Tatuointi todellakin romahduttaa naisen markkina-arvon!
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jaksetaan aina jauhaa noista tatuoinneista?
Sen takia että ihmiset tajuaisi olla ottamatta niitä.
No minuun tällä ainakin on täysin päinvastainen vaikutus. Alkoi nuo palstaulinkarkotusleimat tämän ketjun jälkeen kiinnostaa.
Koska mielenkiintoinen aihe ja ilmiö, josta ei vieläkään tiedetä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa päättää omasta kehostaan, ei se muille kuulu.
En erityisemmin kannata enkä vastusta tatuointeja. Tatuointi voi olla ruma, mutta parhaimmillaan todella tyylikäs. Hetken mielijohteesta ei kannata kuvaa laittaa ettei tule katumapäälle.
Lisäksi joskus miettinyt sitä asiaa, että vaikka värit ovat turvalliseksi nykytietämyksellä arvioitu niin silti elimistöön vapautuvat kemikaalimäärät arveluttaa. Pienikokoisista kuvista en usko että kenellekään harmia syntyy mutta kovin valtavaa tatuointia en uskaltaisi itse ottaa tästä syystä.
Itselle puolison tatuointi olisi kyllä se vähäpätöisin asia, kyllä arvostus tulee tärkeämmistä asioista kuten luonteesta.
Tottakai, mutta markkina-arvo laskee.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en tiennyt olevani kuin joku markkinoilla myynnissä oleva lehmä. :D Mutta hyvin näytti kelpaavan sille jonka halusin, ihan tatuointieni kera.
Jollekin saattaa kelvata kaikesta huolimatta. Markkina-arvo laskee silti.
Mulle sano kerran yksi ääliö mies näin päin naamaa, olikohan ap...
Markkina-arvo, tuo wannabe kauppakorkean käynyt säälittävän incelin käyttelemä termi, joka ei pariutumisen todellisuutta vastaa. Korkeintaan guidomaista deittailua ja yhden yön juttuja joista rehvastellaan kaupungin doucheimmalla klubilla "kavereille".
Sinä joka käytät markkina-arvoa deittailussa olet säälittävä, geelitukkainen tai muuten oksettava, käytät hajusteita liikaa ja luoksesi tultuasi haisee homehtuneet pyykit jota sitten koitat anteeksipyydellen hälventää ilmaisilla drinkeillä. Kun sanon että minun tästä pitäisikin jo lähteä, juotuani puolikkaan kaljasi, sanot: "Hei elä mee, ei siinä kuitenkaan kestäis kauan...".
Siinä sulle markkina-arvot, "sukkahiki-Sebu"
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tatuoinnin tatuointia, mutta tämän ketjun lukemisen jälkeen olen sitä mieltä, että fanaattisimmat tatuointien vastustajat ovat niin pikkusieluisia ja suorastaan hirveitä ihmisiä että ehkä kannattaisi pari laittaa - ihan vaan välttyäkseen tuollaiselta seuralta. Hyi yök. Mieluummin töhritty ulkoa kuin ruma ja pahantahtoinen sisältä.
Seli seli, nyt on hyvin ohutta yläpilveä ja höttöä.. Usein ulkoa töhritty on myös sisältä sitä samaa törkyä. Joskus sisin näkyy näin selkeästi ulos saakka. Ulkoinen töhriminen ei takaa mitään puhdasta kaunista sisintä. Asia ei ole joko tai toiseenkaan suuntaan. Vrt: Ruma ei ole automaattisesti fiksu, eikä kaunis tyhmä.
Miehen markkina-arvoa tiputtaa alkoholismi tai mammanpoikaluonne. Nuo on tyypillisiä ominaisuuksia suomalaisilla miehillä. On teissä paljonkin vikaa kun exäni olivat tällaisia. Siksi otin arabin ja elämäni on paljon ihanempaa hänen kanssa kun hän pitää mua todellisena prinsessana.
Kun näitä puolueiden kannatusmittauksia nyt tehdään jatkuvasti, niin gallupeihin voisi aina liittää yhden varmasti kaikkia kiinnostavan lisäkysymyksen, minkä milloinkin. Kysymys tatuoinneista olisi yksi sellainen. Siis kysyttäisiin, mitä puoluetta vastaaja aikoo äänestää vai aikooko äänestää ollenkaan ja onko vastaajalla tatuointi/tatuointeja. Varmasti kiinnostaisi kansaa.
Kai tiesitte, että noissa väreissä on lyijyä, nikkeliä ja muita raskasmetalleja.
Olen havainnut pitkän huolellisen seurannan perusteella, että tatuointien määrä korreloi, niin miehillä kuin naisillakin, suoraan negatiivisesti älykkyyteen.
Fiksuilla ei ole tatuointeja, tyhmillä muutama, idiooteilla paljon.
Niin se vaan on, tiedät sen kyllä itsekin jos olet ottanut tatuoinnin.
Kylläpä jonkun pyypyytä kutittaa kovasti toisten (erityisesti naisten?) tatuoinnit. Miksi? Laita silmät kiinni. Niin minäkin teen kun näen ruman ja lihavan miehen.
Miehen myös. Wt:n tunnusmerkki.
arseeni kirjoitti:
Kai tiesitte, että noissa väreissä on lyijyä, nikkeliä ja muita raskasmetalleja.
Kun ei järki päätä pakota niin minkäs teet.
pop98 kirjoitti:
Olen havainnut pitkän huolellisen seurannan perusteella, että tatuointien määrä korreloi, niin miehillä kuin naisillakin, suoraan negatiivisesti älykkyyteen.
Fiksuilla ei ole tatuointeja, tyhmillä muutama, idiooteilla paljon.
Niin se vaan on, tiedät sen kyllä itsekin jos olet ottanut tatuoinnin.
Täsmälleen sama havainto :)
Vierailija kirjoitti:
Miehen markkina-arvoin pudottaa lihavuus. Onneksi vain 66 prosenttia teistä on lihavia.
ÄLÄ LIHO - säilytä markkina-arvosi!
Miesten keskimääräinen painoindeksi on 27,7 kg/m2.
Miehistä vähintään ylipainoisia on 71,9 % (painoindeksi 25 kg/m2 tai enemmän).
Miehistä lihavia on 26,1 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän).
Naisten keskimääräinen painoindeksi on 27,5 kg/m2.
Naisista vähintään ylipainoisia on 63,2 % (painoindeksi 25 kg/m2 tai enemmän).
Naisista lihavia on 27,5 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän).
https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/kans…
Vierailija kirjoitti:
Miehen markkina-arvoa tiputtaa alkoholismi tai mammanpoikaluonne. Nuo on tyypillisiä ominaisuuksia suomalaisilla miehillä. On teissä paljonkin vikaa kun exäni olivat tällaisia. Siksi otin arabin ja elämäni on paljon ihanempaa hänen kanssa kun hän pitää mua todellisena prinsessana.
Itestäsi ei löydy vikaa, kun olet vetänyt juoppoja ja mammanpoikia puoleesi.
Varmoja tapoja miten nainen voi pudottaa ns. markkina-arvoaan:
1. Tupakointi
2. Runsas alkoholin käyttö
3. Alatyylinen ja sivistymätön puhetapa kuten jatkuva kiroilu ja v-sanan käyttö
4. Liikalihavuus
5. Tatuoinnit, joita on hankittu vähitellen ympäri kehoa milloin minkäkin tapahtuman merkiksi