Haluaisitko asua helsingin keskustassa?
Kommentit (12)
Jossain siinä Manskulla olisi kiva olla kakkosasunto ullkohuoneistossa. Muuten ei.
Muuttaisin keskustaan jos haluaisin asua siellä. Tykkään enemmän Katajanokasta, kävelen Senaatintorille alle 10 minuutissa.
Jos olisi rahaa siihen niin mikä ettei. Sörnäisissä olen asunut, kävelymatkan päässä keskustasta, ja viihdyin kyllä. Olisi palvelut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet minne tahansa muualle vain haluankin mennä.
Kyllä haluaisin. Siellä on kauniita arvokkaita vanhoja taloja ja haluaisin muutenkin asua kerrostalossa.
Kaikki olisi lähellä, eikä tarvitsisi ostaa tolkuttoman kalliita hsl:n lippuja.
Olisi ihanaa olla niin rikas ja sivistynyt että voisi asua siellä. (tietenkin myös Krunikka ,Katajanokka, Eira ym.
kävisivät oikein hyvin)
En missään nimessä, enkä edes koko pks. Muutin pois reilu 10v. sitten pikkukaupunkiin jonka keskustassa nyt asun. Täällä on mukavaa. Aina kun käyn Helsingissä ja joudun Kamppi-Mansku-steissi helvettiin saan ahdistuskohtauksen ja joudun menemään ravintolaan ottamaan viskin että hermot kestäisivät. Onneksi niitä on siellä vähän matkan välein.
Kampissa, kyllä. Kaikki lähellä. Olen keskustaeläjä henkeen ja vereen.
Olen asunut,mutta en enää haluaisi mistään hinnasta! Kadut kesät-talvet revittyinä auki putki ym.remonttien vuoksi,likaista ja huumelohörhöjen määrä lisääntynyt. Ankea ja haiseva paikka. Onneksi uusi keskusta Pasila rakennetan niin ei tarvitse vanhaan keskustaan enää mennä edes junalla,aikansa kutakin!
Haluaisin mutta ei ole varaa ostaa kämppää sieltä. Tykkään kun kaikki palvelut on lähellä ja ratikat kulkee. En ihan Manskulla haluaisi asua mutta jollain hiljaisemmalla asuntokadulla. Keskustassa on monta paikkaa joka kelpaisi. Täytyy tyytyä tähän lähiöön. Onneksi asun metroaseman lähellä.
En enää. En koko Helsingissä. Muutin pois kolme vuotta sitten ja se oli paras ratkaisu ikinä.
No jos joskus muuttaisin takaisin Suomeen, niin ilman muuta Stadiin, ja nimenomaan keskustaan. Ylivoimaisesti paras paikka asua siinä maassa.
Olen asunut, eikä enää kiinnosta. Maalla on mielestäni mukavampaa.