Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskalaisnaiset näyttävät alusvaatteissa paremmalta kuin sinä

Vierailija
21.02.2019 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/ed8de407-9ccd-4115-9b21-e8a18e465fc0

Ihanaa romantisointia ja stereotypisointia taas! Yhä vaan pidetään yllä näitä kuluneita kliseitä ja roikutaan jossain elokuvien ja chicklit-kirjojen tarjoamassa hötössä, vaikka todellisuus joka maassa on yleensä aika samanlaista...

Sama kuin joku ulkomaalainen toimittaja tulisi stadiin muodin kerman kekkereihin ihmettelemään, että onpa suomalaiset aivan valtavan tyylikkäitä.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yhden kerran elämässäni ollut juttu ranskalaisen naisen kanssa. Vieläpä pariisilaisen. Oikeasti hän oli varmaan kaikkein pahin juntti kaikista elämässäni kohtaamistani naisista, ja ylivoimaisesti surkein rakastaja. Muisti kuitenkin varmuuden vuoksi haukkua espanjalaiset naiset ja varoittaa että heiltä et ainakaan hyvää seksiä saa.

Samanlaisia kokemuksia ylimielisistä ranskalaisnaisista, joiden mielestä miehen pitäisi tuntea itsensä etuoikeutetuksi jos ranskalaisnainen edes vilkaisee häneen päin. Espanjalaisnainen taas kokee itse olevansa maailman onnekkain jos suomalaismies on hänestä kiinnostunut. Espanjalaisnainen voittaa ranskalaisnaisen kyllä 100-0 sekä luonteessa, käytöksessä että ulkonäössäkin.

Vierailija
22/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh elikkäs, pitäiskö mun nyt oikeesti tunkea isot hinkkini noihin mesh-lappusiin ja lähteä pyöräilemään töihin ja sen jälkeen rehkiä töissä nuo polyesteripitsit päällä? Räntäsateessa toki?

Oikeesti, mistä näitä juttuja sikiää xD

Ärsyttävää kyllä lukea jatkuvaa muiden maiden naisten ylistystä ja suomalaisnaisten jatkuvaa mollausta. Suomalaisnainen liikkuu ja käy töissä ja täällä on paska sää suurimman osan vuodesta, oisko mitenkään syy sille ettei täällä keikistellä epäkäytännöllisissä hepenissä kaiken aikaa?

Tykkään kyllä kauniista alusvaatteista, mutta kyllä ne on säästetty bileisiin ja juhliin eli harvoin käytettäviksi.

Tää on joku toimittaja- ja bloggaajanaisten pakkomielle tää jatkuva ranskalaisnaisten palvominen. Sitten esikuvaksi otetaan joku pariisilainen trés bien chic jonka ainoa työ on poseeraaminen ja yleistetään sen tyylikkyys (josta voi olla montaa mieltä) kaikkien ranskalaisnaisten ansioksi.

Ehkä heidän salaisuutensa on sitten valkoinen patonki ja punaviini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisnaiset ei edes ole mitenkään erityisen kauniita. Vai voisko joku ranskalaisnaisten palvoja nyt oikeasti tulla kertomaan, että mitä kaunista heissä on? Vastaukseksi ei kelpaa Marion Cotillard tai Laetitia Casta, he ovat keskivertoa huomattavasti kauniimpia ja julkkiksia. Samalla tavalla muidenkin maiden julkkikset ovat epätavallisen kauniita.

Mutta tavalliset ihmiset, rivikansalaiset?

Matkustellessa huomaa, että samalla tavalla joka maassa on niitä kauniita, tavallisia ja vähemmän kauniita, ei kansallisuudella oikeasti ole sen kanssa juuri mitään tekemistä. Ja jos joku valittaa että miksi suomalaisnaiset on niin tyylittömiä kun italialaiset ja ranskalaiset on niin kauniita ja naisellisia korkokenkineen, mekkoineen ja laitettuine hiuksineen, niin avatkoon Forecan sivun, tutkikoot Suomen ilmastoa oikein hartaasti. Sitten voi katsoa ikkunasta ulos ja miettiä vähän.

Vierailija
24/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jakaisi tätä suomalaisten naisten syyllistämistä enää.

Vierailija
25/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heidän miehet pettää niitä vaimoja siltikin vaikka olisi kuinka kauniit alusvaatteet?

Vierailija
26/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmasti totta. Olen ylipainoinen, keski-ikäinen heteromies. Olen melko varma että jopa öljytynnyri sukkanauhaliiveissä näyttää minua paremmalta.

Vierailija
27/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan minäpä näytän ilman alusvaatteita paremmalta kuin he. Siksi en alusvaatteita käytäkään. Oivalsin vanhoilla päivilläni noin vuosi sitten, etten tarvitse alusvaatteita. Ette usko miten mukavaa ja sensuellia on ilman.

Ranskattaret touhutkoon ihan omiaan vain, ei ole minulta pois se.

Vierailija
28/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa tyylijutuissa missä "muotiväki" kohkaa ranskalaisnaisten tyylikkyydestä on usein jotain niinkin yksinkertaista kuin rento sotkunuttura, valkoinen paitis ja jotkut huonosti istuvat siniset farkut ja rumat korkkarit. Joko ruma tai tosi tylsä asu, siis sellanen jonka miettimiseen menee 1 min.

JOTEN, mitä niin älyttömän ihailtavaa ja kuolattavaa tuossa on? Kyllä niitä pariisittaria varmaan naurattaisi tämä suomalaisen muotiväen kohkaus.

Ajatella.. oonko mä tyylikäs jos jätän tukan aamulla kampaamatta ja kiedon sen vaan hätäisesti sotkunutturalle, sipaisen vaan vähän punaista huulipunaa, vedän päälle rennosti jonkun huonosti istuvan ja roikkuvan neuleen ja vedän jalkaan ne tuikitavalliset siniset farkut? Olen tyylin perikuva! Mutta kukaan ei hehkuta eikä kuvaa mua. Ehkä se tapahtuis jos menisin tossa asussa sinne Bäriisin kaduille viehkeästi ja pehmeästi tepastelemaan, sitten voi kaiken maailman miljahaaksiluodot tulla kuvaamaan mua iltapuluun että kuinka oon niin tyylikäs ja miten ihmeessä teen sen!

Vierailija
29/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuossa jutun ekassa kuvassa naisella ole vääränkokoisen liivit, kun toinen rinta näyttäisi valuvan kainaloon? Olihan siinä muutamia kivan näköisiä liivejä, mutta suurin osa oli rumia. Ei se näytä tyylikkäältä, kun nännit näkyy paidan läpi. Laadukas pitsi maksaa ja halvemmat pitsialusvaatteet ei tee muuta kuin kutittaa ihan sairaasti.

Vierailija
30/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa tyylijutuissa missä "muotiväki" kohkaa ranskalaisnaisten tyylikkyydestä on usein jotain niinkin yksinkertaista kuin rento sotkunuttura, valkoinen paitis ja jotkut huonosti istuvat siniset farkut ja rumat korkkarit. Joko ruma tai tosi tylsä asu, siis sellanen jonka miettimiseen menee 1 min.

JOTEN, mitä niin älyttömän ihailtavaa ja kuolattavaa tuossa on? Kyllä niitä pariisittaria varmaan naurattaisi tämä suomalaisen muotiväen kohkaus.

Ajatella.. oonko mä tyylikäs jos jätän tukan aamulla kampaamatta ja kiedon sen vaan hätäisesti sotkunutturalle, sipaisen vaan vähän punaista huulipunaa, vedän päälle rennosti jonkun huonosti istuvan ja roikkuvan neuleen ja vedän jalkaan ne tuikitavalliset siniset farkut? Olen tyylin perikuva! Mutta kukaan ei hehkuta eikä kuvaa mua. Ehkä se tapahtuis jos menisin tossa asussa sinne Bäriisin kaduille viehkeästi ja pehmeästi tepastelemaan, sitten voi kaiken maailman miljahaaksiluodot tulla kuvaamaan mua iltapuluun että kuinka oon niin tyylikäs ja miten ihmeessä teen sen!

Unohdit nyrpeän ilmeen ja aurinkolasit, siitä se tyylikkyys tulee.

Vierailija
31/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Pariisissa ja mitä olen kuunnellu brittien ja jenkkien jutusteluista Pariisilaisista naisista niin joo. Kivoja ovat pöksyt, harmi vain, että ne vaihdetaan puhtaisiin ja pestään niin harvoin. alapää on kuin haiseva villiintynyt viidakko, joka tursuaa pikkareiden haaroista ja vyötäröstä. Kainalot rehoittaa myös. Siellä, missä tein töitä, niin usein näki elegantteja ranskattaria, joiden ohuiden silkkipuseroiden läpi kuulsivat pitkät kainalokarvat. lisäksi suihku unohtui usein ja chanelin ja hien yhdistelmä tuli tutuksi. 

Suomalaiset ja skandinaavit ovat hyvin puhdasta, suorastaan ylihygieenistä, kansaa. Ei haise hiki eikä hengitys ja hammasmätä.

Asuin erään kauniin ranskattaren kämppiksenä vähän aikaa ja näin kuinka hän aamulla otti likapyykkikorista pikkareita, nuuhki hetken ja pisti "puhtaimmat" jalkaansa. Minua hän irvisteli ja pyöritteli silmiään, kun huomasi, että sheivasin kainalokarvojani.

Vierailija
32/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatiinpahan taas mainosta ja myynninedistämistä....

(...paljonkohan lehti sai tuostakin jutusta provikkaa ?)

Vierailija
33/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaisnaisista 22% on ylipainoisia (BMI >30), suomalaisista 23,7%. Eli eivät paljon jää jälkeen. 

Aloituksessa ei sanottu mitään painoindeksistä.

Vierailija
34/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta karvaisuudesta ja likaisuudesta olen itsekin kuullut...

Vierailija
35/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsesi onnelliseksi kirjoitti:

No saatiinpahan taas mainosta ja myynninedistämistä....

(...paljonkohan lehti sai tuostakin jutusta provikkaa ?)

No jaa, kuinkahan moni suomalaisnainen ryntäsi tuon (päätään puistellen) luettuaan ostamaan esim. noita 90 euroa maksavia valkoisia alushousuja? :)

Vierailija
36/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hehkutetuimpia ranskattaria tyylisivustoilla ja blogeissa on esim Lou Doillon. Minusta hän on ruma ja pukeutuu ihan kivoihin vaatteisiin muttei sellaisiin, jotka herättäisivät jonkun sortin vau-efektin: minäkin tahdon näyttää tuolta mutta miten??!!

Vierailija
37/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän järkyttää tuo että koko rintsikkavarastoaan pitäisi olla säännöllisesti uusimassa. Kunnon rintsikat ei todellakaan ole halpoja.

Vierailija
38/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile uutista hetkeäkään.

M48

Vierailija
39/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulle tulee kylmä kalsareissa.

Vierailija
40/94 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/ed8de407-9ccd-4115-9b21-e8a18e465fc0

Ihanaa romantisointia ja stereotypisointia taas! Yhä vaan pidetään yllä näitä kuluneita kliseitä ja roikutaan jossain elokuvien ja chicklit-kirjojen tarjoamassa hötössä, vaikka todellisuus joka maassa on yleensä aika samanlaista...

Sama kuin joku ulkomaalainen toimittaja tulisi stadiin muodin kerman kekkereihin ihmettelemään, että onpa suomalaiset aivan valtavan tyylikkäitä.

Miesenkeleillä samantien yleistetä, että ulkomaalaiset naiset näyttävät... kuten miesten suhteen ulokmaalaiset miehet(ilmeisesti kaikki) vs. suomalaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi