Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset kirjoittelee ylpeänä raittiudestaan

Vierailija
01.04.2026 |

"7 v raittiina" ja on ylpeitä niinkuin se elämä olisi hienompaa. 

Voin sanoa, että 9 vuoden aikana olen juonut bisseä ehkä kolme kertaa, viimeksi vajaa neljä vuotta sitten, 

mutta elämä on ihan tavallista ja paska haisee, eikä silleen, että jo 4 vuotta raittiina, hienoa. Enimmäkseen

elämä on kaikille töitä, josta ei makseta tarpeeksi tai ei laisinkaan ja ihan 0/5.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapajuoppo ja absolutisti, en voi sietää kumpaakaan. Onneksi tunnen lähinnä järkevästi alkoholiin suhtautuvia.

Vierailija
2/7 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sinun juoda useammin, jos elämä on mielestäsi noin ankeaa ilman viinaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapajuoppo ja absolutisti, en voi sietää kumpaakaan. Onneksi tunnen lähinnä järkevästi alkoholiin suhtautuvia.

Päteekö sama periaate muihin päihteisiin? 

Vierailija
4/7 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sinun juoda useammin, jos elämä on mielestäsi noin ankeaa ilman viinaa?

Ei ole ankeaa vaan tavallista elämää. Tavallinen elämä ei ole sen kummempaa ja mun mielestä ei ole mitään elämää laisinkaan, jos raittius olisi jokin saavutus. 

Vierailija
5/7 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut ongelmia alkoholin kanssa niin yksikin päivä ilman voi olla saavutus. Anna toisten iloita. Minä olen ollut melkein koko elämäni juomatta ja se ei ole vaikeaa, mutta ei minulla ole mitään tarveta morkata toisia joille se selvinpäin oleminen voi olla työn ja tuskan takana.

Vierailija
6/7 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ollut ongelmia alkoholin kanssa niin yksikin päivä ilman voi olla saavutus. Anna toisten iloita. Minä olen ollut melkein koko elämäni juomatta ja se ei ole vaikeaa, mutta ei minulla ole mitään tarveta morkata toisia joille se selvinpäin oleminen voi olla työn ja tuskan takana.

Pitää vittuilla, koska elämän ei tarvitse olla mikään laiva, jonka moottori yskii ja pienikin nytkähdys on saavutus. 

Vierailija
7/7 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vittuilla, koska elämän ei tarvitse olla mikään laiva, jonka moottori yskii ja pienikin nytkähdys on saavutus. 

Sinulla, ystävä kallis, taitaa olla todella paha olla omissa nahoissasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi