Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VALITUSKETJU:Tähän saa valittaa ongelmiaan. Katsotaan kenellä huonommin.

Vierailija
17.05.2006 |

Voin aloittaa: Itellä 3 kuukauden ajan jo ollut kroonisena sairaat kivut niskassa ja sen seurauksena lähes joka päivä migreeniä. Yhtä h##++ttiä tämä elämä!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naittavat sielllä paikalliselle tytsylle. miestä kaivaa kova koti-ikävä muttei halua lähteä jottei joudu " ansaan" .

Vierailija
2/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressin aiheuttama krooniseksi muuttunut jännitystila on aiheuttanut kaularankaan kyfoosin, jonka vuoksi kärsin niska ja selkäkivuista ja päänsärystä/migreeni. Tällä hetkellä lisäksi suuni on rakoilla ja silmät kirvelevät, kiitos allergisen reaktion " johonkin" . Lisäksi olen kuulemma uupunut.

Vanhempi lapsi sai yllätäen isohkon allergisen reaktion " johonkin" ja kävimme lääkärissä.

Nuorempi lapsista oireilee ihollaan ja hengitysteillään, kintut, peppu naama on punaiset ja karheat, ja nenä on tukossa koko ajan ja yskittää. Yskiminen saa kakomaan ja tulee oksu. Lisäksi on ollut elinsiirtojonossa hieman alle 3kk.

Työni on pahasti kesken, en tiedä mikä järki oli tehdä yhtä aikaa töitä ja hoitaa sairasta lasta kotona. Ai niin, krooninen rahapula jollaisen saa hankittua kun saa pitkäaikaissairaan lapsen.

Kunta rikkoo vammaishuoltolakia ja kirjoittelen vetoomuksia ja valituksia, joista ei todennäköisesti ole yhtään mitään hyötyä.

Lisäksi meille tulee aamulla terveystarkastaja selvittämään, että onkohan meidän kotona hometta tai muuta vikaa.

Meillä on myös hyvin sekaista, ja kotona pitäisi maalata ja rempata jokainen huone. Joita on onneksi vähän, koska asumme suht ahtaasti.

Oikeassa rystysessä on näköjään haava enkä muista koska olisin nukkunut kunnolla.

Eipä tässä muuta. Mun mielestä meille menee kuitenkin ihan kivasti.

Terkkuja tutuille. Jussi Juhupussi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroonisia sairauksia, jatkuvasti kipeänä jne, ylipainoa jne...Listaa voisi jatkaa loputtomiin...

Vierailija
4/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tänään liian laiska ja tehoton :(

Vierailija
5/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*väsyttää

*nälkä

*meillä on sotkuista, pitäis siivota vaan ei jaksa

*pyykit silittämättä

*vauvalla flunssa

*kissakin pitäis tappaa...

jne.

Vierailija
6/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin keskenmeno tulee. En haluaisi edes ajatella koko asiaa enää mutta helpommin sanottu kuin tehty!! Olen vihainen itselleni ja koko maailmalle jossa kaikki tuntuvat olevan raskaana tai ainakin kehuvat tärpin käyvän ekasta kierrosta...GRRR!

Vierailija
7/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miehen kans riideltiin äskettäin

-keskenmeno pari viikkoa sitten

-yksi maksamaton 400euron lasku, eikä ole rahaa

;-(

Vierailija
8/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni,teini yritti ottaa itsensä hengiltä, vaikka asuu psykiatrisella osastolla, joutui sinne kun ulkolaiset miehet käyttivät hyväksi pikkutyttönä, poikani teini-iässä ei tapahtuneesta jaksa käydä koulua ja joutuu /saa tuplata luokan. Itse sairastan fyysisesti enemmän, sresssin johdosta. Mies on vain töissä, arki kaatuu niskaan

Vierailija
9/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tulee vain seksinnälkäisiä siitos oreja pilamaan nuoren tytön elämän ja kuinka monen muunkin. Toivotaan, että tyttäresi toipuu. Hae tukea ja apua. Saisitteko jonkun tuetun loman?

Vierailija
10/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- opiskelussa deadlinet myöhässä ja pahasti. :(

- todella paha rahapula kun en enää saa edes opintotukea

- paleltaa ja rintoja aristaa

- väsyttää

- tärppiä ei tule ja v*ttu kaikki muut ovat raskaana, jopa sellaisiakin, joiden ei pitänyt ikinä enää tulla raskaaksi.

- koira on niin iäkäs, että kuolla kupsahtaa ihan kohta

- hiukset lähtee stressin ja hormoonihoitojen takia

- tämän kaiken päälle mulle diagnosoitiin Depressio Moderata...

Vierailija
11/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depressio Moderata.

Kuulostiko vakavammalta, kun kirjoitit sen latinaksi?

Vierailija
12/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuisi hassulta, niin siitä voi muotoutua se " oma juttu" , ja itselleni ainakin tulee ainakin aina hetkeksi hyvä mieli kun käy juttelemassa jonkun ulkopuolisen kanssa.

Itse en nyt jaksa valitella murheistani, mutta lykkyä kaikille! :)

Vierailija
13/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rahat menee vuokraan ja laskuihin ja mies ei saa töitä...

Vierailija
14/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellämme on niiiin pienet tulot (vaikka mies käy työssä) että aina saa joka kuukausi temppuilla, että saa edes ne välttämättömät laskut maksettua... Aina saa soittaa ja tehdä maksusopimuksia ja pyytää maksuaikaa, kun ei vaan rahat riitä.

Mitään ei koskaan osteta, yritän päivisin välttää veden kulutusta ja en enää näin valoisalla laita lamppuja koskaan päälle (ollaan lapsen kanssa siis luonnon valossa) ettei sähkö kuluisi.

Ollaan jo kilpailutettu kaikki: puhelinliittymät on mahdollisimman edulliset (ja vältetään turhia puheluita, eli säästellään myös puhelimen käytössä), sähköt on myös kilpailutettu, ruokaankin yritetään laittaa mahdollisimman vähän rahaa, kuukaudessa menee kaikkinensa vaippoineen 200-300 euroa, josta maidon osuus on 50 euroa (pieniä lapsia).

Silti rahat on aina loppu kuun kaksi viimeistä viikkoa...

Ja ollaan yritetty myös muuttaa, mutta ei olla saatu kämppää:( meidän tuloille.

Vierailija
15/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä aika kardiologille, sydämessä jotain vikaa? Esikkoa kiusataan koulussa, keskimmäinen on ihan mahdoton ja kuopuksella omat ongelmansa päiväkodissa (ei puhu siellä vaikka osaa puhua). Ukko aina dúunissa ja on jättänyt laskuja niin maksamatta et ollaan kusessa, TAAS. :( Omat työt loppuu kohta.

Vierailija
16/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuteni traumat painaa. ainainen alakulo, ei kuitenkaan masennus. Pelkään kuolemaa. Hermoni ovat huonot ja itkettää. Joka aamu olen pahalla tuulella. Parisuhteeni kärsii. En jaksa aina siivota. En osaa rentoutua, paitsi kännissä. Mutta joka kerta kun juon poden järkyttävää morkkista...

Vierailija
17/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoda, tissuttelun ihan liian usein, vaikkakaan en humalahakuiseti, mutta silti...Äidilläni oli alkoholiongelmia, isäni on raitistunut alkoholisti. Tiedän riskit, mutten silti voi olla täysraittiina. En edes muista, milloin olisin viettänyt koko viikonlopun juomatta.

Vierailija
18/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin toisen lapsen,mies ei. lisäksi mahd. muuttaa,mutta ei oikein haluaisi, on niin ihana talo.

Vierailija
19/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi odottaa sydämensiirtoa ja jos ei saa sitä ajoissa, niin edessä on varma kuolema. Pieni huoli siis mullakin..

Vierailija
20/40 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oo niin että jokaisen omat huolet tuntuu aina isoilta ja muiden mielestä ei niin isoilta. (paitsi elimensiirtoa odottava lapsi- se on kyllä isompaa luokkaa kiistämättä, voimia teille..)

Täs on nää mun:

Löysin rakkaan isäni kuolleena omasta asunnostaan 1kk sitten, kuolema oli tullut väkivallan seurauksena jo useita päiviä aiemmin

Minulla ei ole rahaa järkätä hautajaisia- millä ihmeellä mä sen kaiken maksan???? Ja miten kykenen hoitamaan kaikki paperiasiat, plus oman perheeni, työni ja oman suruni siinä sivussa?

Käynnissä oleva poliisitutkinta rassaa- asiat etenee hitaasti

Lapseni on ylivilkas ja moniallerginen

No joo lopetan nyt ennenkuin alkaa parku.

terveisin Tiitiäinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän