Tatuointi todellakin romahduttaa naisen markkina-arvon!
Kommentit (416)
Mun ystävän miesystävä rakastuneena teetti selkäänsä tyttöystävänsä kuvan, josta tuli myöhemmin hänen vaimonsa.
No ajan saatossa ystäväni iho löystyi kun laihtui. Voin sanoa, että ystäväni kasvot eivät miehensä selässä näyttäneet oikein mairittelevilta. Kaikki roikkui.
Ystäväni mies ei ole suostunut poistattamaan kuvaa vaimonsa vaatimuksista huolimatta.
Tokaisi vain, että " kuvahan muistuttaa sua täysin, että iän jäljet näkyvät myös vaimon kasvoilla" Melkein tuli parille ero.
Noh, molemmat lapseni ottivat tatuointinsa reilu kymmenen vuotta sitten, kun tatuoinnit tulivat muotiin. Molemmat ovat nyt kolmekymppisiä, akateemisesti koulutettuja ja naimisissa mukavien ihmisten kanssa. Hieman kummallista, että tatuoinneista on yhtäkkiä tullut niin 'leimaavia' (heh!).
Ja itse voisin varmaan ottaa vaikka maoritatuoinnin naamaan, niin tämä markkina-arvoni ei tästä hetkahtaisi suuntaan eikä toiseen. Ai niin, tällä palstalla yli 25 -vuotiaat (naiset, tietenkin) ovat ongelmajätettä.
Kävelevät MUSTELÄISKÄTESTINUKET valkopesevät ja puolustelevat kilvan töherryksiään.
Enpä tiedä, kun itsellä ei ole tatuointeja, romahduttaako, vai eikö.
Miehelle sopii tatuointi mielestäni, mutta naiselle ei, siksi en ole koskaan itse ottanut kuvia nahkaani.
Ja miksi naiselle ei sovi?
Tekee liian gangstamaisen vaikutelman naisesta, ehkä.
liekki pipo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen näkyvästi töhrinyt itseni, niin ap:n kaltaiset lussukat kiertävät kaukaa. Toisaalta mitäpä sen väliä, minulla on jo mies ja olen hyvässä asemassa niin omissa piireissäni kuin työelämässäkin.
Miehelläs on varmaan se kuuluisa tribaali ja tappajakoira särppii kinkunjämiä pöydän alla. Rööki palaa ja janon sammuttaa kori kaljaa ja pullo Tapsaa. Reisitaskuhousun lahkeeseen piirtyy nuuskapurkin ääriviivat ja jää kiekko on paras laji.
Miten arvasitkaan?!? Just tollanen se on!!
Enemmän ei olisi voinut kyllä metsään mennä, joka on sekin saavutus. Yleensä menee edes jotain oikein. 😂
Jonkinlainen kohtuus noissa tatuoinneissa kannattais säilyttää. Kun riipustuksia on siellä täällä niin ei se mikään kaunis näky ole. Mieluummin koreilee erilaisilla vaatteilla. Kannattaa pitkään miettiä onko järkevää ottaa sitä ensimmäistäkään, sillä sen seurauksena viiden vuoden päästä voi koko iho olla kuin värityskirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa tämä markkina-arvokeskustelu. Nainen ei ole kauppatavaraa. Suomalainen nainen voi olla nykyään täysin itsenäinen, eikä tarvitse miestä. Saadaan tehdä töitä ja käydä kouluja, eikä ole pakko mennä naimisiin. Ennen oli toisin. Mutta jotkut miehet ovat jämähtäneet menneisiin asenteisiin, jossa naisen sai alistaa nyrkin ja hellan väliin. Sehän niitä harmittaa. Ihan kauhistuttaa suorastaan, kun naiset saavat rietastella ja ottaa tatuointeja, olla itsenäinen ja onnellinen.
Äläpäs valehtele. Ei kukaan nainen ole onnellinen ilman miestä ja ymmärrätkös jotakin vaikka autoista tai talon rakentamisesta? Tai pystytkö tekemään jotain sellaista joka vaatii fyysistä voimaa?
Nii-in, etpä tietenkään joten kyllä jokainen nainen miestä tarvitsee. Jollei omaa, niin sitten veljeä, isää tai jotakin tuttua.
Ei kannata uhota niin kauheasti kun ei osaa ajatella nenäänsä pidemmälle.
Hyvänen aika. En ole aikoihin nauranut näin makeasti. Kerro lisää asioita, sä olet hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten jengi jaksaa tatuointejaan vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen, samoja kuvia elämänsä loppuun asti. Minä kyllästyisin ja haluaisin vaihtelua. Mutta tatuoinnit ovat pysyviä. Mietin niitä nuoria tyttöjä, joilla on jo 20-vuotiaana hihat täynnä tatuointeja, että onkohan se heistä yhtä hienoa sitten kun on katsellut niitä jo 20 vuotta tai 40 vuotta.
Kannattaa miettiä tarkkaan jokaista tatuointia ja vältää katalogitatskoja WT -tyyliin ruusut ja tribaalit. Itselläni on muutama, kuten vaimollakin ja jokaikinen on itse suunniteltu. Ei tule toisia samanlaisia vastaan.
Kukaan itseään kunnioittava tatuoija ei tee samaa tatuointia useammalle asiakkaalle tai suostu kopioimaan toista tatuointia. Uniikkia tatuointia ei siis tarvitse suunnitella itse idea-astetta pidemmälle, tatuoija tekee sen kyllä puolestasi ja monessa tapauksessa paljon paremmin. (Kaveri- ja pariskuntatatuoinnit ovat toki poikkeus tuosta ekasta säännöstä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tatuointi leimaa ihmisen wt.ksi. Samoin kun tupakointi.
Ok ja voi kauhistus sentään. Olemme molemmat vaimon kanssa tatuoituja ja molemmilla hyvät työurat sekä julkisella (yliopisto) että yksityisellä (suuri firma) puolella. Eipä ole ilmeisesti kauheasti tatuoinnit urakehitystä sabotoineet.
Samaa mietin. Itsellä ei tatuointeja ole, mutta monella ystävällä on eikä se ole heidän uraansa haitannut. Kahdella on vieläpä kämmenselät, sormet ja /tai kaula tatuoitu ja kovin on vaan toisella riittänyt töitä ja toisen firma on parissa vuodessa kolminkertaistanut liikevaihtonsa.
Tiedän erään suht kauniin nuoren naisen joka kouluttautunut tarjoilijaksi. Meni sitten ottamaan toiseen käteensä koko käden pituisen tatuoinnin olkapäästä (koko käden ympäri) kämmenselkään. Hyvä nainen pilalla.
Pienet näkymättömissä olevat tatuoinnit vielä ymmärrän, mutta koko raajan pituudelta alkaa jo mennä yli.
Voi denialistiset mustesutturat! Markkina-arvosta viis, mutta kertoo kyllä muuten! Vedotaan epätoivoisesti:
"Ei näy, ne saa piiloon, vaikkei pois, mutku just tää ja tää ruma töherrystahra onki kaunis ja tooosi merkityksellinen, ja uniikki, ei kato oo eikä tuu muille ku kiellän ja valvon yötäpäivää, ei mul montaa kuvatusta tai tekstiä, vain sen seitsemän sorttia yks ja toinen, ja pienen pieniä piperryksiä vaan, puhdasta ihoakin minipläntti jäljellä siellä täällä, ei oo mitään epähygieenistä eikä epäterveellistä, tai siis vaiks oliski, niin en usko enkä myönnä - edes itselleni, joten ei koske mua, ei voi olla mitään negaseurausta ikinä, jippii!".
Markkina-arvo? En tiennytkään olevani myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Markkina-arvo. Ja vieläpä naisten markkina-arvo. Ollaanko tässä 2000-luvun Suomessa, vai jossain 600-luvun orjamarkkinoilla Afrikassa? Eroa on ajoittain vaikea havaita etenkin, kun tietyn tyyppistä setämiesainesta ilmestyy linjoille.
Eipäs kun tutkimusten mukaan juuri nainen on kovin tarkka markkina-arvostaan ja jos vaikka aloitusviestiä katsoo niin sekin on luonteeltaan enemmänkin sellainen neuvova ja huolestunut.
Turha siitä miehiä on syyttää jos täti-ihmiset markkinarvoaan laskee.
Juu, esim. Kat Van D ja Sini Ariel ovat niin rumia naisia että kukaan mies ei heitä huolisi ... :D
Ap on tainnut nähdä vain niitä lähiölehmiä, jolla on satakiloisessa ruhossaan haalistunut tribaali 90-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten jengi jaksaa tatuointejaan vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen, samoja kuvia elämänsä loppuun asti. Minä kyllästyisin ja haluaisin vaihtelua. Mutta tatuoinnit ovat pysyviä. Mietin niitä nuoria tyttöjä, joilla on jo 20-vuotiaana hihat täynnä tatuointeja, että onkohan se heistä yhtä hienoa sitten kun on katsellut niitä jo 20 vuotta tai 40 vuotta.
Minulla on tatuointi selässä. Ei tarvitse katsella. Ikinä en edes muista, että se on siellä.
Tatuoidut ihmiset ovat primitiivisiä olentoja heidät pitäisi viedä viidakkoon harjoittamaan rituaalejaan kuten heidän esikuvansa villi-ihmiset. Tatuointivillitys kertoo jotain länimaisesta kulttuurista, sen viimeisistä päivistä. Sama kuin Rooman valtakunnan viimeiset päivät.
Vierailija kirjoitti:
Ei romahduta, mutta laskee. Tosin naisilla on siihen varaa. Voi monella tavalla laskea sitä ja silti se on korkeampi kuin keskivertomiehen. Tatuoinnit, se kananpepputukka, tupakointi, räväkkyys, alkonkäyttö, killikarhuselli jne. Sama kuin mies tahallaan pienentäisi penistään ja lyhentäisi itseään. Niin sekaisin on pariutuminen. Nainen voi tahallaan sabotoida itseään ja silti mennä kaupaksi ja tavismies ei mene kaupaksi vaikka tekisi ns kaiken mitä olettaa sopii.
Miten tämä on mahdollista? Eletäänkö sinun harhoissasi jossain haaremeissa?
Kyllä romahduttaa 100% En ottaisi sellaista naista kumppanikseni. Jos taas maksullisella lutkalla sellaisia on niin se ei haittaa.
Haluaisin ottaa tatuoinnin mutta pakko myöntää etten uskalla koska pelkään muiden mielipiteitä liikaa. Ajattelen muutenkin muiden mielipiteitä liikaa, siksi olen tällainen seinäruusu, ujo ja hiljainen ja siksi hieman masentunut
Kävelevä mustetahra on parempi termi.