Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Kommentit (682)
Oli nuorempana hyvinkin helposti lähtenyt miesten mukaan harrastamaan seksiä.
että hän lähestyy tuntemiaan naisia tarjoten rahaa esimerkiksi siitä että nainen videoi hänelle pissalla käymisensä, ja yrittänyt ostaa käytettyjä pikkareita. hänellä siis jonkinlainen fetissi siihen että voi rahaa vastaan saada ihmiset toimimaan kuten haluaa. oli tosi sairas päästään ja keikautti maailmaani kyllä kun tajusin miten pahasti joku on vinksallaan. teki tätä siis tosi aktiivisesti aina kun käänsin selkäni.
Että tunsi syvää ymmärrystä päätoimisen amfetamiinin suurkuluttajan elämän tyyliä kohtaan, halkaisijaltaan metrin märkä sohvassa. Kateuttaan lievittääkseen kusetti äärikerettiläisen lahkonsa suviseuroihin amfetamiinin käytön mukanaan tuoman valheellisen itsevarmuuden myötä ja sitten maila viuhui.
Lähti yhteisestä illanvietosta toisten kämpille harrastamaan kimppakivaa. Kertoi osan siitä tarinasta puolisen vuotta myöhemmin syytettyään minua pettämisestä.
Suhteemme kuitenkin jatkuttua pyöritti jotain mystistä kuviota toisen kanssa, oli työtapaamisia ja kahveilla käyntejä lähempänä ja kauempana saman tyypin kanssa. Lopetti ainakin näennäisesti kun sain asian selville ystävän oltua meillä kotona kahvilla, satuin itse tulemaan paikalle.
Edelleen yhdessä ja vakiona minua epäillään kaikenlaisesta epäsopivasta toisten ihmisten kanssa kanssakäymisestä. Olen aika ahtaassa häkissä ja varuillani koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
On polttanut sammakon elävältä
Itse en koskaan, siis en koskaan voisi olla ihmisen kanssa joka on rääkännyt eläintä, ihan sama mitä eläintä. Mun viha niitä ihmisiä kohtaan on niin suuri, helpompi olisi sietää ihmisen kiduttajaa kuin eläimen. En tiedä mistä johtuu. Rakkaudesta eläimiin varmaan, ihmiset on yleensä niin paljon huonompia.
Viihdekäytti ADHD lääkkeitä eli amfetamiinia. Loppui tapailu siihen. Oli aineissa kuin eri henkilö ja suusta tuli vaikka mitä loukkauksia. Ei uskoisi miten huumeet muuttaa persoonaa.
Kyseessä oli muuten opinnoissaan pärjäävä yliopisto-opiskelija. Narkkeja löytyy vaikka mistä.
Vierailija kirjoitti:
Oli nuorempana hyvinkin helposti lähtenyt miesten mukaan harrastamaan seksiä.
Just tuollainen mielipide muutti miesystävän exäksi.
Asuin atlantin toisella puolen +10v sitten ja silloinen poikaystävä (19v) jäi kiinni siitä että puhui messengerissä yläasteikäisille tytöille suihinottojuttuja kuinka hän haluaisi näitä tyttöjä. Hyi hirvitys.
Muutama vuosi sitten exä istui vankilassa 2 vuotta "sexual assault on a minor" rikosnimikkeestä. Kuulin yhdeltä kaverilta johon tutustuin exän kautta, mutta tää ei ole enää exäni kaveri. Pieni paikkakunta, jossa kaikki tuntee toisensa niin sana kiirii muutenkin.
Osoittautui persuksi eli psykopaatiksi.
Vierailija kirjoitti:
Killti kotitöihin osallistuva mieheni petti nuoruusvuosinamme.
Jos olisin tiennyt, jos edes yhdellä asiasta tienneellä olisi ollut munaa tulla rehellisesti kertomaan asiasta, en olisi ikinä rakentanut taloa kanssaan, mennyt naimisiin ja saanut lapsia.
Nyt tunnen olevani vankilassa tässä suhteessa mutta en halua vielä lähteä. Toisaalta, miksi en itse hankkisi useampaa romanttista sivusuhdetta niinkuin hänkin teki?
Kaiken lisäksi kun ikää on tullut, näen hänessä ihan erilaisen ihmisen kuin mihin rakastuin. Rakkaus on kuollut ja hän voi syyttää siitä osittain itseään.
Ihan oman itsesi vuoksi. Älä jää istumaan tuohon läjään loppuelämääsi vaan lähde ja aloita ihan uusi elämä. Tulet vielä olemaan kiitollinen tästä neuvosta, jos noudatat sitä.
Että hän oli mielikuvitukseni tuotetta.
Aamulla herätessäni, häntä ei ollut enää olemassa.
Hmmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikin puolin kunnollisena esiintynyt ”kiltti mies” jäi kiinni lapon katselusta. Olin tuolloin viimeisilläni raskaana, mutta ilmeisesti järkytyksen myötävaikutuksesta sain hyvin pian keskenmenon. Otin eron. Suruprosessi on ollut vaikea, kun lapsi oli toivottu, mutta mies ei sitä olisi ansainnut. Tuntui kuin olisin menettänyt lapsen ja miehen (siis sen joksi häntä luulin) samalla kertaa.
Anteeksi, mutta millä viikoilla olit raskaana, jos olit viimeisilläsi ja puhut kuitenkin keskenmenosta? Synnytit siis kuolleen lapsen, koska miehesi oli kiinnostunut pikkutytöistä?
En jaksa millään uskoa tätä tarinaa.
Niin, kohtukuolemaksihan sitä suomeksi kutsutaan. Raskaus oli sujunut moitteettomasti siihen asti, mutta tapahtui ns. keskeytynyt keskenmeno, eli rutiini ultrassa huomattiin lapsen kuolleen sisälle ja synnytys piti käynnistää lääkkeillä. Lääkärit eivät löytäneet mitään selitystä miksi lapsi kuoli. Siksi sanoin että ilmeisesti järkytyksen myötävaikutuksesta. Ihan tutkittu juttu ettei kova stressi ole hyväksi odottavalle.
Saa uskoa tai olla uskomatta. Vain minä ja hän tiedämme.Itsekään en usko tätä. Missä tehdään ”rutiini ultria” viimeisillään oleville äideille? Jos raskaus on sujunut moitteetta, eikä aihetta huoleen ole? Rakenneultra on puolessa välissä raskautta, sen jälkeen ei enää ultrata jos raskaus sujuu normaalisti. Keskenmenoista ei puhuta enää rv 22 jälkeen, vaan ovat kohtukuolemia. Jokainen moisen kokenut kyllä puhuu asiasta oikeilla termeillä.
Monissa neuvoloissa on käytössä ultralaite, jota käytetään vaikka ei olisi varsinainen ultrauskerta. Samoin loppuraskaudesta neuvolakäyntejä on useasti sekä liikelaskentaa ohjeistetaan. Kohtukuolemia tapahtuu yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mies laittaa kahviin sokeria ja kermaa kahvi pitää juoda mustana. Piste.
kyl tuon uutisen jälkeen ero on paikallaan, harmi ettet heti nähnyt sitä.
Satojatuhansia ulosotossa. Tuo on se pahin.
Käyttänyt huumeita (ekstaasi, kannabis) "harvakseltaan"... Joi joka viikonloppu ja joskus 2 krt viikossa, mutta vähensi 2-3 kertaan kuussa kun pyysin. Mutta ollaan vielä yhdessä, hänellä on niin paljon hyviäkin puolia ja joissain asioissa sovitaan toisillemme/ollaan samanlaisia. Lapsia ei aiota hankkia, yhteenmuuttoakin harkitaan.
Killti kotitöihin osallistuva mieheni petti nuoruusvuosinamme.
Jos olisin tiennyt, jos edes yhdellä asiasta tienneellä olisi ollut munaa tulla rehellisesti kertomaan asiasta, en olisi ikinä rakentanut taloa kanssaan, mennyt naimisiin ja saanut lapsia.
Nyt tunnen olevani vankilassa tässä suhteessa mutta en halua vielä lähteä. Toisaalta, miksi en itse hankkisi useampaa romanttista sivusuhdetta niinkuin hänkin teki?
Kaiken lisäksi kun ikää on tullut, näen hänessä ihan erilaisen ihmisen kuin mihin rakastuin. Rakkaus on kuollut ja hän voi syyttää siitä osittain itseään.