Miksi miehet lähettelevät p*niskuvia tuntemattomille?
Aluksi luulin, että se on vain vitsi, kun luin lehdestä ekan kerran ilmiöstä.
No, nyt taas sama asia tapetilla eli totta se on.
Kommentit (202)
En tiedä. Onko kyse jostain laajemmasta ongelmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miettikää että lähettää jonkun onnettoman mu**nsa kuvia jollekin ja luulee että sen pitäisi vastaanottajasta olla mahtavaa ja upeaa. Mitähän tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu? Joku hahmotus oman mielikuvitusmaailman ja todellisuuden kanssa taitaa olla pielessä.
No mitähän minun päässä liikkuu, kun katselen alastonta naista ja hänen pildeään miehenä? Ajattelen heti, että hyi olkoon? Tjaa. Taitaa olla niin, että pidän kaluni visusti omana tietonani. Turha sitä on happamalle akkalaumalle esitellä. Eikä myöskään naida tunteiltaan ja eroottisesti turtaa lehmää.
JESS! WUHUU! 👍👏💃
Todellakin juhlan paikka! Yksi uuvatti tajuaa vihdoin jotain!!! 😂💪👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miettikää että lähettää jonkun onnettoman mu**nsa kuvia jollekin ja luulee että sen pitäisi vastaanottajasta olla mahtavaa ja upeaa. Mitähän tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu? Joku hahmotus oman mielikuvitusmaailman ja todellisuuden kanssa taitaa olla pielessä.
No mitähän minun päässä liikkuu, kun katselen alastonta naista ja hänen pildeään miehenä? Ajattelen heti, että hyi olkoon? Tjaa. Taitaa olla niin, että pidän kaluni visusti omana tietonani. Turha sitä on happamalle akkalaumalle esitellä. Eikä myöskään naida tunteiltaan ja eroottisesti turtaa lehmää.
Tämähän oli hauska käänteinen versio "pitäkää tunkkinne" -saagasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JESS! WUHUU! 👍👏💃
Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä!
Vierailija kirjoitti:
Mulle on vieras mies esittänyt yhtäkkiä penistänsä ihan LIVENÄ. Tein asiasta ilmoituksen poliisille.
Minulle myös, mutta en osannut tehdä ilmoitusta poliisille, koska olin 7v.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin palstan miehiltä että saatteko te koskaan ei-toivottuja peniskuvia?
En ole ikinä saanut, joskin kanavatkin kuvien saamiseksi varsin vähissä. Omaan varsin olemattoman jalanjäljen sosiaalisessa mediassa. Keskustelusivuistoilla joskus mies lähestynyt, mutta viesti oli helppo sivuuttaa. Ymmärrän toki, että naisia viestit jurppii kun oletettavasti saavat niitä monikymmenkertaisesti vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JESS! WUHUU! 👍👏💃
Ladies, we have a breakthrough.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JESS! WUHUU! 👍👏💃
Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä!
Eikä tarvittu kuin 13 sivua!!! 🍾🎉🎊🎈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun facebookissa erääseen ryhmään. Sain kerran samassa ryhmässä olevalta täysin tuntemattomalta tyypiltä viestin missä oli sen pilin kuva. Siinä ryhmässä on muutama tuhat ihmistä ympäriinsä. Kuvan yhteyteen oli laittanut viestin. Mitäs sanot.... Vastasin, että miksi lähetät peukalosta kuvan?? Se sai hirveän raivarin. Täysin tuntematon laittaa pienestä vehkeestään kuvan ja saa raivarin kaiken päälle. Sanoin vielä sille, että laitas yksi viesti vielä, niin toi sun peukalo päättyy tähän ryhmään kaikkien näkyville. EI laittanut ja erosi ryhmästä.
Vastaavasti jos nainen lähettää vähemmän kauniimman kuvan kasvoistaan tai vartalostaan sen voi haukkua rumaksi tai lihavaksi?
Eli sun mielestä on ok lähettää munasta kuva täysin tuntemattomalle ja sen jälkeen voit raivota kuvan vastaanottajalle jos kuva ei kiinnosta. Jos minulle tulee kuva tuntemattomalta elimestään, niin en varoittele häntä vaan postaan sen suoraan niin, että kaikki sen näkee sitten. Minä en pyytele tollasia kuvia ja varsinkaan tuntemattomilta. Se lähettäjä kantaa vastuunsa tyhmyydestään ja on valmis ottaa vastaan sen mitä tarjotaan takas päin. Oma kumppani on eriasia jos sellaista haluaa.
ERI
Sanoinko niin? Kyse on jonkin ominaisuuden haukkumisesta jolle henkilö ei mahda mitään. Tässä tapauksessa pieni penis.
Missä sinä haukkumista näit? Minä näin vain kirjoituksen, missä lainaamasi henkilö kirjoitti vastanneensa kysymyksellä "miksi lähetät kuvan peukalostasi?".
-ohis
Ei lakkaa hämmästyttämästä se, että miehet eivät vain tajua naisten ja miesten toimivan eri tavoin. Olettaisin että osalla ainakin ongelman ydin on juuri siinä. Miehistähän olisi aivan mielettömän upeaa, jos tuntematon nainen päättäisi lähettää kuvia sukupuolielimistään. Miehen seksuaalisuus on suoraviivaisempaa ja kiihottumisen riittää visuaalinen ärsyke. Raukat eivät sitten ymmärrä, että naisille se k*kkelin kuva ei toimi samalla tavalla vaan se koetaan ällöttävänä, epätoivottuna ja ahdisteluna. Naisen kiihottamiseen useimmiten tarvitaan muutakin kuin kuva ramdomk*kkelistä. Itse asiassa mahdollisuudet päästä ko naisen kanssa pidemmälle paranevat, jos ymmärtää hillitä itsensä ja jättää dick pic lähettämättä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet lähettävät peniskuviaan lapsille? Aikuiselle naiselle tai miehelle lähetetyn kuvan voi jollain vinksahtaneella logiikalla ymmärtää, mutta lapselle! Pitäisi sairaimpienkin tyyppien ymmärtää, että se on rikos.
Ja joku valioyksilö tätäkin alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
.......... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.......... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.......... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.......... kirjoitti:
Miksi naiset levittelevät haarojaan jokaiselle vastaantulijalle
Katkerasta sävystäsi päätellen sulle eivät ole levittäneet. Voi kyynel!
Jännästi kaikki haluatte tulkita viestini katkeruudeksi.
En pidä kyseisenlaisia (ilmeisesti teidänlaisia, kun tästä näin kimpaannuitte) naisia kovinkaan tavoittelemisen arvoisena.Ilmeisesti kovin moni nainenkaan ei pidä sinua tavoittelemisen arvoisena.
En minä monia naisia kaipaakkaan.
Tämä yksi riittää ihan hyvin :DOnko hänen nimensä Oikea Käsi, vai Vasen Käsi?
Usko pois, vaimoni nimi ei ole Oikea Käsi taikka Vasen käsi.
En tietysti voi olettaa kenenkään uskovan kaikkea mitä internetissä sanotaan.
Toiset ne vaan tykkää elää omassa denialismikuplassaan, sen olen erityisesti täällä huomannut.Anteeksi, eukkosi nimi on tietenkin Barbara, omaa sukua Pumpattava.
Ihan kohtalainem vitsi, mutta väärin meni arvaus taas.
Kuten ei muille naisille, ei pumpattaville muovinukeillekaan ole tullut tarvetta
Lähetän kuvat usein viestikaappauksena kyseisen henkilön äidille/siskolle/vaimolle ja pyydän näitä ottamaan tilanteen haltuun. Tämä siis silloin jos mies ei ymmärrä että en ole kiinnostunut hänen vehkeestään tai hän käy aggressiiviseksi kun ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei lakkaa hämmästyttämästä se, että miehet eivät vain tajua naisten ja miesten toimivan eri tavoin. Olettaisin että osalla ainakin ongelman ydin on juuri siinä. Miehistähän olisi aivan mielettömän upeaa, jos tuntematon nainen päättäisi lähettää kuvia sukupuolielimistään. Miehen seksuaalisuus on suoraviivaisempaa ja kiihottumisen riittää visuaalinen ärsyke. Raukat eivät sitten ymmärrä, että naisille se k*kkelin kuva ei toimi samalla tavalla vaan se koetaan ällöttävänä, epätoivottuna ja ahdisteluna. Naisen kiihottamiseen useimmiten tarvitaan muutakin kuin kuva ramdomk*kkelistä. Itse asiassa mahdollisuudet päästä ko naisen kanssa pidemmälle paranevat, jos ymmärtää hillitä itsensä ja jättää dick pic lähettämättä.
Ai nytkö naiset sitten ovat "hive mind" ja kaikki naiset ovat samanlaisia jne. Mitä tapahtui mammojen lempilauseelle "EI SAA YLEISTÄÄÄÄÄ! BYÄÄÄÄÄH!!"
Jos mä lähettäisin jollekkin peniksestäni kuvia niin en kai nyt naamaani näytä enkä omasta postista lähetä missä lukee oikea nimi. Tekisin sitä varten toisen sähköpostin niin siinähän levitätte vaikka koko maailmalle kun mua ei tunnistaisi kuvista eikä lähettäjästä ole tietoa.
Kuvia saa julkaista eteen päin sen tiedän ja se on silloin vasta yskityiselåmää loukkaavan tiedon levittämistä jos kuvassa oleva henkilö on tunnistettavissa tai on muuten tietoa kuka on lähettänyt. Mahdotonta loukata jos ei tunnista.
Ja jos laittaa jollekin puhelimesta kuvan ja jos Vastaanottaja tietää kuka lähettäjä niin voihan sitä lähetää kuvan ja heti perään laittaa viestin vaikka että anteeksi vahinko. Ei pitänyt tulla sulle =)
Anders kirjoitti:
Miehenä on kyllä aina ihmetyttänyt mikä idea niissä kuvissa on? Luuleeko joku äijä oikeasti, että joku nainen ilahtuu siitä tai ihailee kuvaa? En millään ymmärrä. Jonakin kiusantekona sen vielä tajuaisi, mutta kun se ei ilmeisesti ole sellaiseksi tarkoitettu, vaan jonkinlaiseksi mahtailuksi. Oi voi.
Niinpä. Penis on kaiken kaikkiaan pieni uloke. Jotenkin hassua että osa miehistä on sen vuoksi vielä polleaa poikaa.
Miksi miehet ei lähetä peniskuvia toisilleen?
Se on muuten jännä että mikä tahansa uusi juttu esim netti, älykännykkä tms niin miehet käyttää niitä kaikkia naisten ja tyttöjen ahdisteluun. Toooosi älykästä.
Mä lähetin kerran kuvan naiselle, ja hän innostui siitä niin paljon, että meille muodostui parin vuoden ajan kestänyt seksisuhde. Varmaan muillekin miehille on joskus käynyt näin, joten on ymmärrettävää, että niitä kuvia lähetellään.
HELEVETTI KU KUKAA MUU EI LÄHETÄ PEENIKSEN KUVIA KUN POIKANI PETRI AUTI STILLER KUN SILLE EREHDYIN ÄLY PUHELIMEN OSTAMAAN,,, POIKA ON OLLUT TODELLA SEKAISIN POPEDAN KUOLEMAN JOHDOSTA JA ALVARIINSA NIITÄ VEHKEITÄÄN ESITTELEE,,,
ONKO MITÄÄN TIETO KONE VIIRUS OHJELMAA JOLLA NÄMÄ JÖRÖ JUKAT SAA POIS???