Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näön lähteminen treenissä

19.02.2019 |

Kirjoitan tänne uudestaan koska en löydä keskustelua.
Olin pari päivää sitten treenaamassa ja heti kun aloin painoja nostelemaan niin näköni lähti näin vaan mustaa. Koitin jatkaa treeniä niin paheni, palautu kuitenkin parissa minutissa kun treenin lopetin. Mistä tämä voisi johtua olisi kiva jos joku viisaampi kertoisi? Näin ei ole ennen käynyt niin ihmettelen. 😊

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ei ole jaksanut pumpata riittävästi verta päähän. Saattaa ennakoida pyörtymistä. Oletko ollut terve, ja oliko sinulla ehkä itsellesi liian raskaat painot?

Vierailija
2/8 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin varmuudeksi lääkärissä ennen seuraavaa treeniä. Ettei olisi tia-kohtaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolme asiaa , jotka tulee olla kunnossa ennen liikuntaa. 

1. juon tarpeeksi ennen treeniä.

2. edellisestä ruoasta / banaanista on alle 3 tuntia.

3. olen juonut aamukahvin. 

muuten yllätten näkö hämärtyy

Vierailija
4/8 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt liian vähän, alhainen verenpaine, anemia eli energia ja/tai happi loppuu aivoilta. Niitä vaarattomampia ja todennäköisempiä syitä.

Erilaiset (aivo)verenkierron häiriöt sitten vakavampia ja harvinaisempia syitä.

Vierailija
5/8 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesiko sinua pyörryttämään vai lähtikö vaan näkö?

Vierailija
6/8 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti vain näkö. Mutta minulla on tällä hetkellä 3 kk lääkekuuri joka on aikas myrkkyä,siitä en halua enempää kertoa miksi sitä syön mutta mietin että voisi johtua myös siitä? Jos ensi treenissä toistuu niin kysyn hoitajalta voisiko johtua lääkehoidosta. Jos ei niin käydä lääkärissä? Ei ollut kovat painot kyseessä. Treenitaustaa 2 vuotta takana eikä aiemmin käynyt noin. 😊

Vierailija
7/8 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti vain näkö. Mutta minulla on tällä hetkellä 3 kk lääkekuuri joka on aikas myrkkyä,siitä en halua enempää kertoa miksi sitä syön mutta mietin että voisi johtua myös siitä? Jos ensi treenissä toistuu niin kysyn hoitajalta voisiko johtua lääkehoidosta. Jos ei niin käydä lääkärissä? Ei ollut kovat painot kyseessä. Treenitaustaa 2 vuotta takana eikä aiemmin käynyt noin. 😊

Vierailija
8/8 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa tuli kahteen kertaan 😁