Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri haisee hielle

Vierailija
16.12.2024 |

Ihan kammottavaa. En ymmärrä, miksi aikuinen ihminen ei osaa huolehtia hygieniastaan. 

Hoitoalalla pitkään olleena olen jossain määrin tottunut erilaisiin hajuihin, mutta kaikkein eniten kuvottaa työkaverin hiki. Hajusta tietää aina, missä tuo henkilö on liikkunut. 

Onko teillä kokemusta vastaavasta? Miten asiaan voisi puuttua?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön kiveshiki! Sillä on tämä maa rakennettu! Eläköön toksinen maskuliinisuus!

Vierailija
2/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä itse haista. Yritä kertoa hienotunteisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla haistamatta, kun muut haistaa sen pistävän kissankusen hajun jo metrien päähän?

Vierailija
4/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostut kuitenkin.

Vierailija
5/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kiveshiki haisee kiihottavalle. Tykkään nuuhkia aina illalla sängyssä.

Vierailija
6/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla haistamatta, kun muut haistaa sen pistävän kissankusen hajun jo metrien päähän?

Oma nenä turtuu. Sama ilmiö kuin muiden haisevat kodit

Vierailija
7/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja ei.

Vierailija
8/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee että nykysin valitetaan ja pahoitellaan mieli kaikesta! Kokoo järkes ja anna muitten olla!

Vierailija
9/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske työnantajaa hoitamaan useampia työvaatteita ja pesemään niitä. Tämä on yleisin syy, ei työntekijän välinpitämättömyys omasta hygieniasta.

Ei ole työntekijän ongelma.

Vierailija
10/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alapään hajut ovat myös pahoja, sanot että pesee itsensä. Pitää sanoa, että ostaa deodoranttia, voit ehdottaa jotain merkkiä, sillä hielle haiseva ei tunne dödöjä.

Toinen asia on, että ei vaihda edes vaatteita, kun on kovasti palanut hiki vaatteisiin ja villapuseroihin,niin ei lähde pesemälläkään.

Alapää pitää myös pestä ja olla siistit puhtaat vaatteet.

Olen joutunut sellaisen kanssa tekemään töitä. Naulakossakin tämän vaatteet haisi.

Vierailija
11/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma nenä turtuu. Sama ilmiö kuin muiden haisevat kodit

Näin on ja vaatteet haisee tunkkaiselle, sen  huomaa kyllä itse myös jos haistelee ulkona omia vaatteitaan.

Niin on tunkkaisa koteja, luulisi huomaavan kun tulee raittiista ilmasta sisään.

Vierailija
12/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn orjat hikoilee ja haisee, vaan ei laiskat lurjukset.

Vierailija
13/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä täydennät huoneen odööriä haisemalla paskalle.

Vierailija
14/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske työnantajaa hoitamaan useampia työvaatteita ja pesemään niitä. Tämä on yleisin syy, ei työntekijän välinpitämättömyys omasta hygieniasta.

Minusta taas kyse on nimenomaan huonosta henkkoht hygieniasta. Tämä kollega haisee AINA, jo töihin tullessaan. 

- ap

Vierailija
15/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta toiset ihmiset pitävät sitä hajua alushousuissa kuvottavana. Vain sinä olet miehesi valinnut hänen hajunsa perusteella. Kuten eläinmaailmassakin tapahtuu.

Vierailija
16/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri haisee, ei hielle mutta sellaiselle pesemättömyydelle, haistaa helposti että hän on käynyt esim. kahvihuoneessa. Joudun joskus käyttämään hänen kanssan samaa työpistettä ja haju on pinttynyt sinnekin, ihan kauheaa. Olen miettinyt että otan asian puheeksi pomon kanssa, jos hän voisi huomauttaa että on syytä käydä pesulla. 

Vierailija
17/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia sitten työkaveri, jonka hengitys haisi hoitamattomien hampaiden vuoksi.

Oli pakko vältellä häntä.

Vierailija
18/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas kyse on nimenomaan huonosta henkkoht hygieniasta. Tämä kollega haisee AINA, jo töihin tullessaan. 

- ap

Joo ota asia tämän henkilön kanssa puheeksi ei se muuten muutu.Ehkä hän ei edes pese käsiään kopeloituaan itseään.  Hän ei ymmärrä että on pestävä ja vaihdettava vaatteet. Melä oli yksi nainen jolla oli hormonihäiriö ja se otettiin esille ja hän sai lääkityksen ja asia korjaantui. Mene käsipesupaikalle vessaan samaan aikaan ja puhu.

Vierailija
19/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja ei.

Mistä voit tietää?  Mieheni ei ainakaan ole kertonut että olisit käynyt nuuhkimassa. 

Vierailija
20/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vee että nykysin valitetaan ja pahoitellaan mieli kaikesta! Kokoo järkes ja anna muitten olla!

No voi vttu. Olemme HOITOALALLA. Mielestäni on todella epäammattimaista haista töissä hielle ja pskalle. Tämä asia koskee myös potilaita ja yksikössämme vierailevia. Millaisen kuvan paikasta saa, jos siellä on lemuava hoitaja töissä?!

Haluaisitko itse, että hienhajuinen hoitsu tulee lähellesi ja sinua hoitamaan? Haisuli ei varmaan pese edes käsiään eikä noudata aseptiikkaa. En voi antaa asian olla. 

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi