Tatuointi todellakin romahduttaa naisen markkina-arvon!
Kommentit (416)
Vai niin. Minulla on yksi tatuointi, eikä se ole ollut koskaan minkään asian poissulkeva. Ei työpaikkojen eikä miesten huomion. Aika kapeakatseinen ketju:)
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on manifestautuminen eliniäksi tietynlaiseen sosiaali- ja yhteiskuntaluokkaan. En ikinä tekisi tai suosittelisi sellaista.
Just näin. Tatuoinnin ottaneet kuuluvat WT luokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä alkoi tehdä mieli hankkia tatuointi. Olisikohan aloituksella jotain vaikutusta asiaan?
Sama täällä. Käyn ehkä hommaamassa varmuuden vuoksi yhden tai kaksi kuvaa.
Itseltäkin löytyy tatuointia ja seuraavaa suunnittelen. Lävistyksiäkin löytyy ja eivätpä oo vaikuttaneet seuransaantiin, itseasiassa olen tutustunut paljon muihin ihmisiin joilla on tatuointeja ja lävistyksiä. ¯\_(ツ)_/¯
Ainiin ja tietääkseni en ole ollut myynnissä missään välissä, tunkekaa siis kyynärpään syvyyteen nuo teidän markkina-arvot. :D
Ei ole vaikuttanut asiaan mitenkään :) Sain silti huomattavasti itseäni korkeatasoisemman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikuttanut asiaan mitenkään :) Sain silti huomattavasti itseäni korkeatasoisemman miehen.
Tähän kuuluisi kai vastata, että ei ole mitään tasoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän kuuluisi kai vastata, että ei ole mitään tasoja?
En ole kaunis ja olen hieman ylipainoinen (korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen kyllä). Mies on pitkä, hyvässä kunnossa ja jumalattoman komea, korkeasti koulutettu ja varakas. Vain sokean mielestä me emme olisi eri tasoisia, mutta ei sillä sitten käytännössä kyllä ole väliä. Eli joo, lopputulema on, ettei tasoja ole. Mutta kyllä arjessa moni varmasti ajattelee meistä, että mitä ihmettä tuon miehen päässä viiraa...
Tatuointi romahduttaa miehenkin markkina-arvon.
Wt-ukoilla on tatuoinnit.
Jokainen tatuointi"laji" muuttuu vuodessa parissa vanhanaikaiseksi. Joku tribaali on sama kun pitäisi vuosikymmenestä toiseen ylileveälahkeisia 70-luvun farkkuja tai Juice-tukkaa. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten jengi jaksaa tatuointejaan vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen, samoja kuvia elämänsä loppuun asti. Minä kyllästyisin ja haluaisin vaihtelua. Mutta tatuoinnit ovat pysyviä. Mietin niitä nuoria tyttöjä, joilla on jo 20-vuotiaana hihat täynnä tatuointeja, että onkohan se heistä yhtä hienoa sitten kun on katsellut niitä jo 20 vuotta tai 40 vuotta.
Minä olen kantanut omiani nyt 25 vuotta. Ne ovat osa minua. Varmaan hätkähtäisin, jos ne jonakin aamuna olisivat kadonneet.
Siitä olen samaa mieltä, että tatuointien, naimisiinmenon ja lastenteon alaikärajan pitäisi olla ainakin 30 vuotta. Parikymppisillä ei ole mitään käsitystä siitä, kuinka pitkä elämä on ja mitä kaikkea sen aikana voi tapahtua. Mieli voi muuttua moneen kertaan. Kaikilla ei ole järki kasvanut päähän vielä kolmekymppisenäkään, mutta aika monella jo.
Mun silmissä laskee pahasti miehenkin markkina-arvoa. Ikävä kyllä lävistykset ja tatskat antaa halvan mielikuvan eikä tällaisilla ole asiaa esim. mun firmaan töihin.
Hienoa! Pysyy miehet minusta kaukana 😊 Täytyykin ottaa johonkin näkyvälle paikalle oikein iso tatuointi!
Vierailija kirjoitti:
Mun silmissä laskee pahasti miehenkin markkina-arvoa. Ikävä kyllä lävistykset ja tatskat antaa halvan mielikuvan eikä tällaisilla ole asiaa esim. mun firmaan töihin.
Mua hykerryttää aina tällaiset uhoamiset. Omassa työyhteisössäni kukaan ei tiedä minun olevan tatuoitu ja tiedän olevani todella arvostettu asiantuntijana ja osaajana ja olen pidetty työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen markkina-arvoin pudottaa lihavuus. Onneksi vain 66 prosenttia teistä on lihavia.
ÄLÄ LIHO - säilytä markkina-arvosi!
Aina voi laihduttaa. Tatuointi on pysyvä.
Äläs nyt! Kyllä ne poistattaa taskoja nykyään milloin milläkin puoskarilla, laserilla jne.
Ja sitten tullaan inisemään ja vaatimaan julkisen terveydenhuollon apuja epäonnistumisista.
Näitä on jo nähty.
Tästä tatuointien laserointipoistoista tulee vielä iso bisnes. Ihmisillä on niin paljon ja niin saaatanan rumia tatuointeja. Siinä kun ne rumat kuvat ovat vielä muutamien vuosien päästä sinertyneet rumiksi läiskiksi, niin hullu on se joka ei halua eroon noista hirvityksistä.
Tatuointeja kuuluu välillä käydä värittämässä uudestaan, tollo. Kaikki tietää jo ottaessaan, että se haalistuu.
Aikuisten värityskirja sai uuden merkityksen :D Yksi työntekijä olisi meillä saanut pätkätyötä monen vuoden työttömyyden jälkeen mutta ilmoittikin menevänsä vuoden kiireisimmän sesongin alla värittämään tatuointinsa ja tarvitsevansa viikon lomaa että voi parannella tatuointiaan :D No joku toinen sai työtä, hän mieluummin halusi olla työtön ja väritellä tatuointejaan. Ja nainen oli noin 30v. Tälle on naurettu makeasti jo vuosia työnantajien ja uusien työkavereiden, muiden yrittäjien ja sivullisten kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten vähän sama kuin pieni m-una miehellä....
Tulihan se sieltä tämä naisten klassinen argumentti joilla halvennetaan miehiä silloin kun ei muuta argumenttia keksitä. Honey, se ei todellakaan ole sama asia. Jos mies omaa pienen mun*n, se on ihan synnynnäinen juttu, jolle ei voi mitään. Tatuoinnin ottaminen sensijaan on aina oma valinta ja kertoo kantajansa idiotismista sekä "lammassieluisuudesta".
En tunne yhtäkään tatuoitua naista, joka olisi valittanut miehen puutetta. Ja tunnen kuitenkin heitä laajalla skaalalla, nuorena työkyvyttömyyeläkeläisestä tutkijatohtoreihin.
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä alkoi tehdä mieli hankkia tatuointi. Olisikohan aloituksella jotain vaikutusta asiaan?
Tervemenoa vaan WT-maailmaan, paluuta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen markkina-arvoin pudottaa lihavuus. Onneksi vain 66 prosenttia teistä on lihavia.
ÄLÄ LIHO - säilytä markkina-arvosi!
Aina voi laihduttaa. Tatuointi on pysyvä.
Et sitten paljon tiedä, tatuoinnin saa paljon nopsemmin pois kuin liikakilot, laserilla. Miten sä et sitä tiennyt? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Pysyy miehet minusta kaukana 😊 Täytyykin ottaa johonkin näkyvälle paikalle oikein iso tatuointi!
Otsaan!
Tatuointi on manifestautuminen eliniäksi tietynlaiseen sosiaali- ja yhteiskuntaluokkaan. En ikinä tekisi tai suosittelisi sellaista.