Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 20-vuotias neitsyt, mitä mieltä?

Vierailija
21.02.2019 |

Nykyään tuntuu että neitsyyt menetetään jo ennen yläkouluikää ja asiaa pidetään täysin normaalina. Mitä ajatuksia herättää yli 20- vuotias neitsyt?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Parempi kun pidät sen omana tietonasi.

Vierailija
2/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toisaalta kun näitä seksiasioita rupeaa miettimään niin jonkin neitsyyden menetys niin onhan se aika hassua mikä paine siihenkin liittyy,varsinkin kun perimmäinen tarve on vain se lisääntyminen. Asiaa kuin seksi ei ole olemassa se on vain loppujen lopuksi nylkytystä jossa kaksi elintä stimuloi toisiaan jotta tuntuisi hyvältä jotta sitä tehtäisiin ja näin ollen lisäännyttäisiin. Kaiken maailman tunteilut ja henkiset yhteydet sunmuut romantiikka jutut on ihmisten keksimiä, luonto on nerokas ja se huijaa jopa meitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä mitään. Eipä tuo yläasteella jo touhuaminen ollut omassa kaveripiirissä kovin yleistä, lukiossa alkoi enemmän tapahtua.

Jos alkaa ikä kolmosella, niin sit ei oo varmaan ihan kauheasti kiinnostanut alunperinkään. Ei seksi ole mikään pakollinen osa kaikkien elämää, jossei saa tai halua.

Vierailija
4/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaimomateriaalilta jos siis nainen kyseessä.

Vierailija
5/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä paljonkin mieltä. Kaikki eivät arvosta jakorasiaa/huoripukkia.

Vierailija
6/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos haluaa odottaa sitä oikeaa. Toki kynnys sen harrastamiseen voi kasvaa.

Vierailija
7/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri mitään mieltä, eka kerta tulee sitten kun on tullakseen, ei siitä kannata ottaa mitään paineita.

Itselläni oli eka kerta hieman alle 18-vuotiaana. Silloin tuntui kauhean vanhalta/myöhäiseltä. Nyt kun ajattelen, niin olisin ihan hyvin voinut vielä vuoden, pari odotella pidempäänkin.

Vierailija
8/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomateriaalia

Vierailija
9/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan. Nykyajan tytöt ja naiset ovat pääosin h##### ja neitsyys menee ensimmäiselle vastaantulijalle. Ap on vaimomateriaalia.

Entä jos ap on mies? Vieläkö on vaimomateriaalia?

Vierailija
10/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan.

Vierailija
11/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se aseksuaalisuus olekkaan kuumaa hottia?

Vierailija
12/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, en pidä seksin harrastamista minään erikoisena meriittinä. Oma mies oli neitsyt 29-vuotiaana, enkä pitänyt negatiivisena (melkein päinvastoin), vaikka itse harrastin seksiä ekaa kertaa 16-vuotiaana.

Vierailija
13/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 26v. asti. Ei ollut kavereita. Kävin töissä ja olin kotona.

Vierailija
14/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan normaalia. Tämä nykyajan seksikulttuuri on ihan järkyttävää. Oman nautinnon etsimisen sivujuonteena tulee paine harrastaa seksiä mahdollisimman aikaisin. Ovat siis ihan täysin ristiriidassa toistensa kanssa.

Vierailija
15/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, en pidä seksin harrastamista minään erikoisena meriittinä. Oma mies oli neitsyt 29-vuotiaana, enkä pitänyt negatiivisena (melkein päinvastoin), vaikka itse harrastin seksiä ekaa kertaa 16-vuotiaana.

''Melkein'' :D ...

Vierailija
16/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vaimomateriaalilta jos siis nainen kyseessä.

Näissä "vaimomateriaali"-miehissä mietityttää, että ovatkohan nämä niitä samoja miehiä jotka narisevat kun vaimoa ei petipuuhat kiinnosta suunnilleen koskaan?

Ap:lle: jokainen aloittaa silloin kun itsestä hyvältä tuntuu eikä siihen pitäisi kenelläkään olla mitään sanottavaa.

Vierailija
17/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen neitsyt. \o/ Itsestäni asia ei ole niinkään erikoinen, toki kaveripiirissä asiaa vähän ihmetellään.

Olen normaalivartaloinen, ihan hyvännäköinen 22 vuotias nainen, enkä ole koskaan "virallisesti" seurustellut. Miehiäkin olisi ollut tarjolla, mutta luulen ettei sitä oikeaa ole tullut kohdalle.

En pidä neitsyyttä pyhänä, enkä säästä itseäni avioliittoon, mutta haluan kyllä tietynlaista vakavuutta suhteelle ennen seksiä. En innostu ajatuksesta laskea ketään sisälleni hetken mielijohteesta.

Joten ap:n kysymykseen vastaus: ei herätä mitään ajatuksia.

Seksi ei ole välttämätöntä, ei paineita.

Vierailija
18/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen neitsyt. \o/ Itsestäni asia ei ole niinkään erikoinen, toki kaveripiirissä asiaa vähän ihmetellään.

Olen normaalivartaloinen, ihan hyvännäköinen 22 vuotias nainen, enkä ole koskaan "virallisesti" seurustellut. Miehiäkin olisi ollut tarjolla, mutta luulen ettei sitä oikeaa ole tullut kohdalle.

En pidä neitsyyttä pyhänä, enkä säästä itseäni avioliittoon, mutta haluan kyllä tietynlaista vakavuutta suhteelle ennen seksiä. En innostu ajatuksesta laskea ketään sisälleni hetken mielijohteesta.

Joten ap:n kysymykseen vastaus: ei herätä mitään ajatuksia.

Seksi ei ole välttämätöntä, ei paineita.

Kuulostaa hyvältä.

Itselläkin miehenä säilyi 28v asti poikuus tallella.

Vierailija
19/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä tietysti aina, mutta onhan tuo nyt aika noloa ellei joku uskovainen ole kyseessä.

Vierailija
20/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillähän tuo on j.änniksiä lukuunottamatta vielä täysin normaalia. Naisilla tuo tosin on valitettavan harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi