Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uunifetapasta, en jaksa uskoa että olisi mitenkään erikoista

Vierailija
20.02.2019 |

https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/4dc921a7-2eca-44da-a0d4-bb8…

vaikka hehkutetaan. Tykkään kyllä fetasta. Oletko kokeillut tätä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jo vuosia sitten briteissä ystäväni kotona tämäntyylisestä ruoasta, että mua ärsyttää nämä "kukaan ei varmaan huomaa kun teen sen uunivuokaan ja sanon että ihan ite keksin" - tyypit. Tämä ruoka on tehty jo yli 20v sitten jollei aikaisemminkin, joten...

Itse en enää tee, suolan määrä tuossa fetassa on sellainen että jos joka viikko vetää, on verenpainetauti aivan varmasti.

Olis muutenki rehellisempää avoimesti kertoa että tämä on muokattu ja sillä selvä.

Näistä blogisteista jää "Pasta maku suuhun" 😂 😳

Vierailija
62/68 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvää. Kokeilin eilen tehdä ja tänään oli pakko hakea lisää ainesosia ja tehdä uudestaan. Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok arkiruokaa, helppo ja nopea valmistaa.

Ohjeessa on liikaa pastaa muihin aiheisiin verrattuna. Itse pistän max 200 g pastaa, 250 g juustoa ja 500 g tomaatteja. Oliiviöljyä loraus ja mausteeksi pelkkää rouhittua mustapippuria. Tuosta määrästä syömme mieheni kanssa kaksi kertaa.

Olen useamman kerran käyttänyt Lidlin Salad Cheese -juustoa (1,49 e), tarjouksessa olleita Närpiön tomaatteja (2,99 e) ja kaurapastaa (<1,00 e) ja kotona jo ollutta oliiviöljyä. Ei ole tullut kalliiksi per annos. Ja ihan hyvää on ollut!

Vierailija
64/68 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAM!

Vierailija
65/68 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme yksi suosikeista! Omaan versiooni lisään rucolan ja valkosipulin sekä maustan mustapippurilla, sitruunapippurilla sekä suolalla. Paistan myös broileria kylkeen. Kyllä on hyvää!

Vierailija
66/68 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvää mutta ehdottomasti oreganoa, basilikaa, timjamia kuivayrttei joukkoon uuniin pantaessa. Yrttien päälle se öljy etteivät pala kuivana

Vierailija
67/68 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kokeilla, fetassa on liikaa suolaa ja suolan maku tulee suuhun sitten yöllä. Kuulostaa hyvältä, mutta on paljon muitakin juustoja kuten parmesaani. Ko.uunifetapasta ei ole terveellinen siksi koska se suolan runsas määrä. Söisin mielelläni fetaa ja oliiveja mutta en usein ne ovat täynnä suolaa

nimenomaan. suolaista on, mutta ei oliiveilla tai fetalla ole tarkoitus täyttää vatsaansa. sama pätee makeaan. 

Suola, suola, suola, suola... osaatko hokea mitään muuta kuin suola?

Vierailija
68/68 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kun olen ollut kasvissyöjä kymmeniä vuosia, ja tehnyt niin paljon parempiakin ruokia kasviksista ja juustoista, niin ei tuo mitenkään ihmeelliseltä vaikuta. Ihan ok perusruoka, mutta en ymmärrä miksi hypetys. Se on semmoinen ookoo arkiruoka vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän