Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuointi todellakin romahduttaa naisen markkina-arvon!

Vierailija
19.02.2019 |

Älä ota tatuointia.

Kommentit (416)

Vierailija
21/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen markkina-arvoin pudottaa lihavuus. Onneksi vain 66 prosenttia teistä on lihavia.

ÄLÄ LIHO - säilytä markkina-arvosi!

Aina voi laihduttaa. Tatuointi on pysyvä.

Äläs nyt! Kyllä ne poistattaa taskoja nykyään milloin milläkin puoskarilla, laserilla jne.

Ja sitten tullaan inisemään ja vaatimaan julkisen terveydenhuollon apuja epäonnistumisista.

Näitä on jo nähty.

Tästä tatuointien laserointipoistoista tulee vielä iso bisnes. Ihmisillä on niin paljon ja niin saaatanan rumia tatuointeja. Siinä kun ne rumat kuvat ovat vielä muutamien vuosien päästä sinertyneet rumiksi läiskiksi, niin hullu on se joka ei halua eroon noista hirvityksistä.

Vierailija
22/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen markkina-arvoin pudottaa lihavuus. Onneksi vain 66 prosenttia teistä on lihavia.

Aina voi laihduttaa. Tatuointi on pysyvä.

Äläs nyt! Kyllä ne poistattaa taskoja nykyään milloin milläkin puoskarilla, laserilla jne.

Ja sitten tullaan inisemään ja vaatimaan julkisen terveydenhuollon apuja epäonnistumisista.

Näitä on jo nähty.

Tästä tatuointien laserointipoistoista tulee vielä iso bisnes. Ihmisillä on niin paljon ja niin saaatanan rumia tatuointeja. Siinä kun ne rumat kuvat ovat vielä muutamien vuosien päästä sinertyneet rumiksi läiskiksi, niin hullu on se joka ei halua eroon noista hirvityksistä.

Tatuointeja kuuluu välillä käydä värittämässä uudestaan, tollo. Kaikki tietää jo ottaessaan, että se haalistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten vähän sama kuin pieni m-una miehellä....

Vierailija
24/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniita tatuointeja ympäri vartaloa. Mies tykkää tatuoidusta vaimostaan. On nämä niin kauniita, että lapsenikin hankkivat tatuointeja.

Miettikää te arvostelijat millaisissa vaatteissa liikutte ja olisiko ehkä syytä opiskella paremmin, niin olisi teilläkin vara elää, eikä olla nipottajia. Mun kaikilla tuttavilla on tatuointeja ja te arvostelijat ette niitä nää. Nämä kaikki tatuoidut henkilöt hoitaa teidän terveyttä ja raha-asioita ja turvallisuutta. Miettikää arvosteleko ääneen, voi alkaa kaverit etääntyä ympäriltä.

Vierailija
25/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kuvat iholla hetken hienoja. Mutta kun se jokin lohikäärme tai pääkalloperkele on ollut siinä muutaman vuoden ja haalistunut ja virttynyt ja ihokin venynyt, niin siinäpä sitten on osa kyseisen ihmisen persoonaa...  Minä olen jo keski-ikäinen gubbe, ja voisin ottaa vaikkapa jonkin purjeveneen kuvan iholleni, jos 1) en olisi näin helvetin karvainen ja 2) se kuva poistuisi itsestään vaikka puolen vuoden kuluttua.

Lisäksi minulla on tällainen tunnepohjainen näkemys: katselin taannoin päivystyksessä, että jokaisella alle nelikymppisellä hoitajalla oli käsivarressaan suuri tatuointi. Jotakin niissä luki, en tohtinut pyytää tarkemmin nähdäkseni. Ruokottoman näköisiä ne kuitenkin olivat ihmisellä, jonka pitäisi olla puhdas ja siisti ja hoitaa ja palvella asiakkaita. Ihmettelen, että eivätkö nämä, sentään ammattikorkean käyneet ihmiset, tajua, että ei ne mitään terveellisiä ole. Ehkä haitat eivät ole kovin suuret, mutta... no joo. Saanhan minä moralisoida. Varmaan niitä lääkäreilläkin on, mutta en ole nähnyt...

Lähivuosina niitä sitten tosiaan varmaan poistetaan. Ei se joku tribaalikuva olekaan osa omaa persoonaa. Hyvä niin. Iho on osa persoonaa, väriaine ei niinkään, ainakaan mitenkään pitemmän päälle.

Vierailija
26/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa markkinoille.

Vierailija
27/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruminta mitä nähnyt ihan suht tavallisilla nuorilla on ne käsivarren ja kämmenselän täyttävät tatuoinnit.

Aivan varmasti vaikuttaa työelämään ym muuhun.

Ei vaikuta. Kääkät jää eläkkeelle ja työhönottajilla itselläänkin on tatuointeja. Niitä voi vaikka vertailla haastattelussa.

Vierailija
28/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on myös terveysriski!

Vierailija
29/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ehkäpä gallup tatuoiduille.

Kuka tykää edelleen nyt yli 10 vuoden kuluttua- Peukku ylös . Kuka ei tykkää näyte enää yli 10 vuoden kuluttua, peukku alas.

Lyhyemmän ajan tatuoinnin kanssa eläneistä ei ei kannata kysyä..

Vierailija
30/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei romahduta, mutta laskee. Tosin naisilla on siihen varaa. Voi monella tavalla laskea sitä ja silti se on korkeampi kuin keskivertomiehen. Tatuoinnit, se kananpepputukka, tupakointi, räväkkyys, alkonkäyttö, kúllikaruselli jne. Sama kuin mies tahallaan pienentäisi penistään ja lyhentäisi itseään. Niin sekaisin on pariutuminen. Nainen voi tahallaan sabotoida itseään ja silti mennä kaupaksi ja tavismies ei mene kaupaksi vaikka tekisi ns kaiken mitä olettaa sopii.

Vierailija
31/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kauniita tatuointeja ympäri vartaloa. Mies tykkää tatuoidusta vaimostaan. On nämä niin kauniita, että lapsenikin hankkivat tatuointeja.

Miettikää te arvostelijat millaisissa vaatteissa liikutte ja olisiko ehkä syytä opiskella paremmin, niin olisi teilläkin vara elää, eikä olla nipottajia. Mun kaikilla tuttavilla on tatuointeja ja te arvostelijat ette niitä nää. Nämä kaikki tatuoidut henkilöt hoitaa teidän terveyttä ja raha-asioita ja turvallisuutta. Miettikää arvosteleko ääneen, voi alkaa kaverit etääntyä ympäriltä.

Tämä oli huvittavin kommentti, jonka olen aikoihin lukenut. Miten varallisuus ja nipottajuus liittyy mitenkään toisiinsa paitsi, että rikkaus voi tehdä tyytymättömäksi, kun kaikki on saatavilla ja saatu? Kommenttisi ei kuulosta kovin montaa koulua käyneen puheelta.

Vierailija
32/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on myös terveysriski!

Juuri näin, ei pelkästään se että ovat rumia. Myrkkyjä imeytyy elimistöön ja imusolmukkeet ovat mustana. Tatuoiduilla on usein outoja kipuja ja oireita!

Miksi tästä vaietaan? Lääkeyhtiöt hyötyy...

Vierailija
33/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten jengi jaksaa tatuointejaan vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen, samoja kuvia elämänsä loppuun asti. Minä kyllästyisin ja haluaisin vaihtelua. Mutta tatuoinnit ovat pysyviä. Mietin niitä nuoria tyttöjä, joilla on jo 20-vuotiaana hihat täynnä tatuointeja, että onkohan se heistä yhtä hienoa sitten kun on katsellut niitä jo 20 vuotta tai 40 vuotta.

Niin niin mutta ilmeisesti kyllästyt myös omaan ihonväriisi: se kun on se sama beige (?) vuodesta toiseen.

Vierailija
34/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä töissä sairaanhoitajana kirurgisella ja sanoi, että haittaa todella paljon jos tatuointi leikkausalueella.

Magneettikuvaus voi olla ongelmallinen myös tehdä.

Nuorena ei osata ajatella ettei välttämättä ole terve koko ikäänsä.

Vierailija
35/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ota tatuointi, jos haluat näyttää mustelmilla olevalta jyrän alle jääneeltä, jolle on jäänyt pysyvät jäljet. En minä vaan haluais.

Vierailija
36/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaljuuntuminen ja lyhyys ja silmälasit ja pienet tulot ja väärä poliittinen kanta jne. Onneksi ei naisissa ole tällaisia vikoja

Vierailija
37/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muutama tatuointi, mutta markkina-arvon romahtaminen ei koske minua. En ole ollut missään vaiheessa myynnissä.

Juuri näin!

Hiiteen markkina-arvo höpsötykset, ei ihminen ole hyödyke.

Vierailija
38/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän keskustelun aloitus toteaa väitteensä ikään kuin faktana? Jotkin ihmiset nimittäin rakastavat tatuointeja ja saattavat kiinnittää juuri niihin huomiota mahdollisessa kumppanissa. Älkää siis kärjistäkö ja tarjotko omaa mielipidettänne totuutena. Subjektiivisen asian esittäminen objektiivisena on argumentaatiovirhe, eikä täten anna kaikista kirjoittajista kovin älykästä mielikuvaa. Toisille tatuoinnit ovat turn on ja toisille turn off. Kaikki pitävät eri asioista.

Ja ei, itselläni ei ole yhtäkään tatuointia.

Vierailija
39/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöppö ja löpön pöö!

Vierailija
40/416 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten vähän sama kuin pieni m-una miehellä....

No ei oo sama. Tatuointi otetaan omasta halusta.