Ahdistaako töihin meneminen kesäloman jälkeen?
Kommentit (11)
Töitä, YÖK ! Mieluumin sijoita osakkeisiin jotka rahvaan duunarit pitävät työllään tuottavina.
Kun olin vielä säännöllisesti töissä asiantuntijana niin kyllähän loman päättyminen aina vähän ahdisti. Pidin työstäni, työkaverit oli kivoja ja työpaikkakin oli mieleinen. Pitkät päivät ja kova työtahti sekä jatkuvasti lisääntyvät vaatimukset asetti omat paineensa. Päälle vielä omat tavoitteet ja halu kehittää osaamista lisää opiskellen asetti lisäpaineita joskus kohtuuttomasti. Väitän kuitenkin että jos mikään työssäsi ei stressaa missään vaiheessa niin et tee tarpeeksi tai teet työsi huonosti.
Viimeiset kohta kuusi vuotta olen ollut pääsääntöisesti työtön. Satunnaisesti eri mittaisi pätkiä olen tehnyt matalapalkkaisissa töissä erityisesti loma-aikana kun korvaavalle työvoimalle on eniten tarvetta. Vaihtaisin nykyisen tilanteen koska tahansa vakituiseen työhön ja työstressiin. Ikää on kuitenkin sen verran etten vakipaikkaa enää tule mistään saamaan. En vaikka miten paljon olisi osaamista tai työhalua ja kykyä.
Ei vaan odotan innoissani. Pidän töistäni tosi paljon.
Enemmän ahdistaa se, että ei ole vielö tiedossa mihin menisin. Mutta ainahan voi ilahduttaa välillä päiväänsä tällä palstalka, niin saa tarjottua työttömänä palstan halveksevilke työttömuen ja muiden oketusarvoises heikomassa omebien mätkijöille maalitaulun.
Se on aina piristävää kun saa lukea, että pitäisi hslveksitrsvana loisena ts työttömänä minun pitäisi ampua kuula korvuen läpi tai jonkun ruoskia selkä verilke koska olen työtön. Oken myös ilm vähä-älyinen kun en tiedä miten nämä teot ratkaisevat työn saannin.
Ainahan se ahdistaa loman jälkeen. Mitä pidempi loma, sen pahempi ahdistus. Nopeasti siihen arkeen kuitenkin taas tottuu. Parin päivän jälkeen on kuin ei olisi lomalla ollutkaan. Työni on ihan ok, mutta ei se nyt sentään lomaa voita.
Ahdistaa vähän, mutta kyllä siihen varmaan tottuu.
Kyllä ahdistaa. Teen erittäin vaativaa asiantuntijatyötä ja olen myös tiiminvetäjänä. Työpaikassa ja erityisesti sen johtamisessa on paljon ongelmia. Palkkauskaan ei ole kohdallaan tai ainakin koen sen epäoikeudenmukaiseksi. Työpaine on kova. Pitäisi vaihtaa työpaikkaa, mutta saman tasoista tai parempaa on tällä alalla rajatusti tarjolla, ainakin nyt. Ahdistaa tosiaan, kun on vähän palautunut ja saanut nauttia elämästä, ja sama ralli taas alkaa. No, onneksi on vielä viikko jäljellä.
Pidän työnteosta ja työstäni. Mutta en pidä ihmisistä, joiden kanssa joudun sitä tekemään. Jos ei tarvitsisi nähdä ketään työpäivän aikana, lähtisin joka päivä riemusta kiljuen töihin.
Ahdistaa todella paljon. En yhtään.