Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää eräs mies työpaikalla

Vierailija
18.02.2019 |

Olen naisvaltaisella alalla töissä ja ottaa niin päähän tämä sinänsä toivottu ja harvinainen mies. Kun luulisi että lapsettoman (avioliitossa kuitenkin) olisi hyvä joustaa lomien pidossa ja tuurata kiireissä mitä perheellisille tulee ei se hänen kohdallaan käykään. Sanoo suoraan että syynä on vaimonsa työ, se on joku muusikko ja töissä illat ja viikonloput joten nuoren parin pitää päästä pitämään lemmenlomia silloinkin kun muulla porukalla olisi lapset sairaana tai mit nyt elämässä vastaan tulee. Riepoo.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joustaa lomien pidossa ja tuurata kiireissä"

Pitäisi tulla kesken lomaa töihin ja tehdä ylitöitä, vai mitä haet?

Vierailija
2/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oikeudet tällä työntekijällä on kuin muillakin, tuskin häntä on palkattu teidän joustajaksenne ja tuuraajaksenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonoa provoa. Nykyajan tasa-arvoisessa yhteiskunnassa ei ketään saa laittaa toista parempaan asemaan lomien jne suhteen. Ei kannata hankkia sitä perhettä, jollei osaa järjestää asioitaan

Vierailija
4/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo perheellisten oletus, että tottakai lapseton joustaa, pitää lomansa koulujen loma-aikojen ulkopuolella ja narut käsissä töissä kun perheelliset ovat läpi talven vuoron perään sairastelevien lastensa kanssa kotona. 

Vierailija
5/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman liemensä keittänyt. En minä sinkkuna rupea pitämään lomiana yhtään huonompaan aikaan, kuin perheellisetkään. 

Talvilomat harvoin menevät päällekkäin, kun mulle on yksi lysti millon ne pidän, mutta kesälomat pitää olla kiertävät ja tasapuoliset.

Sinccis

Vierailija
6/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein tekee!

Se, että hänellä ei ole lapsia ei todellakaan edellytä hänen uhraavan lomiaan tai muuta vapaa-aikaansa ”lapsellisten” kollegoiden hyväksi. Mies ilmeisesti jaksaa myös töissä paremmin kun ei ala uhraamaan omaa aikaansa.

Itselläni on lapsia, mutta enpä todellakaan ole ajatellut omien mahdollisten lastenhoito ja loma suunnitelmien olevan lapsettomien päänsärky.

Vierailija
7/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen poikien kerho oli yksimielinen: Ota kakkoseen!

Vierailija
8/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan lehmä se pääs kiinni.

Tää maailma ei vaan pyöri sun pillis (u) mukaan.

Vierailija
9/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet kakarasi hankkinut, joten kärsi niistä. Ei ole pätkääkään lapsettoman velvollisuus joustaa sinun vuoksesi.

Vierailija
10/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen illan miesvihaketju sieltä sitten. Keksi huomiseks joku vähän parempi.

Vierailija
11/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapset olekaan tärkeinta maailmassa? Varsinkin juuri sinun jälkikasvusi?

Vierailija
12/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse perheellinen, enkä kyllä oleta, että koko muu maailma ja kaikki muut ihmiset joustaa minun jälkikasvuni vuoksi. Eikö se ole minun ja lapseni isän asia sumplia lapsen hoitokuviot.

Ei se ole ainakaan jonkun työkaverin asia. Oli hänellä lapsia tai ei, niin perhe hänelläkin on, oma vaimo. Miksi hänen perhe-elämänsä on vähempiarvoinen, kun hän on lapseton?

HÄVETKÄÄ kaikki vanhemmat, jotka omitte parhaat lomakaudet lapsiin vedoten, ja avoimesti oletatte ja kehtaatte jopa vaatia, että lapsettomat joustaa. Olette... äh, mikään kirosanatulva ei riitä teitä kuvaamaan.

Vierailija
13/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pitää päästä Puuhamaahan ajallaan mutta tämä pari ei ansaitse omaa aikaa muutenkin omalla tavallaan haastavaan elämäänsä?

Vierailija
14/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
15/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan lapsettomana poikamiehenä, miesvsltainen työ tosin, joustin mielelläni että saavat kaverit lomat ja isyysvapaat sujuvasti. Toivon ja odotan kyllä että homma toimii toisinkin päin nyt kun ensimmäinen kesän kynnyksellä syntyy

Vierailija
16/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikoinaan lapsettomana poikamiehenä, miesvsltainen työ tosin, joustin mielelläni että saavat kaverit lomat ja isyysvapaat sujuvasti. Toivon ja odotan kyllä että homma toimii toisinkin päin nyt kun ensimmäinen kesän kynnyksellä syntyy

Isyysvapaat ja lasten äkilliset sairastelut vielä ymmärrän mutta kesälomaani en ala siirtelemään jonkun perheellisen takia.

Vierailija
17/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ovat koskematromia ja pyhiä, heidän tulee saada pitää lomansa silloin kun he niin päättävät. Miten lasten saaminen tekeekin joistain niin ylempiarvoisia ja joku taas pysyy rakastettavana itsenään.

Vierailija
18/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄSSÄ YHTEISKUNNASSA JUURI LAPSETTOMIEN ON TEHTÄVÄNÄ JOUSTAA LAPSELLISTEN MENOJEN MUKAAN. TÄMÄ ON SE TÄRKEYSJÄRJESTYS TAI SITTEN HOMMAATTE ITSE NIITÄ TULEVAISUUDEN VERONMAKSAJIA. MENIKÖ TÄMÄ JAKELUUN VAI PITÄÄKÖ TAKOA VIELÄ KOVEMPAA! HÄ!HÄ!HÄ!

KUVITTELE ETTÄ HUUSIN TUON HÄ HÄ HÄ KORVASI JUUREEN JA TÖNIN RINTAAN YLIMIELISESTI NENÄ PYSTYSSÄ SIERAIMET LAAJENTUNEINA.

Vierailija
19/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERHEELLISET ON ASEMASSA 1 kirjoitti:

TÄSSÄ YHTEISKUNNASSA JUURI LAPSETTOMIEN ON TEHTÄVÄNÄ JOUSTAA LAPSELLISTEN MENOJEN MUKAAN. TÄMÄ ON SE TÄRKEYSJÄRJESTYS TAI SITTEN HOMMAATTE ITSE NIITÄ TULEVAISUUDEN VERONMAKSAJIA. MENIKÖ TÄMÄ JAKELUUN VAI PITÄÄKÖ TAKOA VIELÄ KOVEMPAA! HÄ!HÄ!HÄ!

KUVITTELE ETTÄ HUUSIN TUON HÄ HÄ HÄ KORVASI JUUREEN JA TÖNIN RINTAAN YLIMIELISESTI NENÄ PYSTYSSÄ SIERAIMET LAAJENTUNEINA.

NIIP. VITU ME MÄÄÄRÄTÄÄN TÄÄL ME PYÖRITETÄÄ TÄTÄ YHTEISKUNTAA TÄÄL.

ONKO SELVÄ?

EI ILMEISESTI OO KYSYTTÄVÄÄ.

Vierailija
20/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERHEELLISET ON ASEMASSA 1 kirjoitti:

Kuvittele että makaat hähättelysi ja tönimisesi jälkeen maassa nenä verässä ja silmät mustina.