekopäitä "huippu-iskien jälkeläisiä.."
tässä talossa ei ole nähty yhtään tervettä päivää vuosiin enää
Oli naimisissa ja asumuserossa kun tapasimme. Nainen oli kuulemma pettävä narsisti. Asumuseron alkuajan panokavereiden yhteystiedot olivat vielä puhelimessa. Epäili minua jatkuvasti pettämisestä.
Keksi itselleen valheellisen identiteetin ja menneisyyden. On tietenkin ex.
Puhui seläntakana loukkaavia juttuja puolitutuille.
Jätin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on ykköstyypin diabetes.
Mitä "sairasta" tässä on!? Ykköstyypin Diabetes ei ole sama kuin kakkostyypin. Osaan luetella miljoona sairaampaa asiaa, alkoholismi, raju ylipaino, luonnehäiriöt...
No ehkä tämän kirjoittajan kumppanilla EI ole noita mainitsemiasi miljoonaa sairaampaa asiaa. Ykkösdiabetes oli pahin, mitä kumppanilla löytyi.
Tämä ei ole mikään kilpailu siitä, kenen kumppani on kaikista sairain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä on.
Normaali mies on. Ei kukaan tykkää vanhoista naisista, kuten ei tykkää wc-paperistakaan "vähän käytettynä". Jos ei tuoretta ja neitseellistä naarasta, tai wc-paperia ole saatavilla, pitää jättää kokonaan väliin.
Sinulta se on näköjään sekä naiset että paskalla käynnit jääneet jo pidemmän aikaa väliin, kun se paska alkaa pakkautumaan jo aivoihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pessyt pyykkiä koskaan. Kun alusvaatteet pitkään käytössä oltuaan alkoi haista, laittoi ne tiettyyn nurkkaan odottamaan, että haju poistuu. Sitten uudestaan käyttöön. Suhteen aikana otin pyykkihuollon hoitaakseni ja suhde päättyi, kun väsyin siihen.
Naurattaa ihan liikaa haisevat kalsarit nurkassa itsekseen raikastumassa. Hyi hitto :D hyvä vinkki kyllä kaikille ihmisille tämä, että ei kannata ruveta kenenkään sottapytyn siivoojaksi. Itsekin olen tuohon langennut monta kertaa.
Exä on.