Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää eräs mies työpaikalla

Vierailija
18.02.2019 |

Olen naisvaltaisella alalla töissä ja ottaa niin päähän tämä sinänsä toivottu ja harvinainen mies. Kun luulisi että lapsettoman (avioliitossa kuitenkin) olisi hyvä joustaa lomien pidossa ja tuurata kiireissä mitä perheellisille tulee ei se hänen kohdallaan käykään. Sanoo suoraan että syynä on vaimonsa työ, se on joku muusikko ja töissä illat ja viikonloput joten nuoren parin pitää päästä pitämään lemmenlomia silloinkin kun muulla porukalla olisi lapset sairaana tai mit nyt elämässä vastaan tulee. Riepoo.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PERHEELLISET ON ASEMASSA 1 kirjoitti:

TÄSSÄ YHTEISKUNNASSA JUURI LAPSETTOMIEN ON TEHTÄVÄNÄ JOUSTAA LAPSELLISTEN MENOJEN MUKAAN. TÄMÄ ON SE TÄRKEYSJÄRJESTYS TAI SITTEN HOMMAATTE ITSE NIITÄ TULEVAISUUDEN VERONMAKSAJIA. MENIKÖ TÄMÄ JAKELUUN VAI PITÄÄKÖ TAKOA VIELÄ KOVEMPAA! HÄ!HÄ!HÄ!

KUVITTELE ETTÄ HUUSIN TUON HÄ HÄ HÄ KORVASI JUUREEN JA TÖNIN RINTAAN YLIMIELISESTI NENÄ PYSTYSSÄ SIERAIMET LAAJENTUNEINA.

Kuvittele että makaat hähättelysi ja tönimisesi jälkeen maassa nenä verässä ja silmät mustina.

Kuvittele mieluummin että sun akvaarion veteen ei ole kustu.

Nimittäin voi olla että sinne on kustu ja et tiedä sitä.

Vierailija
22/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliset ukot on kovimpia tappelijoita.

Velat on täysin munattomia ja testottomia uhoajia.

Kehässä sen aina näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄSSÄ YHTEISKUNNASSA JUURI LAPSETTOMIEN ON TEHTÄVÄNÄ JOUSTAA LAPSELLISTEN MENOJEN MUKAAN. TÄMÄ ON SE TÄRKEYSJÄRJESTYS TAI SITTEN HOMMAATTE ITSE NIITÄ TULEVAISUUDEN VERONMAKSAJIA. MENIKÖ TÄMÄ JAKELUUN VAI PITÄÄKÖ TAKOA VIELÄ KOVEMPAA! HÄ!HÄ!HÄ!

KUVITTELE ETTÄ HUUSIN TUON HÄ HÄ HÄ KORVASI JUUREEN JA TÖNIN RINTAAN YLIMIELISESTI NENÄ PYSTYSSÄ SIERAIMET LAAJENTUNEINA.

Kuvittele miten tuon tönimisen jälkeen sulta katkeaa käsi ja todennäköisesti toinenkin niin siinäpä hoitelet pentujasi. 

Vierailija
24/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele että makaat hähättelysi ja tönimisesi jälkeen maassa nenä verässä ja silmät mustina.

Minulla ei ole akvaariota.

Vierailija
25/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehässä nää on testattu jo kirjoitti:

Perheelliset ukot on kovimpia tappelijoita.

Velat on täysin munattomia ja testottomia uhoajia.

Kehässä sen aina näkee.

Sinusta ei ole muuhun kuin polkemaan se läskisäkkisi raskaaksi. Muuta et osaa etkä kykene.

Vierailija
26/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

menipäs ketju jännäksi

Vierailija
27/27 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole akvaariota.

ei ni sul on kusipää hihi hihi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi