Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 20-vuotias neitsyt, mitä mieltä?

Vierailija
21.02.2019 |

Nykyään tuntuu että neitsyyt menetetään jo ennen yläkouluikää ja asiaa pidetään täysin normaalina. Mitä ajatuksia herättää yli 20- vuotias neitsyt?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitteko vaimomatskuilijat sittenkin tyytyväisiä, jos saisitte estyneen vaimokkeen, jolla ei himot heräisi välttämättä suhteen edetessäkään, ja seksiä olisi luvassa kerran vuoteen, jos sitäkään?

Se, ettei ole harrastanut seksiä jonkun kanssa ei tarkoita, ettei sitä itsekseen harrastaisi tai ettei himoja olisi :D Itse masturboin aika paljonkin nuorena eli halut oli kovat, mutta harrastin seksiä miehen kanssa ekan kerran 20-vuotiaana ja ehdin jo täyttää 21 kun olin yhdynnässä ekan kerran.

Mies oli samanikäinen ja neitsyt myös, yhdessä ollaan oltu 10 vuotta ja seksiä riittää.

Vierailija
42/47 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT jos tyttö menettää alle 18-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi jos menee tuon nuorempana.

Vierailija
44/47 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja 24-vuotiaana vasta olin ekaa kertaa miehen kanssa yhdynnässä. Olisin ollut paljon aikaisemminkin, jos olisi osunut sopiva mies kohdalle. Ei vaan osunut. Ei ollut paljon kavereita, enkä tavannut paljon ihmisiä muutenkaan. Mielestäni on parempi aloittaa seksi vasta sellaisen ihmisen kanssa, jota oikeasti haluaa ja jonka kanssa on luottamuksellinen suhde.

Vierailija
45/47 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WT jos tyttö menettää alle 18-vuotiaana.

Entä jos poika?

Vierailija
46/47 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko mies vai nainen, mutta näin itse heteronaisena vastaan siitä näkökulmasta, että olettaisin sinun olevan mies. Eikä sillä, että sukupuolella olisi edes väliä tässä asiassa, mutta halusin tuoda sen esille sen takia, että valitettavan usein olen törmännyt sellaiseen ajatteluun että naisten neitsyys on kiihottavaa, ja miesten outoa tai säälittävää.

Mä ainakin tietyllä tavalla arvostan neitsyyttä, olipa syyt siihen mitkä tahansa. Kokemus ei välttämättä tuo seksiin mitään lisää.

20 vuotias ei sitä paitsi ole todellakaan vielä vanha menettämään neitsyyttään, vaan tuo taitaa olla pikemminkin keskimääräinen ikä siihen. Monia muita samanikäisiä samassa tilanteessa siis on paljon.

Muutama kumppanini on ollut neitsyt, ja olen aina innostunut siitä! Koskaan ei ole käynyt edes mielessä että 'mitä helvettiä, miksi?!'

Sanoisin siis että ei sitä ainakaan hävetä tarvitse. Miehillä on aivan liikaa paineita "päästä neitsyydestä eroon" joka on suoraan sanoen vähän typerää ajattelua. Ei sitä kannata kiirehtiä, eikä neitsyys ole mikään taakka.

Vierailija
47/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi