Tatuointi todellakin romahduttaa naisen markkina-arvon!
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
RITU64 kirjoitti:
HELEVETTI SE MITÄÄ ROMAHUTTAA,,, ITELLÄ ON RIPAALI PERHONEN ALA SELÄSSÄ JA TERÄS MIEHEN MERKKI PERSE KANNIKASSA,,, UKKOA PIISAA HELEVETTI,!!
Ryömi takaisin peräkammariisi. Tuollaisella ns. "huumorintajulla" et tule naista saamaan jatkossakaan.
Siis häh. Ai nyt se RITU64 haluaakin naista sun mielestä? Peukutusten perusteella suurin osa ei osaa lukea vai ymmärsinkö jotain väärin... helevetti.
Vierailija kirjoitti:
Olin itsekkin monta vuotta tatuointeja vastaan, enkä missään nimessä uskonut, että koskaan ottaisin tatuointia. Poikani kuitenkin otti ensimmäisensä tatuointinsa 18 vuotiaana kesätöistä säästämillään rahoilla. Se olikin jopa ihan hieno. Paria vuotta myöhemmin poika suunnitteli toisen ottoa ja kertoi siitä minulle. Sain vain idean, että minäkin haluan. Nyt kädessä on molempien lapsieni nimet ja olen tyytyväinen. He ovat ne asiat, mitä minä olen halunnut ja saanut elämässäni, joten ylpeänä kannan tatuointiani.
Olen sitä mieltä, että ne ovat hienoja, jos ne on otettu ammattilaisilla, niillä on jokin merkitys kantajansa elämään ja koko kroppa ei ole niitä täynnä.
Ottiko poika sitten äiti tatuoinnin
Typerää aasinsiltalogiikkaa näillä tatuointien puolustelijoilla. Toki kukin saa itse päättää töhriikö nahkansa "ihan itseäni varten, mulle totaalisentärkeää koukeroa, muutenhan voisin unohtaa nimet, merkkipäivät, kuvat, mietelauseet, mutta jollei kaikki hyväksy ja tykkää, niin siitä en tykkää tai hyväksy" vai ei töhri.
Mielipiteitä nämä musteläiskät tulevat kuitenkin herättämään puolesta ja vastaan, ja se on syytä kestää ilman selittelyjä tai "väärästä" mielipiteestä mollaamista.
Huonoin lammasperustelu: Juristilla, lääkärillä, papilla, talonpojalla, lukkarilla, jumalalla ja paholaisellakin on.
Tatuointien vertaaminen johonkin "raakuuksiin", korvakoruihin tai mihinkään muuhun kuin niihin itseensä, koska mikään muu ei ko. vapaaehtoista töhertelyä vastaa, on absurdia turhuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka melkein kaikki tatuoinnit ovat mielestäni esteettisesti hyvin rumia, niin silti eniten niissä minua puistatuttaa se laumasieluisuus. Vaikka suurin osa esimerkiksi "trendikkään" hihatatuoinnin omistajista väittää ottaneensa sen vain itseänsä varten, niin on kuitenkin päivänselvää, että se tatuointi on otettu nimenomaan vallitsevan muodin takia ja on nimenomaan tarkoitettu esiteltäväksi ja muiden nähtäväksi. Paradoksaalisesti yritetään siis korostaa omaa erityislaatuisuutta seuraamalla massamuotia.
Hyvin pienet, huomaamattomat ja oikeasti piilossa olevat tatuoinnit pystyn ymmärtämään ja jotenkin vielä uskomaan niiden olevan oikeasti merkityksellisiä kantajalleen.
On myös selvää, että laserkoneiden kysyntä kasvaa tulevaisuudessa valtavasti, kun muoti taas muuttuu uuden sukupolven myötä vastakkaiseksi ja tekee tatuoinneista epätrendikkäitä vanhojen ihmisten leimoja.
Kyllä eroaa tavaroiden, jotka eivät ole ikuisia tai tuherrettu musteella iholle, hankinta. Tatuoinnin ottamiseen
Ensinnäkin ihminen on laumaeläin ja siten laumasieluinen jo geneettisesti. Sinäkin käyt töissä, puet vaatteet päällesi, kampaat hiuksesi ja hankit tavaroita laumasieluisuuden vuoksi. Joten siinä tuskin on mitään moitittavaa, ihminen tykkää kuulua joukkoon ja haluaa monesti samanlaisia asioita kuin verrokkinsa. Jos joku sattuu pitämään jostakin ns. trenditatuoinnista ja haluaa sitä esitellä (ilmeisesti ei tunge sitä kuitenkaan muiden kasvoille, vaan tatuointi vain näkyy vaatteista huolimatta?) niin mitäpä sitten? Ei se eroa siitä, että ostetaan Rolex-kello tai uusin Iphone tai vaikkapa Mercedez. Nykyään vain länsimaissa ihannoidaan individualismin utopiaa, vaikka koko markkinatalous perustuu laumasieluisuuteemme lajina (muutenhan kukaan ei ostaisi merkkituotteita tai yli yhtä paria kenkiä).
Kyllä eroaa (kerta)käyttötavaroiden hankkiminen nahkansa pysyvästi töhrimiseen potentiaalisilla raskasmetalliväreillä. Individualismi ei ole utopiaa, kun se harjoittajansa omalta osin on totta.
Uskot siis individualismiin, joten kannatat jokaisen oikeutta valita itse tatuoiko itsensä vai ei. Hienoa! Minäkin kannatan valinnan vapautta enkä arvostele muita ihmisiä, vaikka ripustaisivat minusta rumia muovikilluttimia korviinsa.
Arvosteletpa, ehkä et sentään ääneen, mutta hiljaa sisimmässäsi!
Korvakorujen käyttäjät eivät varmasti samalla tavalla ole huomionkipeitä hyväksynnänkerjääjiä kuin tatuoidut. Korvakorut saa pois, eikä mitään jälkiä jää ja normireiätkin (ilman naurettavia venytyksiä) kasvavat käyttämättöminä umpeen. ;D
Tatuointi kertoo henkisestä köyhyydestä, rinnastuu white trashiin.
Ja tupakointi tosiaankin on toinen wt-merkki.
RITU64 kirjoitti:
HELEVETTI SE MITÄÄ ROMAHUTTAA,,, ITELLÄ ON RIPAALI PERHONEN ALA SELÄSSÄ JA TERÄS MIEHEN MERKKI PERSE KANNIKASSA,,, UKKOA PIISAA HELEVETTI,!!
Mä otin tän piilosarkasmina, eikö kukaan muu? Nauroin ihan kipeänä tälle 😂😂
Vierailija kirjoitti:
RITU64 kirjoitti:
Mä otin tän piilosarkasmina, eikö kukaan muu? Nauroin ihan kipeänä tälle 😂😂
😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
where ever there is a road there is a mil
Onneksi olen näkyvästi töhrinyt itseni, niin ap:n kaltaiset lussukat kiertävät kaukaa. Toisaalta mitäpä sen väliä, minulla on jo mies ja olen hyvässä asemassa niin omissa piireissäni kuin työelämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka melkein kaikki tatuoinnit ovat mielestäni esteettisesti hyvin rumia, niin silti eniten niissä minua puistatuttaa se laumasieluisuus. Vaikka suurin osa esimerkiksi "trendikkään" hihatatuoinnin omistajista väittää ottaneensa sen vain itseänsä varten, niin on kuitenkin päivänselvää, että se tatuointi on otettu nimenomaan vallitsevan muodin takia ja on nimenomaan tarkoitettu esiteltäväksi ja muiden nähtäväksi. Paradoksaalisesti yritetään siis korostaa omaa erityislaatuisuutta seuraamalla massamuotia.
Hyvin pienet, huomaamattomat ja oikeasti piilossa olevat tatuoinnit pystyn ymmärtämään ja jotenkin vielä uskomaan niiden olevan oikeasti merkityksellisiä kantajalleen.
On myös selvää, että laserkoneiden kysyntä kasvaa tulevaisuudessa valtavasti, kun muoti taas muuttuu uuden sukupolven myötä vastakkaiseksi ja tekee tatuoinneista epätrendikkäitä vanhojen ihmisten leimoja.
Kyllä eroaa tavaroiden, jotka eivät ole ikuisia tai tuherrettu musteella iholle, hankinta. Tatuoinnin ottamiseen
Ensinnäkin ihminen on laumaeläin ja siten laumasieluinen jo geneettisesti. Sinäkin käyt töissä, puet vaatteet päällesi, kampaat hiuksesi ja hankit tavaroita laumasieluisuuden vuoksi. Joten siinä tuskin on mitään moitittavaa, ihminen tykkää kuulua joukkoon ja haluaa monesti samanlaisia asioita kuin verrokkinsa. Jos joku sattuu pitämään jostakin ns. trenditatuoinnista ja haluaa sitä esitellä (ilmeisesti ei tunge sitä kuitenkaan muiden kasvoille, vaan tatuointi vain näkyy vaatteista huolimatta?) niin mitäpä sitten? Ei se eroa siitä, että ostetaan Rolex-kello tai uusin Iphone tai vaikkapa Mercedez. Nykyään vain länsimaissa ihannoidaan individualismin utopiaa, vaikka koko markkinatalous perustuu laumasieluisuuteemme lajina (muutenhan kukaan ei ostaisi merkkituotteita tai yli yhtä paria kenkiä).
Kyllä eroaa (kerta)käyttötavaroiden hankkiminen nahkansa pysyvästi töhrimiseen potentiaalisilla raskasmetalliväreillä. Individualismi ei ole utopiaa, kun se harjoittajansa omalta osin on totta.
Uskot siis individualismiin, joten kannatat jokaisen oikeutta valita itse tatuoiko itsensä vai ei. Hienoa! Minäkin kannatan valinnan vapautta enkä arvostele muita ihmisiä, vaikka ripustaisivat minusta rumia muovikilluttimia korviinsa.
Arvosteletpa, ehkä et sentään ääneen, mutta hiljaa sisimmässäsi!
Korvakorujen käyttäjät eivät varmasti samalla tavalla ole huomionkipeitä hyväksynnänkerjääjiä kuin tatuoidut. Korvakorut saa pois, eikä mitään jälkiä jää ja normireiätkin (ilman naurettavia venytyksiä) kasvavat käyttämättöminä umpeen. ;D
Mitä huomionkipeää ja hyväksyntää kerjäävää on esim. niissä tatuoinneissa, jotka arjessa saa helposti piiloon? Selkätatuoinnit, pienet tatuoinnit? Monet tatuoinnin ottajat eivät välttämättä edes välitä koskaan esitellä tatuointejaan, vaan ne ovat yksityisiä, heille itselleen merkityksellisiä symboleita.
Kantavathan monet ristikoruja kaulassaan, eivät nekään ole yleensä isoja tai edes kunnolla nähtävissä, mutta sitäkin merkityksellisempiä kantajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen näkyvästi töhrinyt itseni, niin ap:n kaltaiset lussukat kiertävät kaukaa. Toisaalta mitäpä sen väliä, minulla on jo mies ja olen hyvässä asemassa niin omissa piireissäni kuin työelämässäkin.
Miehelläs on varmaan se kuuluisa tribaali ja tappajakoira särppii kinkunjämiä pöydän alla. Rööki palaa ja janon sammuttaa kori kaljaa ja pullo Tapsaa. Reisitaskuhousun lahkeeseen piirtyy nuuskapurkin ääriviivat ja jää kiekko on paras laji.
Otin "katalogitatuoinnin" kun täytin 18v. Mikähän markkina-arvoni olisikaan ilman tatuointia, täytyypä ruveta oikein laskeskelemaan. Toimin muuten ihan korkea-arvoisessa virassa, kuinkahan pitkälle olisinkaan päässyt ilman tatuointia, voi hitsi sentään.
Tatuoidut on kyllä tietyntyyppisiä ihmisiä, vaikkei kukaan tietenkään myönnä sitä ;)
Hehe. Täällä kävelevät mustepullot luettelee saavutuksiaan :D:D
En myöntäisi tätä liberaalikuplani sisällä, mutta en voisi seurustella tatuoidun naisen kanssa ikinä. Minua yksinkertaisesti harmittaisi liikaa kumppanin arvostelukyvyn puute.
Työkaveriksi, muuten vaan kaveriksi, ystäväksi, seksikumppaniksi, tietenkin. Seurusteluun, sori mutta ei.
Jaa, mulla on tatska ja silti apn kaltaisella ei olis muhun varaa.
Vierailija kirjoitti:
Typerää aasinsiltalogiikkaa näillä tatuointien puolustelijoilla. Toki kukin saa itse päättää töhriikö nahkansa "ihan itseäni varten, mulle totaalisentärkeää koukeroa, muutenhan voisin unohtaa nimet, merkkipäivät, kuvat, mietelauseet, mutta jollei kaikki hyväksy ja tykkää, niin siitä en tykkää tai hyväksy" vai ei töhri.
Mielipiteitä nämä musteläiskät tulevat kuitenkin herättämään puolesta ja vastaan, ja se on syytä kestää ilman selittelyjä tai "väärästä" mielipiteestä mollaamista.
Huonoin lammasperustelu: Juristilla, lääkärillä, papilla, talonpojalla, lukkarilla, jumalalla ja paholaisellakin on.
Tatuointien vertaaminen johonkin "raakuuksiin", korvakoruihin tai mihinkään muuhun kuin niihin itseensä, koska mikään muu ei ko. vapaaehtoista töhertelyä vastaa, on absurdia turhuutta.
sun vänkäämisesi on absurdia turhuutta. Ei tämä asia miksikään muutu, vaikka kuinka intät.
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Täällä kävelevät mustepullot luettelee saavutuksiaan :D:D
Listaa itse omat saavutuksesi. Tuhat avausta tatuoinneista av-palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa tämä markkina-arvokeskustelu. Nainen ei ole kauppatavaraa. Suomalainen nainen voi olla nykyään täysin itsenäinen, eikä tarvitse miestä. Saadaan tehdä töitä ja käydä kouluja, eikä ole pakko mennä naimisiin. Ennen oli toisin. Mutta jotkut miehet ovat jämähtäneet menneisiin asenteisiin, jossa naisen sai alistaa nyrkin ja hellan väliin. Sehän niitä harmittaa. Ihan kauhistuttaa suorastaan, kun naiset saavat rietastella ja ottaa tatuointeja, olla itsenäinen ja onnellinen.
Äläpäs valehtele. Ei kukaan nainen ole onnellinen ilman miestä ja ymmärrätkös jotakin vaikka autoista tai talon rakentamisesta? Tai pystytkö tekemään jotain sellaista joka vaatii fyysistä voimaa?
Nii-in, etpä tietenkään joten kyllä jokainen nainen miestä tarvitsee. Jollei omaa, niin sitten veljeä, isää tai jotakin tuttua.
Ei kannata uhota niin kauheasti kun ei osaa ajatella nenäänsä pidemmälle.
Ok ja voi kauhistus sentään. Olemme molemmat vaimon kanssa tatuoituja ja molemmilla hyvät työurat sekä julkisella (yliopisto) että yksityisellä (suuri firma) puolella. Eipä ole ilmeisesti kauheasti tatuoinnit urakehitystä sabotoineet.