Yli 20-vuotias neitsyt, mitä mieltä?
Nykyään tuntuu että neitsyyt menetetään jo ennen yläkouluikää ja asiaa pidetään täysin normaalina. Mitä ajatuksia herättää yli 20- vuotias neitsyt?
Kommentit (47)
Ole vain oma itsesi. Neitsyyttään ei tarvitse hävetä. Mutta yhtälailla myöskään sitä ei tarvitse hävetä että haluaa päästä neitsyydestään eroon. Nykyään tuntuu siltä että pitää joko olla harrastanut seksiä 15-vuotiaana tai sitten olla sellainen joka odottaa vain tosirakkautta ennen kuin sänkyhommiin ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Ole vain oma itsesi. Neitsyyttään ei tarvitse hävetä. Mutta yhtälailla myöskään sitä ei tarvitse hävetä että haluaa päästä neitsyydestään eroon. Nykyään tuntuu siltä että pitää joko olla harrastanut seksiä 15-vuotiaana tai sitten olla sellainen joka odottaa vain tosirakkautta ennen kuin sänkyhommiin ryhtyy.
Tuossa on tietyllä tavalla asiaa. Ulkopuolisen on aina helppo sanoa että älä ota siitä paineita ja odota sitä oikeaa. Varsinkin jos on itse menettänyt neitsyytensä 15-kesäisenä. Mutta jossain iässä tulee kuitenkin se tunne että neitsyydestä kertakaikkiaan haluaa päästä eroon. Yli 20-vuotiaana kuitenkin ymmärtää myös seksuaalisen nautinnon ja läheisyyden merkityksen, vaikkei seksiä vielä itse olisikaan harrastanut. Eikä se seksin kaipuu ole enää vain kokemusten hakemista tai naiseksi kasvamista. Asioilla on aina monta ulottuvuutta.
19v aktivoitunut kirjoitti:
Ei vielä mitään. Eipä tuo yläasteella jo touhuaminen ollut omassa kaveripiirissä kovin yleistä, lukiossa alkoi enemmän tapahtua.
Jos alkaa ikä kolmosella, niin sit ei oo varmaan ihan kauheasti kiinnostanut alunperinkään. Ei seksi ole mikään pakollinen osa kaikkien elämää, jossei saa tai halua.
Tai sitten ei ole uskaltanut p*skalapsuuden takia. Ota v*ttu pää p*rseestäs jos tuollaisia kuvittelet!
Arvostan. Nykyajan naiset antavat torttua vähän joka toiselle jo nuorella iällä.
Sama täällä kohta 23v ja neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap on parasta vaimomatskua.
10+
Tosi kiva kuulla olevansa vaimomatskua - näin miehenä... ap
Olisitteko vaimomatskuilijat sittenkin tyytyväisiä, jos saisitte estyneen vaimokkeen, jolla ei himot heräisi välttämättä suhteen edetessäkään, ja seksiä olisi luvassa kerran vuoteen, jos sitäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10+
Aviomiesmatskua sitten.
-eri
Parempi vaikka yli viisikymppisenä kuin alle parikymppisenä. Pääasia ettei mene _liian nuorena_
En mitään mieltä. Minä olen 41-vuotias neitsyt. -m41-
Hyvä vaan, että kaikki ei ole sitä toista ääripäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10+
Oho, sori...
Täällä kans N kohta 22v. ja kokematon. Tarjolla olisi ollut molempaa sukupuolta, mutta nääh. Ehkä joskus sitten myöhemmin, jonkun sopivan ihmisen kanssa.
Olen rakentanut muurit ympärilleni ja inhoan ihmisiä, jotka tunkevat liian lähelle, liian nopeasti. Nykyään on vain vähän niin, että viimeistään kolmansilla treffeillä "pitäisi" panna ja sellainen ei kiinnosta minua.
Itse pidän alaikäisenä naiskentelijoita sosiaalitapauksina. Eihän kenenkään tarvitse vielä lapsena seksiä harrastaa. Ihan outo ajatus, että 14-16 vuotiaat harrastaa seksiä - ovat jääneet kotonaan vaille normaalia kiintymystä ja kunnioitusta. Näistä aikaisista sekstailijoista kuullessa pohtii, eikö heitä kukaan rakastanut lapsena? Tytöillä selittyy sillä, että isät ovat heidät hylänneet ja yrittävät saada edes jonkun hivenen toisen ihmisen kiintymystä - vaikkakin väärin keinoin. Isien pitäisi huolehtia tyttäristään paremmin ja osoittaa, että tytöt ovat arvokkaita ihan itsenään - ei tarvitse itseään lapsena tarjota seksileluksi muille. Ei mulla muuta.
Neitsyys on myytti jota ei "menetetä" koska siinä ei ole mitään vaalimisen arvoista. Se on limakalvon kappale, jota kaikilla ei ole syntyessäänkään, joten se siitä. Se ei ole kenenkään arvon mitta eikä vaihdon väline.
Älä hössötä asian kanssa. Se on vanhanaikaista, sovinistista, patriarkaalista naisten sortoa ja alentamista joksikin, minkä voi kerran käyttää ja sitten se on pilalla.
On muuten jännää, miksi jotkut erittäin tyhmät ajattelevat, että seksin harrastaminen miehen kanssa "pilaa" naisen. Mieskö on jokin hapate tai sonta, joka saastuttaa sen mihin koskee? Ja miehet itse ovat tämän keksineet vieläpä. Jo on heitä älyllä siunattu.
Asiasta on turha tehdä numeroa. Seksi on seksiä ja yhtä luonteva osa elämää kuin kartingautoilu, sekä myös ihan yhtä luontevaa on elämä ilman sitä. Ei sillän oo väliä koska mikroautoilla ajaa ekan kerran tai missä seurassa. Tai ajaako koskaan. Omia valintoja ja elämän sattuman tulostahan se on. Jokaisen oma asia. Kokemusta ehtii kerryttää myöhemminkin mutta ei siitä mitään haittaa ole aiemminkaan. Yhdentekevää. Kaikenlaiset hurskastelijat ja moralistit vaan keuhkoaa ja haluaisi kontrolloida toisia.
do you even lift bitch?