Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää todella nuivat sinkkumiehet naapurissa

Vierailija
21.02.2019 |

Yksi ajoi pyörällä melkein päälle ja toinenkin on todella töykeä ja omituinen. Ja eivät tee kaikille naapureille samaa vaan muille ovat mielin kielin mutta minua vaanitaan tällä tavalla oudosti. Olen sinkku omissa oloissa viihtyvä nainen, joita täällä enimmäkseen asuu, kun nämä on yksiöitä ja kaksioita. En juoruile, enkä puutu toisten asioihin, en metelöi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se #metoo, joka tuon tekee. Naiset saivat tahtonsa läpi ja nyt miehet kohtelevat naisia kuten miehiäkin. Eli juuri kuten kuvasit - miehet ei toisilleen juttele mukavia, eivätkä turhaan käyttäydy kohteliaasti. Jokaisen omalla vastuulla katsoa, ettei kävele pyörän eteen. Näin se menee miesten kulttuurissa.

Vierailija
2/6 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvo kirjoitti:

Se on se #metoo, joka tuon tekee. Naiset saivat tahtonsa läpi ja nyt miehet kohtelevat naisia kuten miehiäkin. Eli juuri kuten kuvasit - miehet ei toisilleen juttele mukavia, eivätkä turhaan käyttäydy kohteliaasti. Jokaisen omalla vastuulla katsoa, ettei kävele pyörän eteen. Näin se menee miesten kulttuurissa.

Eli miehet kohtelevat toisiaan huonosti koska eivät häiritse toisiaan seksuaalisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvo kirjoitti:

Aika kaukaa haettu selitys kun kerta eivät muita noin kohtele.

Minä veikkaan että katkeria palstamiehiä. Pitävät esim sitä ettei naisia saa ahdistella tekosyynä huonolle käytökselleen. Pysy vaan kaukana, et menetä mitään.

Vierailija
4/6 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tasa-arvo kirjoitti:

Aika kaukaa haettu selitys kun kerta eivät muita noin kohtele.

Minä veikkaan että katkeria palstamiehiä. Pitävät esim sitä ettei naisia saa ahdistella tekosyynä huonolle käytökselleen. Pysy vaan kaukana, et menetä mitään.

Näin minäkin uskon.

Vierailija
5/6 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heille kuin pihlajanmarja ketulle. Haluavat liiskata niin et enää häiritse herättämällä heissä ajatuksia parisuhteesta ja seksistä yms. mitä eivät halua ajatella.

Vierailija
6/6 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet heille kuin pihlajanmarja ketulle. Haluavat liiskata niin et enää häiritse herättämällä heissä ajatuksia parisuhteesta ja seksistä yms. mitä eivät halua ajatella.

Minua ei kyllä kiinnosta parisuhde. Sitäpaitsi heille olisi kyllä tarjontaa, kun asukkaista on lähes puolet naisia ja puolet miehiä. Pareja ei silti synny, jota olen ihmetellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme