Tatuointi todellakin romahduttaa naisen markkina-arvon!
Kommentit (416)
Outo aloitys, miksi naisen edes pitäisi kelvata mahdollisimman monelle miehelle? Yksi riittää, ja on hyvä jos se yksi ei ole vääränlainen mies. Jos nainen pitää tatuoinneista niin on se hyvä jos näin helposti välttää ne miehet jotka eivät niistä pidä, ei pitäisi tulla paha mieli kellekään.
Miksi jotkut miehet ajattelee vain ulkonäköä, että kunhan se miellyttää niin lopusta viis? Ja ilmeisesti ulkonäkövalikoima pitää olla mahdollisimman laaja kun tällaisia aloituksia pitää sylkeä ulos. Mutta miten se korreloi niiden itkujen kanssa että naiset on nirsoja kun mies ei kelpaa kellekään, ja että naisille on miesten saanti niin helppoa? Miettikääs vähän te valivali-miehet tätä, ne molemminpuolisesti onnellisesti pariutuneet miehet jo tietää tän.
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on isoja tatuointeja paljon, mutta piilossa. Mies luulee tehneensä hyvät kaupat ja löytäneensä siveän neidon markkinoilta, mutta todellisuudessa meni halpaan. Kjeh kjeh, tatuointini näkyy vasta kun ollaan alasti.
Tuo muuten on kätevä viimeinen varoituskeino: miehen naaman venähtäessä tietää kiskoa vaatteet takaisin ylle ja sijainnista riippuen joko itse marssia tai komentaa miehen marssimaan ulos ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten vähän sama kuin pieni m-una miehellä....
Tulihan se sieltä tämä naisten klassinen argumentti joilla halvennetaan miehiä silloin kun ei muuta argumenttia keksitä. Honey, se ei todellakaan ole sama asia. Jos mies omaa pienen mun*n, se on ihan synnynnäinen juttu, jolle ei voi mitään. Tatuoinnin ottaminen sensijaan on aina oma valinta ja kertoo kantajansa idiotismista sekä "lammassieluisuudesta".
t. pienimunainen mies
Ei oo
Ei oo
Ei tuu
En ota tatskaa
Enkä sano juu
Ei mua tatuoidut WT:t vie minnekään
Se on kyllä no thank juu
Tokihan nainen voi ottaa tatuoinnin samoin kun mieskin eikä siinä ole mitään nokankoputtamista.
Mutta näin miehenä on pakko tunnustaa että yhtään tatuointia joka kaunistaisi kantajaansa ei ole tullut vastaan.
Pikemminkin tulee sellainen olo että kauniiseen, pehmeään ihoon on töherretty jotain mikä ei missään nimessä siihen kuulu.
Hieman kun jotain taideteosta olisi "korjailtu" että näyttää kauniimmalta...
Tervettä naisen ihoa ei voi millään ihmisen keksinnöllä muuttaa nätimmäksi, kaikenlainen rei'itys ja musteenlisäys vain tuhoaa sitä.
Mutta tosiaan jokainen tekee toki ratkaisunsa aivan itse ja monet tatuoinnin ottaneet muistavat täsmentää että miesten tai muidenkaan mielipiteet eivät kuulu tietenkään siihen.
Itselleni naisen tatuoinnit eivät ole mikään totaalinen turnoff, pikemminkin hieman surullinen olo tulee kun niitä näkee.
Eräällä tytöllä oli tatuoitu niskaan jonkinlainen lause, ajattelin että melkein pyhänhäväistys kun oli menty neulalla koskemaan niin täydellistä niskaa ja ihoa...
Nykyään mielenkiinnon herättää jopa korvat joita ei ole leikelty tai rei'itetty, ikiklisee mutta jotenkin loppupeleissä sellainen luomutyttö on paras.
Yksi tatuoidut (varsinkin käsiä myöten) kokit, sairaanhoitajat ja lääkärit.
Luotaantyöntäviä.
Etenkin noilla aloilla pitäisi olla puhdas ja tatuointi tekee aina likaisen iloiseksi ja lisäksi niistä huokuu muutenkin epämääräiseen elämään liittyvät mielleyhtymät pahempine sairauksineen (hepatiitti, HIV ...)
^ yksi = etenkin. Kännykän automaattikorjaus.
Tatuoinnista ei ole minkäänlaista yksilöllisyyttä, ainakaan ajattelun kannalta, massan mukana vain mennään. On se hauska katsella muutaman vuosikymmenen perästä vanhoja mummoja ja pappoja kesähepenissään, kun ne tatuoinnit roikkuu veltolla, rypistyneellä iholla. Kyllä ihmiset on sitten järkeä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä tämä naisten klassinen argumentti joilla halvennetaan miehiä silloin kun ei muuta argumenttia keksitä. Honey, se ei todellakaan ole sama asia. Jos mies omaa pienen mun*n, se on ihan synnynnäinen juttu, jolle ei voi mitään. Tatuoinnin ottaminen sensijaan on aina oma valinta ja kertoo kantajansa idiotismista sekä "lammassieluisuudesta".
t. pienimunainen mies
t. löysävittuinen nainen
Heh. Pari pientä tatuointia löytyy, vähän isompi suunnitteilla. Onneks ei kiinnosta joku "markkina-arvo" sit tippaakaan, ja jos ne tatskat vielä pitää jostain markkina-arvoista kitisevät vatipäät kaukana niin vielä parempi!
Markkina-arvo. Ja vieläpä naisten markkina-arvo. Ollaanko tässä 2000-luvun Suomessa, vai jossain 600-luvun orjamarkkinoilla Afrikassa? Eroa on ajoittain vaikea havaita etenkin, kun tietyn tyyppistä setämiesainesta ilmestyy linjoille.
Vierailija kirjoitti:
Markkina-arvo. Ja vieläpä naisten markkina-arvo. Ollaanko tässä 2000-luvun Suomessa, vai jossain 600-luvun orjamarkkinoilla Afrikassa? Eroa on ajoittain vaikea havaita etenkin, kun tietyn tyyppistä setämiesainesta ilmestyy linjoille.
Kyllä se markkina-arvo on totta ihan nykyäänkin. Kyllä tatuoitu henkilö luokitellaan ainakin mielessä alempaan sosiaaliluokkaan. Sitä ei vaan sanota ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Höpönpöppö ja löpön pöö!
Tämän syvällisen kommentin jälkeen ei keskustelua tarvitse jatkaa. Tuo sanoo kyllä tyhjentävästi kaiken.
En onneksi markkinoille haluakaan, olen tyytyväinen parisuhteessa tatuoidun mieheni kanssa.
- 7v. oltu yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun silmissä laskee pahasti miehenkin markkina-arvoa. Ikävä kyllä lävistykset ja tatskat antaa halvan mielikuvan eikä tällaisilla ole asiaa esim. mun firmaan töihin.
Mua hykerryttää aina tällaiset uhoamiset. Omassa työyhteisössäni kukaan ei tiedä minun olevan tatuoitu ja tiedän olevani todella arvostettu asiantuntijana ja osaajana ja olen pidetty työkaveri.
Oikein hykerryttää :D
Mua hykerryttää kun ajattelet olevasi kovin ovela kun piilottelet rumat tatskasi. Joo ei se kiinnosta ketään kun pidät tosiaan ne näkymättömissä. Hyvä että siinä oot osannut tehdä fiksun valinnan!
Vierailija kirjoitti:
Tai riipputissit naisella...
Jos kolmekymppinen akateeminen nainen ottaa itselleen tärkeän tatuoinnin, niin luuletteko todella, että ko. naista kiinnostaa mitä joku mies on siitä mieltä? Tuskin kukaan jättää korvakorun reikiäkään ottamatta siksi, että joku tuntematon mies ei niistä ehkä pidä. Kaikkia eivät tatuoinnit miellytä, toisia taas miellyttää ja kolmansille on aivan yhdentekevää. Väsynyt naisten karjamarkkinaprovo.
Itselläni ei ole ainuttakaan tatuointia, eikä tule. Mielestäni tatuoinnit ei voi olla iholla kauniita.
Ne on niin kuin olisi aina samat vaatteet päällä ja iho näyttää epäsiistiltä.
Koruilla voi itseään kaunistaa. Ennen oli merimiehillä ja linnan jätkillä tatuointeja.
Ei kukaan järkevä ihminen edes halua ihoaan pilata tatuoinneilla.
Ne on kuin postipaketteja kaikkine leimoineen. Ainakin helppoa on tunnistus.
Vierailija kirjoitti:
Jos kolmekymppinen akateeminen nainen ottaa itselleen tärkeän tatuoinnin, niin luuletteko todella, että ko. naista kiinnostaa mitä joku mies on siitä mieltä? Tuskin kukaan jättää korvakorun reikiäkään ottamatta siksi, että joku tuntematon mies ei niistä ehkä pidä. Kaikkia eivät tatuoinnit miellytä, toisia taas miellyttää ja kolmansille on aivan yhdentekevää. Väsynyt naisten karjamarkkinaprovo.
Mikä on tärkeä tatuointi? Carpe diem? Käpälä?
En tiennytkään, että nykyisin juristien ja lääkärien kanssa samaan sosiaali- ja yhteiskuntaluokkaan kuuluminen on jotenkin kielteinen asia. Tiedän molempiin ammattikuntiin kuuluvia, joilla on tatuointeja.