Ikävä entisen mieheni lapsia
Aloimme seurustelemaan kun hänen lapsensa olivat 4- ja 2-vuotiaita. Ja erosimme 10 vuotta myöhemmin. Olin lasten kanssa todella läheinen ja he olivat minulle ihan hurjan rakkaita. Eromme oli riitaisa ja surullinen, mies löysi uuden naisen ja halusi jatkaa elämäänsä hänen kanssaan. Ja en saanut enää tavata hänen lapsiaan. Lapset olivat usein mielessä ja ikävöin heitä, jotenkin kuitenkin yritin unohtaa ja antaa asian olla ajattelemalla sitä että ehdin vielä saada omia lapsia. Kunnes sitten vastikään minulle selvisi että se ei ole valitettavasti mahdollista minulle, en pysty saamaan lapsia. Ja melkein samantien ikävä noita lapsia kohtaa kasvoi satakertaiseksi. Mielsin heidän lapsikseni ja olin heille todella tärkeä. Toinen lapsista on nyt jo aikuinen ja toinenkin pian.
Olenko ihan kamala ihminen jos yrittäisin ottaa yhteyttä tuohon jo täysi-ikäiseen? Vai astunko täysin entisen mieheni varpaille? En saanut heitä enää koskaan eron jälkeen nähdä joten en tiedä miten mies on heille asian selittänyt.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole Facebookissa, niin liity ja katso Löydätkö lapsen sieltä ja voit lähettää kaveripyynnön, niin lapsi voi päättää haluaako olla yhteyksissä
Hän ei ole Facebookissa, nykynuoret ei taida siitä enää niin välittää? Instagramissa ehkä? Sitä minulla ei ole, mutta kaipa sen saisi tehtyä aika helposti. AP
Pystyy liittymään suoraan jos on Facebook.
Se oli nopea homma, kiitos vinkistä :) Valitettavasti ei löytynyt oikeaa ihmistä. Homma menee vähän hankalaksi koska heillä ei ole julkisia osoitetietoja tai puhelinnumeroita. Ja älkää nyt pelätkö että tiedot on piilotettu minun vuoksi :D Ne ovat olleet aina sillä tavalla, mies oli aika fanaattinen tietoturvan suhteen. AP
Sitten aivonystyrät töihin vaan. Harva nuori on omalla nimellään, hänellä saattaa olla jokin nimimerkki. Käy katsomassa koulun tms sivuja, olisko siellä seuraajissa? Tai merkannut itseään koulun tapahtumiin?
Tottahan toki otat yhteyttä!varmasti ilahtuvat ja ystäviä ei voi koskaan olla liikaa!
Mun kaveripiirissä myös järkyttävän riitainen ero. Isällä oli lapsi aiemmasta liitosta ja kaverini ehti olla äitipuolena melkein 15 vuotta. Homma hoitui onneksi niin, että lapsen biologinen äiti kyllä tajusi äitipuolen ja lapsensa suhteen, ja tapaamiset saatiin hoitumaan biologisen äidin kautta. Nyt lapsi on jo aikuinen, ja vierailee säännöllisesti äidillä, äitipuolella ja isällä (no isällä vähemmän, siitä tuli vähän outo eron jälkeen...).
Ap, ota ihmeessä yhteyttä, mutta älä ihmettele jos lapsipuolesi ovat suuttuneita sulle: Ovat voineet kokea asian niin, että sinä olet heidät hyllännyt, etkä välittänyt, etkä edes jollain tapaa taistellut, että heitä näkisit...
Harrastaako kumpikaan lapsista mitään? Harrasteryhmän Instagramissa voi olla usein merkattuna paljon ihmisiä.
Etunimi, paikkakunta, harrastus/koulu mitä kävi ja netistä voi löytyä jo.
Jospa se ex-mies olisi jo eron jäljiltä rauhoittunut ja ymmärtäisi että olit lapsille lähes koko heidän lapsuutensa lähes äidin roolissa. Jos todella biologinen äiti oli vain harvakseltaan kuvioissa ja lapset asuivat teidän luona, niin tottakai heille oli kamala järkytys kun sinä katosit heidän elämästään. Olisiko mahdollista nyt vuosien jälkeen vedota exään että saisit mahdollisuuden tavata lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Harrastaako kumpikaan lapsista mitään? Harrasteryhmän Instagramissa voi olla usein merkattuna paljon ihmisiä.
Kiitos tästä vinkistä! Tämän avulla löytyi oikea ihminen. AP
Vierailija kirjoitti:
Jospa se ex-mies olisi jo eron jäljiltä rauhoittunut ja ymmärtäisi että olit lapsille lähes koko heidän lapsuutensa lähes äidin roolissa. Jos todella biologinen äiti oli vain harvakseltaan kuvioissa ja lapset asuivat teidän luona, niin tottakai heille oli kamala järkytys kun sinä katosit heidän elämästään. Olisiko mahdollista nyt vuosien jälkeen vedota exään että saisit mahdollisuuden tavata lapsia?
Hän katkaisi eron jälkeen kaikki välit minuun sen verran tehokkaasti että en oikein pysty ottamaan enää häneen yhteyttä. AP
Jos heillä on salaiset yhteystiedot, älä lähde etsimään.
Toivotaan, että lapsi kävelee joskus sinua vastaan, sitten voit kertoa, että olet ikävöinyt.
Se oli nopea homma, kiitos vinkistä :) Valitettavasti ei löytynyt oikeaa ihmistä. Homma menee vähän hankalaksi koska heillä ei ole julkisia osoitetietoja tai puhelinnumeroita. Ja älkää nyt pelätkö että tiedot on piilotettu minun vuoksi :D Ne ovat olleet aina sillä tavalla, mies oli aika fanaattinen tietoturvan suhteen. AP