Miksi miehet lähettelevät p*niskuvia tuntemattomille?
Aluksi luulin, että se on vain vitsi, kun luin lehdestä ekan kerran ilmiöstä.
No, nyt taas sama asia tapetilla eli totta se on.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Mies vain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultainen sääntö "tee toisille se mitä haluaisit muiden tekevän sinulle" ei tässä toimi. Nuo miehet mitä luultavimmin ilahtuisivat, jos nainen lähettäisi hänelle kuvan omista sukuelimistään, joten he saattavat luulla, että nainenkin ilahtuisi miehen sukuelinkuvasta.
Niin. Tämähän tässä on pahasti pielessä. Miehet oikeasti tykkäävät naisista, mutta naiset eivät pidä miehistä, varsinkaan vekottimesta, jota miehet esittelevät sen takia, että luulevat naisten siitä pitävän niin kuin itse tykkäävät pildestä.
Tosi paha juttu. Itsekin olen miehenä käynyt privatestripteasessa ja saanut orkun pelkästään katsomalla ja koskemalla.
Mutta ajatelkaapa, jos minä strippaisin privaatisti naiselle? Kaikki naurais mulle, koska totuus on, että naiset eivät tiedä, mitä on intohimo ja rakkaus.
Masentaa.
Jes, että kikkelikuvien lähettäminen (tuntemattomalle) naiselle on osoitus "intohimosta ja rakkaudesta"?! Voi v*ttu. Kannattaiskohan sitä sitten ihan miettiä jotain toista lähestymistapaa?
:D Taitaa olla vaikeaa miettiä tuon kaltaisella järjenjuoksulla varustettuna... :D
Peniskuva tarkoittaa, että mies haluaa kuvan käytetystä tamponista/kuukatissiteestä tai tödestä kuukupista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miettikää että lähettää jonkun onnettoman mu**nsa kuvia jollekin ja luulee että sen pitäisi vastaanottajasta olla mahtavaa ja upeaa. Mitähän tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu? Joku hahmotus oman mielikuvitusmaailman ja todellisuuden kanssa taitaa olla pielessä.
Kuulun facebookissa erääseen ryhmään. Sain kerran samassa ryhmässä olevalta täysin tuntemattomalta tyypiltä viestin missä oli sen pilin kuva. Siinä ryhmässä on muutama tuhat ihmistä ympäriinsä. Kuvan yhteyteen oli laittanut viestin. Mitäs sanot.... Vastasin, että miksi lähetät peukalosta kuvan?? Se sai hirveän raivarin. Täysin tuntematon laittaa pienestä vehkeestään kuvan ja saa raivarin kaiken päälle. Sanoin vielä sille, että laitas yksi viesti vielä, niin toi sun peukalo päättyy tähän ryhmään kaikkien näkyville. EI laittanut ja erosi ryhmästä.
Kiitos tästä, nauroin aika makeasti, just olin miettimässä että miten/millä sanoilla lyödä tuollaista idioottia. Tässä tuli oiva neuvo.
Mies vain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultainen sääntö "tee toisille se mitä haluaisit muiden tekevän sinulle" ei tässä toimi. Nuo miehet mitä luultavimmin ilahtuisivat, jos nainen lähettäisi hänelle kuvan omista sukuelimistään, joten he saattavat luulla, että nainenkin ilahtuisi miehen sukuelinkuvasta.
Niin. Tämähän tässä on pahasti pielessä. Miehet oikeasti tykkäävät naisista, mutta naiset eivät pidä miehistä, varsinkaan vekottimesta, jota miehet esittelevät sen takia, että luulevat naisten siitä pitävän niin kuin itse tykkäävät pildestä.
Tosi paha juttu. Itsekin olen miehenä käynyt privatestripteasessa ja saanut orkun pelkästään katsomalla ja koskemalla.
Mutta ajatelkaapa, jos minä strippaisin privaatisti naiselle? Kaikki naurais mulle, koska totuus on, että naiset eivät tiedä, mitä on intohimo ja rakkaus.
Masentaa.
Luulen että aika moni oksentais sun strippailulle koska ajatuksenkulkusi saa jo nauramaan :D Et ole vielä ilmeisesti ymmärtänyt sitä tosiasiaa että kaikki naiset eivät halua kaikkien miesten huomiota eikä varsinkaan tuonkaltaista "tykkäämistä". Naiset todellakin tietää mitä on rakkaus, miehet tietää vain mitä on himo.
Vierailija kirjoitti:
-Koska haluavat nöyryyttää ja alistaa vastaanottajaa
tai
-Ovat niin hirveän tyhmiä, että oikeasti luulevat, että naisista sellainen kuva on seksikäs.
Mikä kuvassa nöyryyttää tai alistaa? Typerää käytöstä ja oma arvaus, että kuvan lähettävä mies kuvittelee olevansa haluttava. Vaikea tosin kuvitella naista, joka kuvan saatuaan toteaisi "onpa hieno, tota on pakko saada". Netissä tosin moni trollaakin omaksi huvikseen, joten liekö kuvissa samaa ajatusta? Halutaan toisen suuttuvan, pahoittavan mieltään tai muuten reagoivan?
Vierailija kirjoitti:
Toimii. Haluavat saada itsekkin peniksen kuvia.
Mitä miehiltä voi odottaa. Ovat aiheuttaneet maapallolle melkein ydinsodan ja ihmisten joukkotuholeirejä ja eläinten myös (lihan massatuotanto).
Mitä miehiltä voi odottaa?
Kannattaa lähettää takaisin kuva käytetystä kuukautissuojasta.
Vierailija kirjoitti:
Mies vain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa.
Jes, että kikkelikuvien lähettäminen (tuntemattomalle) naiselle on osoitus "intohimosta ja rakkaudesta"?! Voi v*ttu. Kannattaiskohan sitä sitten ihan miettiä jotain toista lähestymistapaa?
Niin. Sillä on iso merkitys, onko minkäänlaista empatian kykyä. En minä tainnut sanoa, että ensiksi haluan nähdä vain pillusta kuvan. On varmaan jokaiselle hurskaalle sukupuolesta riippumatta lohduttavaa kuulla, että katson aina ensin naista silmiin ja tutkin häntä. Mutta voin katsoa myös pillua, nauttia siitä, jos nainen on vaikka kirjoittanut minulle jotain mielenkiintoista.
En oikein ymmärrä, miksi joku tykkää pahaa pilden tai vekottimen kuvasta, jon on kiinnostunut toisesta. Eri asia, jos täysin tuntematon lähettelee alapäästään kuvia ensi töikseen. Paitsi jos on esim. alastonsuomi-sivustolla. Minua oikeasti kiihottaa hyvät alapään kuvat, joita naiset sinne laittavat itsestään. Ihana katsoa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehiltä voi odottaa. Ovat aiheuttaneet maapallolle melkein ydinsodan ja ihmisten joukkotuholeirejä ja eläinten myös (lihan massatuotanto).
Hamppua poltettu vihreiden illanvietossa? Lohduttaa varmaan kuulla, että en missään nimessä halua lähettää sinulle kuvaa vehkeestäni.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat myös rakentaneet naisille ja itselleen taloja, joiden ansiosta ihmisten elämä ei ole samanlaista jatkuvaa saalistajan pelkoa kuin esimerkiksi oravien.
Valtaosa sinunkin elämää helpottavista keksinnöistä on siis miesten tekemiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies vain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa.
Luulen että aika moni oksentais sun strippailulle koska ajatuksenkulkusi saa jo nauramaan :D Et ole vielä ilmeisesti ymmärtänyt sitä tosiasiaa että kaikki naiset eivät halua kaikkien miesten huomiota eikä varsinkaan tuonkaltaista "tykkäämistä". Naiset todellakin tietää mitä on rakkaus, miehet tietää vain mitä on himo.
Eli tarkoittaako tämä nyt sitä, pelkästään silmiä tuijottamalla saavutetaan syvällinen elämys seksuaalisesti. Kaikki on ns. kiinni silmistä, onko harmaat (monilla naisilla on), vihreät, ruskeat tai ehkäpä siniset. Sitten miehellä nousee pystyyn silmiäsi toljottamalla, kun ne ovat kertakaikkiaan niin erityiset. Siitä päädytäänkin sitten ilman esileikkejä hurmokselliseen seksiin, koska mies on elukka, jolla seisoo aina.
Jaa, onpa mielenkiintoinen näkemys. Jossain määrin ehkä introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii. Haluavat saada itsekkin peniksen kuvia.
Ei toimi. Mene alastonsuomi.comiin. siellä näet, että horatsua kiinnostaa lähinnä omat tissit.
Aikoinaan kävin wienissä bordellissa. Siellä oli sellainen n. 18v typykkä. Katsoin ensin silmiin, sitten kokonaisuutta. Oi, kuinka ihastuinkaan. Mutta silkkoahan se oli typy sisältä.
Samalla kädellä ei saanut koskettaa, millä olin runkannut elintä.
Peilistä katseli lähinnä itseään ilmeisen tyytyväisenä.
Vähin erin päädyin siihen pisteeseen, että vaikka tipu otti suihin, runkkasi ja tanssahteli itseään katsellen, niin minulla ei seisonut. Arvatkaa, olenko käynyt toista kertaa tuossa bordellissa tai tuon letukan luona?
Ihan vinkiksi voisin sanoa palstamuijille, että asenne ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
No miettikää että lähettää jonkun onnettoman mu**nsa kuvia jollekin ja luulee että sen pitäisi vastaanottajasta olla mahtavaa ja upeaa. Mitähän tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu? Joku hahmotus oman mielikuvitusmaailman ja todellisuuden kanssa taitaa olla pielessä.
Vaikea ja epämääräinen lapsuus riittää ihan hyvin.
Hyvähän se on että lähettelevät. Näin saa tietää peniksen mitan heti, eikä vasta "kolmansilla treffeillä". Vituttais muakin ihastua johonkin minimunaan. Eihän niiltä saa edes kunnon orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet lähettävät peniskuviaan lapsille? Aikuiselle naiselle tai miehelle lähetetyn kuvan voi jollain vinksahtaneella logiikalla ymmärtää, mutta lapselle! Pitäisi sairaimpienkin tyyppien ymmärtää, että se on rikos.
Pitäisi sinunkin aikuisen ihmisen ymmärtää, että vinksahtanut mieli ei näe vikaa siinä minkä normaali ihminen tajuaa heti vääräksi. Päästään sekaisin olevat ovat niin kaukana tavallisen ihmisen ajattelusta.
Minä tiedän sen, koska olen tällä ikävämmällä puolella. En minäkään hyväksy p*niskuvien lähettelyä, mutta ymmärrän sen verran psykologiaa, että voin edes yrittää ymmärtää syitä siellä taustalla tuollaiselle toiminnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt, että jos saisin p*niskuvan joltain, niin onko laillista julkaista se? Esim. kuvakaappaus, niin että näkyy lähettäjän nimi, nimimerkki, puhelinnumero tms. Kuvan ei siis tarvitsisi näkyä tarkasti, mutta näkisi, keneltä se kuvaviesti on tullut?
Vai tulisiko siitä kuvan julkaisijalle ongelmia?Ei ole laillista, ja kyllä tulee seurauksia. Järki käteen nyt.
Itselleen tulleen viestin saa kyllä julkaista.
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Vaikka se kuva on tullut sulle niin silti et saa julkaista toista loukkaavaa materiaalia. Se on yksityisyyden loukkaamista. Järkeä saa käyttää. Ja tämä fakta ei muuksi muutu alapeukuttamalla. Et sä saa julkaista ex-tyttöystävästä itseottamaasi alastonkuvaakaan. Vaikka sulla on siihen kaikki tekijänoikeudet. Et vaan saa, koska laki yksiselitteisesti kieltää julkaisemasta toisista ihmisistä otettuja intiimejä kuvia.
Miehekäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa.
Niin. Sillä on iso merkitys, onko minkäänlaista empatian kykyä. En minä tainnut sanoa, että ensiksi haluan nähdä vain pillusta kuvan. On varmaan jokaiselle hurskaalle sukupuolesta riippumatta lohduttavaa kuulla, että katson aina ensin naista silmiin ja tutkin häntä. Mutta voin katsoa myös pillua, nauttia siitä, jos nainen on vaikka kirjoittanut minulle jotain mielenkiintoista.
En oikein ymmärrä, miksi joku tykkää pahaa pilden tai vekottimen kuvasta, jon on kiinnostunut toisesta. Eri asia, jos täysin tuntematon lähettelee alapäästään kuvia ensi töikseen. Paitsi jos on esim. alastonsuomi-sivustolla. Minua oikeasti kiihottaa hyvät alapään kuvat, joita naiset sinne laittavat itsestään. Ihana katsoa!
Niin no yritä tajuta, että ihmiset ovat erilaisia. Naisille se kuva ei ole seksuaalinen vaan ruma, ja se kertoo, että lähettäjä on vastenmielinen ja tyylitön ihminen.
Mieti nyt järjellä. Ennen nettiä miehille oli lehtiä, joissa oli noita kuvia, mutta ei naisille, koska naiset eivät niistä pidä. Sen sijaan naisille oli kuvattomia eroottisia kirjoja, joista naiset tykkäsivät, koska naiset tässä suhteessa pitävät tarinoista enemmän kuin elinten ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet lähettävät peniskuviaan lapsille? Aikuiselle naiselle tai miehelle lähetetyn kuvan voi jollain vinksahtaneella logiikalla ymmärtää, mutta lapselle! Pitäisi sairaimpienkin tyyppien ymmärtää, että se on rikos.
Pitäisi sinunkin aikuisen ihmisen ymmärtää, että vinksahtanut mieli ei näe vikaa siinä minkä normaali ihminen tajuaa heti vääräksi. Päästään sekaisin olevat ovat niin kaukana tavallisen ihmisen ajattelusta.
Minä tiedän sen, koska olen tällä ikävämmällä puolella. En minäkään hyväksy p*niskuvien lähettelyä, mutta ymmärrän sen verran psykologiaa, että voin edes yrittää ymmärtää syitä siellä taustalla tuollaiselle toiminnalle.
Niin. Mitä siinä tapahtuu sille, joka vastaanottaa kuvan vehkeestä tai pildestä? Mitä tapahtuu? Millä tavalla siinä kärsii? Kuoleeko joku? Mitä tapahtuu vastaanottavan ihmisen aivomassassa?