Luonnollinen nainen ei kelpaa!
Sinkkumarkkinoilla ei kukaan halua treffeille, meikkaamattoman, luonnollisen naisen kanssa. Siihen asti menee aina hienosti, jutellaan jne. Mut kun mainitsen etten meikkaa, enkä käytä korkokenkiä juttu jää siihen. Ei riitä että on siisti ja huoliteltu muuten. Eikä mulla oleaknenaamaa tai tekohampaita. Ja olen ohan normaalipainoinen, en toki mikään missi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsella oman kuplan ulkopuolelle. Mulle ei ainakaa kelpaisi joku pakkeloitu kummajainen.
Mitä tarkoitat kuplalla?
Minua tullaan iskemään aina silloin kun hiukset ovat vähän likaiset ja meikittömät kasvot...Päällä lötkö villapaita ja hieman polvipussiset farkut. Toimii taian lailla joka kerta!
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ihmeen takia mainitset erikseen että et meikkaa tai käytä korkokenkiä? Jos toi täytyy ihan mainita niin oot kyllä yhtä kiinni ulkonäköasioissa ku ne meikkaavatkin.
Asia tullut esiin jutellessa. En ala valehtelemaan jos suoraan kysytään.
Ja tiedoksi vaan törkymiehille, että mä kyllä leikkaan tukkani ja ajelen karvani. Sekä huolehdin hygieniastani.
No en kyllä keksi että miten tollainen tulis ohimennen puheeksi. Tuskinpa ne miehet sitä ottaa itse puheeksi. Ei tarvi valehdella, mutta voit hyväksyä sen ttä oot ihan yhtä ulkonäkökeskeinen kuin muutkin vaikka kuvittelet ettet ole.
Asia tullut esiin jutellessa. En ala valehtelemaan jos suoraan kysytään.
Ja tiedoksi vaan törkymiehille, että mä kyllä leikkaan tukkani ja ajelen karvani. Sekä huolehdin hygieniastani.