Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnollinen nainen ei kelpaa!

Meikitön
19.02.2019 |

Sinkkumarkkinoilla ei kukaan halua treffeille, meikkaamattoman, luonnollisen naisen kanssa. Siihen asti menee aina hienosti, jutellaan jne. Mut kun mainitsen etten meikkaa, enkä käytä korkokenkiä juttu jää siihen. Ei riitä että on siisti ja huoliteltu muuten. Eikä mulla oleaknenaamaa tai tekohampaita. Ja olen ohan normaalipainoinen, en toki mikään missi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa, ei. Huomattu on.

Vierailija
2/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aasialainen meikattu pötikkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Itse olen meikkaamaton ja viihdyn tennareissa, ja juuri aina kehutaan maasta taivaisiin luonnollisuudesta. Varsinkin pitkät, värjäämättömät hiukset saavat kehuja.

Kehuja deittipalstoilla tulee meikkaamattomuudesta ja siitä, etten käytä filttereitä.

Vierailija
4/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, mutta jos etsit "hyvää" miestä, niin kai ne ottaa mielummin jonkun kinkun kuin sut.

Vierailija
5/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa. Varsinkin ne korkokenkäfanaatikot.

Vierailija
6/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikitön kirjoitti:

Sinkkumarkkinoilla ei kukaan halua treffeille, meikkaamattoman, luonnollisen naisen kanssa. Siihen asti menee aina hienosti, jutellaan jne. Mut kun mainitsen etten meikkaa, enkä käytä korkokenkiä juttu jää siihen. Ei riitä että on siisti ja huoliteltu muuten. Eikä mulla oleaknenaamaa tai tekohampaita. Ja olen ohan normaalipainoinen, en toki mikään missi.

Älä nyt viitsi. Minua aina kehutaan luonnollisuudesta. Miehethän juuri inhoaa meikkikerrosta, tekoripsiä ja muuta.

Vierailija
7/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän omituiselta kuulostaa, ehkä olet vain tutustunut vääriin miehiin?

M37

Vierailija
8/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa, ei. Huomattu on.

Ei se tommone katkera eukko mitään miestä saa lonkeroihinsa

Vierailija
9/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Itse olen meikkaamaton ja viihdyn tennareissa, ja juuri aina kehutaan maasta taivaisiin luonnollisuudesta. Varsinkin pitkät, värjäämättömät hiukset saavat kehuja.

Kehuja deittipalstoilla tulee meikkaamattomuudesta ja siitä, etten käytä filttereitä.

Mistä vastapuoli voi tietää, etten käytä filttereitä? Minun kuvistani on joskus valitettu, että niitä on mukamas paranneltu, vaikka en tee sitä koskaan.

Vierailija
10/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
11/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meikkaa enkä muutenkaan laittaudu, ja miehiltä aina saanut vain positiivista palautettu. Ainoat negatiiviset kommentit tulleet toisilta naisilta. Varsinkin juuri niiltä tosi pyntätyiltä naisilta.

Vierailija
12/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti syy sille että et kelpaa on joku ihan muu kuin se luonnollisuus. 

Vierailija
13/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen kelpaa, jos on kaunis.

Vierailija
14/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toisinpäin. Omalla kohdallani miehet ovat aina tykänneet luonnollisuudesta. Puhdasta ihoa on kuulema ihan erilaista pussailla kuin pakkeloitua naamaa. myös luonnolliset hiukset ovat olleet miesten mieleen ennemmin kuin lakalla tärkätyt.

Ehkä mun kohdalle on osunut vaan sitten yhden tyyppisiä miehiä. Sellaisia puhtaita ja raikkaita itsekin.

Vierailija
15/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi alle 30-vuotias nainen näyttää söpömmältä ja nuoremmalta ilman meikkiä. Sai hepin heräilemään eri tahtiin ilman meikkiä. Meikin kanssa näyttää niin vanhalta kurpalta. 

Vierailija
16/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kelpaisi minulle (siis noin periaatteessa, ellen olisi aviossa jne.), meikit kun ei mielestäni naisessa ole se tärkein juttu, eikä edes siellä sadan tärkeimmän joukossa.

Tosin noista korkokengistä kuitenkin pitäisi keskustella. Muutkin kengät käy, eikä niiden korkkarien toki tarvitse olla mitkään 15 cm stiletot, mutta kyllähän kaunis korkokenkä on naisen jalassa uskomattoman seksikäs, ei siitä pääse yli eikä ympäri!

Vierailija
17/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään meikkaa enkä käytä korkkareita, mutta toisaalta en kyseisiä asioita ole mainostanut. Jokainen jolla on silmät päässä näkee sen kyllä itsekkin. Kysyntää on ollut ihan riittävästi.

Vierailija
18/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsella oman kuplan ulkopuolelle. Mulle ei ainakaa kelpaisi joku pakkeloitu kummajainen.

Vierailija
19/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ihmeen takia mainitset erikseen että et meikkaa tai käytä korkokenkiä? Jos toi täytyy ihan mainita niin oot kyllä yhtä kiinni ulkonäköasioissa ku ne meikkaavatkin. 

Vierailija
20/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman. Töihin kun lähden viimeisen päälle laitettuna saan treffikutsuja, mutta luomuna ja vapaalla ollessa niitä ei tule ellen piruuttani laita ”virka” kuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän