Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen elämä on ihmisen parasta aikaa!

Vierailija
20.02.2019 |

Ai että voi elämä hymyillä eron jälkeen! Pääsin irti parisuhteesta jossa voin huonosti, mutten itse koskaan uskaltanut lähteä. Onneksi ero tuli, koska nyt silmäni pystyvät vasta näkemään mikä on oikein ja mikä väärin, mikä elämässä on hyvää ja mikä ei.
Vihdoin pystyn katsomaan peiliin, ja näen ihmisen jota rakstan eniten tässä maailmassa. Tuon parisuhteen aikana en rakastanut itseäni päivääkään, jonka vuoksi menetin itseni kokonaan.
Ylivoimaisesti ero on elämäni tähän astisista asioista paras tapahtuma. Erotkaa hyvät ihmiset, jos voitte suhteessa huonosti. Rakastan elämää ❤️

Kommentit (320)

Vierailija
221/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestin 15 kirjoittaja jatkaa hieman.

Niille, jotka väittävät että ero merkitsee naiselle aina vähintäänkin taloudellista kurjuutta, voin kertoa, ettei väite pidä aina paikkaansa.

Minun asiani ovat huomattavasti paremmin kuin ex-puolisoni. Minulla on iso kaunis koti, velaton olen ollut jo vuosikymmeniä, olen saanut olla töissä, joten pärjään ihan hyvin. Lapsilla on asiat kunnossa. Eläkepäiviä odottelen.

Seksiäkin harrastan aina joskus tyttöjen reissuilla, kumppaniksi kelpuutan vain itseäni nuorempia hyväkäytöksisiä miehiä. Omanikäiseni ovat mielestäni ”vanhoja”. Nuorimies haluaa minulta vain hyvää seksiä, kuten minäkin häneltä. Emme jää toistemme nurkkiin pyörimään. Voimme kyllä tavata reussuilla uudelleen ja pidämme vain hauskaa.

Harvoinpa harrastat seksiä sinä eronnut erosi jälkeistä elämääsi kehuskellen.  Jos vain ns. tyttöjen kanssa reissuilla saat, jos saat (tunnusta nyt tuokin, ettet aina edes saa sitä itseäsi nuorempaa äijää reissusekstailuusi mukaan).  Eipä ihme, jos päädyittekin eroon, jos noinkin vähäinen seksin harjoittaminen sinua tyydyttää, sillä kyllä normaali lisääntymisikäinen nainen ja mies tahtoo usein seksiä! Tunnusta vaan, että elät nyt puutteessa, ja lapsesi ovat eroperheen lapsia koko lopun elämäänsä, eli olet sälyttänyt lastesi päälle oman aiheuttamasi lopun elämän puuttellisuuden vanhempiensa suhteen, nimittäin sen henkisen puolen haavan omille lapsillesi, etteivät lapsesi saa nauttia teidän vanhempien seurasta yhtä aikaa, kuten avioliittonsa säilyttäneet ehjät perheen äidit ja isät.

Vierailija
222/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa joku kertoisi minulle sen häiriintyneen aloitusten tekijän nimen niin minun ei tarvitsisi arvailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mode on tällähetkellä erotiikkabaarissa katsomassa mustaan lateksiin pukeutunutta naista.

Vierailija
224/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestin 15 kirjoittaja jatkaa hieman.

Niille, jotka väittävät että ero merkitsee naiselle aina vähintäänkin taloudellista kurjuutta, voin kertoa, ettei väite pidä aina paikkaansa.

Minun asiani ovat huomattavasti paremmin kuin ex-puolisoni. Minulla on iso kaunis koti, velaton olen ollut jo vuosikymmeniä, olen saanut olla töissä, joten pärjään ihan hyvin. Lapsilla on asiat kunnossa. Eläkepäiviä odottelen.

Seksiäkin harrastan aina joskus tyttöjen reissuilla, kumppaniksi kelpuutan vain itseäni nuorempia hyväkäytöksisiä miehiä. Omanikäiseni ovat mielestäni ”vanhoja”. Nuorimies haluaa minulta vain hyvää seksiä, kuten minäkin häneltä. Emme jää toistemme nurkkiin pyörimään. Voimme kyllä tavata reussuilla uudelleen ja pidämme vain hauskaa.

Harvoinpa harrastat seksiä sinä eronnut erosi jälkeistä elämääsi kehuskellen.  Jos vain ns. tyttöjen kanssa reissuilla saat, jos saat (tunnusta nyt tuokin, ettet aina edes saa sitä itseäsi nuorempaa äijää reissusekstailuusi mukaan).  Eipä ihme, jos päädyittekin eroon, jos noinkin vähäinen seksin harjoittaminen sinua tyydyttää, sillä kyllä normaali lisääntymisikäinen nainen ja mies tahtoo usein seksiä! Tunnusta vaan, että elät nyt puutteessa, ja lapsesi ovat eroperheen lapsia koko lopun elämäänsä, eli olet sälyttänyt lastesi päälle oman aiheuttamasi lopun elämän puuttellisuuden vanhempiensa suhteen, nimittäin sen henkisen puolen haavan omille lapsillesi, etteivät lapsesi saa nauttia teidän vanhempien seurasta yhtä aikaa, kuten avioliittonsa säilyttäneet ehjät perheen äidit ja isät.

Jopas oli katkeraa tekstiä. 

Ja ihanko on vain naisen syy se, että lapset joutuu elämään "eroperheessä"? Ymmärrät varmaan, että monesti se  "eroperhe" on lapselle se parempi kasvualusta, kun se ydinperhe, jossa on esim väkivaltaa tai alkoholismia.

Lapset  kyllä saavat eroperheessäkin nauttia molemmista vanhemmistaan. Ei se vanhemmuus siihen lopu, että erotaan.

Ja tuo seksi sitten. Nuorena varmaan seksiä kaipaakin enemmän, mutta kyllä sitä vähemmälläkin pärjää siinä vaiheessa, kun eläkeikä alkaa kolkuttelemaan.  

Vierailija
225/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aina tämä naisten voimaantuminen eron ihanuudesta. Totuus on usein vähän karumpi.

Jos asutaan yksin kissojen ja kirjovehkan kanssa niin tyttöjen illoissa itkeä tihruutetaan muutaman siduk...jekkubatteryn jälkeen miten kukaan ei enää ole kiinnostunut eikä hyviä miehiä ole enää missään vapaana. Tai jos on menty isolla tohinalla pian uuteen suhteeseen niin se uusi puoliso onkin paljon huonompi, mutta tietenkään sitä ei voi julkisesti myöntää vaan ollaan ulospäin ja somessa yhtä aurinkoa ja samalla kiristellään hampaita.

Mitä pahaa niissä kissoissa on miesten mielestä? Kun aina niistä jauhatte. Minulla on kaksi lasta ja koira niiden kissojen tilalla. Lapset lentää jossain vaiheessa pesästä, sitten otan varmaan toisen koiran. Ja uskon että voin elää onnellista elämää niiden koirieni kanssa. Nähdä kavereita silloin kun sopii. Sänkyseuraakin saa aina jos haluaa. 

Tuntuu olevan miehille kova paikka kun nainen ei tarvitse vakimiestä.

No ihan vaan se, että naiset käyttävät noita lemmikkejä miesten korvikkeina. Niin mihin sitä vakimiestä tarvitsee kun hellyyden ja läheisyyden ja...kaipuun täyttää pyyteetön eläin jolla ei ole omaa tahtoa. Lisäksi eläimistä on paljon vaivaa, ne vaativat jatkuvaa hoitoa ja jos lähtee reissuun niin pakko hommata hoitaja jne.

No niistä miehistä vasta vaivaa onkin ja muulloinkin , kuin vain reissuus lähtiessä. Muutenkin kyllä näkee miten sairas olet vihjailuinnesi..."ja läheisyyden ja ...kaipuun" 

Ja mitäpä se sinulta muutenkaan on pois, vaikka naiset lemmikkejä pitääkin, ei ne kuitenkaan sinua ja likaista mielikuvitustasi ottaisi niiden tilalla.

Vierailija
226/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain perjantaina nuoremman lapsen päiväkodista. Tyttö huutoitki että on ikävä äitiä. Meillä lapset vuoroviikoin ja olen aina ollut lapsille lähempi kun heidän äitinsä. Ei kyllä tuntutun kovin ihanalta. Toki olen silti joka päivä kiitollinen etten joudu enää jakamaan kotiani narsistin kanssa vaikka kalliiksi se tulikin

Vierailija
227/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei eroon johtaviin asioihin tarvita kahta. Alkoholismi, puhumattomuus, arvottomuus, yleinen välinpitämättömyys jne. Yleisiä syitä eroihin.

Ja nämä asiat yleensä tulevat ongelmaksi vasta silloin, kun muu elämä ei suju ongelmitta..

Vierailija
228/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi on palkannut aloituksia tekemään epäonnistuneen toimittaja trion joka tehtailee aloituksia. He eivät ole oikeita toimittajia sillä he eivät keksi mitään kiinnostavaa.

Vierailija
229/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeinen päivä on jäänyt mieleeni yhtenä parhaimmista elämässäni. Erosta jo 24 vuotta. Pääsin eroon väkivaltaisesta narsistista, sain lapseni ja itseni turvaan. Löysin ihanan miehen, jonka kanssa menimme naimisiin ja saimme vielä yhteisiä lapsiakin. Olen saanut kokea, mitä on todellinen rakkaus ja millainen on oikeasti hyvä mies.

Vierailija
230/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun eroat saat hyvää seksiä ja paljon. Tietysti sekin on itsestä kiinni. Kun aloitat uuden suhteen saat edelleen hyvää seksiä muutaman vuoden mutta sitten nainen kyllästyy ja seksin harrastaminen hiipuu ja loppuu kokonaan. Sitten on taas aika erota ja viettää seksirikasta elämää. Nimimerkillä kahdesti tämän jo kokenut....

Ja niille typerille naiskommentoijille jotka sanovat että elämä ei ole pelkkää seksin harrastamista niin ei olekaan mutta kun se on nautinnoista suurinta eikä lisäksi maksa juuri mitään. Ja kerranhan täällä vaan eletään.

Tämä ilmiö johtuu varmaan siitä, että sinä et anna näissä suhteissasi mitään. Ota vain. Nainen ei kauaa jaksa olla pelkkä antava osapuoli, kun ei itse siitä saa mitään.

Tämä  pätee muutenkin , kuin vain sek-siin.

Aika monta miljardia siittiötä olen noissa suhteissa antanut joten revi siitä.

Vierailija
231/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä ketju ja toivoisin jokaisen palstalla riitelevän mgtow lukevan tämän.

Tällä tavoin kuljetaan omia teitä. Ilman uhoamista ja vihaa. Kukaan ei myöskään harkitse verojen maksamatta jättämistä tms muuta fiksua. Ja jos katkeruutta on, sitä ei suunnata koko sukupuoleen vaan yksilöön.

Vierailija
232/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan aina kehuu miten itsenäisiä ja vapaita päättäjiä ovat, kun ottavat aina miehen sukunimen ja suosivat poikia tyttöjen kustannuksella. Te ette vain halua nähdä, miten miehet käyttää teitä julmasti hyväksi perheissä. Kukaan mies ei suostuisi kantamaan vaimon suvun nimeä. Sellainen mies naurettaisiin ulos miesten joukosta. Miehillä kun on arvo. Parisuhde tekee naisesta arvottoman,perheet ovat aina lietsoneet naisvihaa ja alentaneet jopa tyttösikiöitä.

Onnittelut ulospääsystä. Muilla naisilla on vielä opittavaa.

Miksi miehet ei vaihda nimiä ja kehu miten miesten syrjintä on vapautta?

Vierailija
233/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa voisin sanoa samaa, että eron jälkeen on parempaa. Oli oma päätös päättää 13v suhde, jossa voin vuosia huonosti. Hirveää henkistä ja fyysistä väkivaltaa.

Erosta vasta 3kk mutta olen silti surullinen, niin kauan alistettu että pää luuli sen olevan 'normaali' suhde. Jokin järki tuli päähän ja tajusin, on pakko lähteä tai muuten lähtee henki.

Entiseen en kaipaa, mutta haikea katsoa muita onnellisia perheitä.

Pelkään kovasti jääväni yksin. Olen parisuhdeihminen henkeen ja vereen. Ja kapakoista en lähde epätoivoisena ketään vonkaamaan.

Vierailija
234/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintuvaillasiipiä kirjoitti:

Voi kumpa voisin sanoa samaa, että eron jälkeen on parempaa. Oli oma päätös päättää 13v suhde, jossa voin vuosia huonosti. Hirveää henkistä ja fyysistä väkivaltaa.

Erosta vasta 3kk mutta olen silti surullinen, niin kauan alistettu että pää luuli sen olevan 'normaali' suhde. Jokin järki tuli päähän ja tajusin, on pakko lähteä tai muuten lähtee henki.

Entiseen en kaipaa, mutta haikea katsoa muita onnellisia perheitä.

Pelkään kovasti jääväni yksin. Olen parisuhdeihminen henkeen ja vereen. Ja kapakoista en lähde epätoivoisena ketään vonkaamaan.

Ensin pitää oppia olemaan sinut itsensä kanssa ennenkuin voi löytää kunnollisen suhteen.

Käyn sillointällöin yksin baareissa, en epätoivoisena vonkaamassa vaan kuuntelemassa/tanssimassa bändikeikoilla ja aina välillä tulee jutulle kivoja tyyppejä :)

Vierailija
235/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aina tämä naisten voimaantuminen eron ihanuudesta. Totuus on usein vähän karumpi.

Jos asutaan yksin kissojen ja kirjovehkan kanssa niin tyttöjen illoissa itkeä tihruutetaan muutaman siduk...jekkubatteryn jälkeen miten kukaan ei enää ole kiinnostunut eikä hyviä miehiä ole enää missään vapaana. Tai jos on menty isolla tohinalla pian uuteen suhteeseen niin se uusi puoliso onkin paljon huonompi, mutta tietenkään sitä ei voi julkisesti myöntää vaan ollaan ulospäin ja somessa yhtä aurinkoa ja samalla kiristellään hampaita.

Mitä pahaa niissä kissoissa on miesten mielestä? Kun aina niistä jauhatte. Minulla on kaksi lasta ja koira niiden kissojen tilalla. Lapset lentää jossain vaiheessa pesästä, sitten otan varmaan toisen koiran. Ja uskon että voin elää onnellista elämää niiden koirieni kanssa. Nähdä kavereita silloin kun sopii. Sänkyseuraakin saa aina jos haluaa. 

No ihan vaan se, että naiset käyttävät noita lemmikkejä miesten korvikkeina. Niin mihin sitä vakimiestä tarvitsee kun hellyyden ja läheisyyden ja...kaipuun täyttää pyyteetön eläin jolla ei ole omaa tahtoa. Lisäksi eläimistä on paljon vaivaa, ne vaativat jatkuvaa hoitoa ja jos lähtee reissuun niin pakko hommata hoitaja jne.

No niistä miehistä vasta vaivaa onkin ja muulloinkin , kuin vain reissuus lähtiessä. Muutenkin kyllä näkee miten sairas olet vihjailuinnesi..."ja läheisyyden ja ...kaipuun" 

Ja mitäpä se sinulta muutenkaan on pois, vaikka naiset lemmikkejä pitääkin, ei ne kuitenkaan sinua ja likaista mielikuvitustasi ottaisi niiden tilalla.

Taisi jollain kissanaisella kalikka kalahtaa? Vai isoja hurttia puoli tusinaa talossa?

Vierailija
236/320 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä ketju ja toivoisin jokaisen palstalla riitelevän mgtow lukevan tämän.

Tällä tavoin kuljetaan omia teitä. Ilman uhoamista ja vihaa. Kukaan ei myöskään harkitse verojen maksamatta jättämistä tms muuta fiksua. Ja jos katkeruutta on, sitä ei suunnata koko sukupuoleen vaan yksilöön.

Täällä ei siksi ole mitään uhoamista ja vihaa, koska naisen on niin helppo hankkia uusi suhde jos vain haluaa. Naiset eivät vieläkään ymmärrä miten suuren työn tavismies joutuu parisuhteen saadakseen tekemään. Omakin eksäni joka oli roteva ja ylipainoinen sekä useamman lapsen äiti, olkoonkin että oli kauniskasvoinen ja isotissinen, sai uuden suhteen saman tien kun eropaperista oli muste kuivunut. Minuun päin naiset eivät ole eron jälkeen vilkaisseetkaan. Yritä siinä sitten olla iloinen ja positiivinen kun olet yksin ja makselet elatusmaksuja.

Vierailija
237/320 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei siksi ole mitään uhoamista ja vihaa, koska naisen on niin helppo hankkia uusi suhde jos vain haluaa. Naiset eivät vieläkään ymmärrä miten suuren työn tavismies joutuu parisuhteen saadakseen tekemään. Omakin eksäni joka oli roteva ja ylipainoinen sekä useamman lapsen äiti, olkoonkin että oli kauniskasvoinen ja isotissinen, sai uuden suhteen saman tien kun eropaperista oli muste kuivunut. Minuun päin naiset eivät ole eron jälkeen vilkaisseetkaan. Yritä siinä sitten olla iloinen ja positiivinen kun olet yksin ja makselet elatusmaksuja.

Mä kun en mistään kristallipallosta näe teitä niin paha lähteä todistamaan väitteesi todenperäisyyttä. Mitä täällä toisessa päässä on huomattu on, että jos pelkkä suhteen saaminen on kriteeri löytää nainen parisuhteen helposti jonkun kanssa.

Mut mitä se sisällöllisesti todennäköisesti on? Kodinhoitajana, seksileluna ja varaäitinä olemista. Usein "miehestä" vielä kuoriutuu vaikka mitä ajan mittaan. Nainen yrittää viimeiseen asti yhden "lisälapsen" kanssa ja väsyy. Suomessa miehet on tottunu liian hyvään, naiseen joka tekee kaiken ja tämä sinkkukissailu on vastaveto.

Huom. Ei päde kaikkiin miehiin ja naisiin tietenkään ettei kenenkään tarvitse syytellä olkiukkoilusta.

Vierailija
238/320 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun eroat saat hyvää seksiä ja paljon. Tietysti sekin on itsestä kiinni. Kun aloitat uuden suhteen saat edelleen hyvää seksiä muutaman vuoden mutta sitten nainen kyllästyy ja seksin harrastaminen hiipuu ja loppuu kokonaan. Sitten on taas aika erota ja viettää seksirikasta elämää. Nimimerkillä kahdesti tämän jo kokenut....

Ja niille typerille naiskommentoijille jotka sanovat että elämä ei ole pelkkää seksin harrastamista niin ei olekaan mutta kun se on nautinnoista suurinta eikä lisäksi maksa juuri mitään. Ja kerranhan täällä vaan eletään.

Tämä ilmiö johtuu varmaan siitä, että sinä et anna näissä suhteissasi mitään. Ota vain. Nainen ei kauaa jaksa olla pelkkä antava osapuoli, kun ei itse siitä saa mitään.

Tämä  pätee muutenkin , kuin vain sek-siin.

Aika monta miljardia siittiötä olen noissa suhteissa antanut joten revi siitä.

Niinpä,  eli periaatteessa ihan tyhjää olet antanut. 

Vierailija
239/320 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi jollain kissanaisella kalikka kalahtaa? Vai isoja hurttia puoli tusinaa talossa?

Itseasiassa ei. Meillä kyllä on yksi kissa, kohta kaksikymppinen kissamummo, lapsille aikoinaan otettu. Lapset nyt jo maailmalla, kissa vaan on jäänyt. On mulla mieskin, ollut jo 40v sama.

Lemmikkejä on ihmisillä , vaikka niillä olisi lapsia ja puolisoita. Ainakin täällä meillä päin lemmikit on nimenomaan lapsiperheissä ei niinkään yksinasuvilla.

Vierailija
240/320 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raato haisee kirjoitti:

Kyllä parasta on erota, ei sen jälkeen olla enään virallisesti kenenkään kanssa yhdessä ja lopulta mädäntyä yksin vuokrayksiön sohvalle, josta huoltomies sinut löytää naapurien hajuvalitusten perusteella. 

IHANA ELÄMÄ !!! OMGLOLOLOLOLOL!!!

Parisuhteessakin tuo on joka tapauksessa aina jomman kumman kohtalo. Vai meinaatko että pariskunnat kuolee yhtä aikaa? Varma että sinä kuolet ensin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme