Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monirakkulaiset munasarjat + e-pillerit = raskaana

Vierailija
19.02.2019 |

Siskollani on monirakkulaiset munasarjat (tällöin vaikea tulla raskaaksi) ja hän syö e-pillereitä. Nyt hän on raskaana ja varannut ajan aborttiin (jo toinen kerta muutaman vuoden sisään). En tuomitse häntä(vaikka neljän lapsen äitinä tuo abortti vähän ikävältä tuntuukin) mutta olen vähän ihmeissäni raskaudesta. Kuinka todennäköistä muka on tulla raskaaksi jos tuo sairaus ja syö e pillereitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu munasarjoista ja siitä, millä tuulella sattuvat olemaan - itsellä sama ja ovulaatioita tapahtuu pari-kolme kertaa kuun aikana (tai sitten ei ollenkaan) ja neljä lasta on saanut alkunsa kuvaamallasi yhtälöllä. Yhtään lasta ei pitänyt olla mahdollista saada, e-pilleritkin olivat aknen hoitoa varten. :D

Vierailija
2/4 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hän muistanut syödä pillerit säännöllisesti? Voi olla, että on luottanut siihen, että sairaus ehkäisee.

E-pillerit ovat hoitokeino monirakkulaisiin munasarjoihin, joten voi olla raskaana juuri pillereiden vuoksi, jos on välillä ollut syömättä niitä säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt tällä viikolla laskettu aika. Monirakkulat ja minipillerit oli käytössä. No mulla on myös IBS, ja neuvolan täti ja lääkäri totesivat että raskauteni johtuu ibs:säästä, eli pillerit tulivat sulamattomana ulos. Esikoinen kyseessä. Ikää on 27, joten ei nyt ihan huono ajankohta ollut edes tulla raskaaksi.

Vierailija
4/4 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi syöneensä säännöllisesti. Voihan olla että vain sanoi niin, että kuulostaisi tunnollisemmalta ja raskaus ns. oikealta vahingolta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän