Miksi miehet lähettelevät p*niskuvia tuntemattomille?
Aluksi luulin, että se on vain vitsi, kun luin lehdestä ekan kerran ilmiöstä.
No, nyt taas sama asia tapetilla eli totta se on.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet lähettävät peniskuviaan lapsille? Aikuiselle naiselle tai miehelle lähetetyn kuvan voi jollain vinksahtaneella logiikalla ymmärtää, mutta lapselle! Pitäisi sairaimpienkin tyyppien ymmärtää, että se on rikos.
Mitähän lapselle tapahtuu, jos näkee peniksen tai pillun? Kuoleeko se? Vinksahtaa jotenkin ihmeellisesti? Alkaa haluta seksiä, mikä on tietysti turmiollista ja siksi sitä harjoittavat vain ns. aikuiset?Hih hih 😂
Tärähtäneen yhteiskunnan moraalinen esitaistelujoukko taas osoittaa uljuuttaan! 😉
Joukossamme on valitettavasti pe'dofiili. Hyi helvetti. Toivottavasti joku löytää sut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet lähettävät peniskuviaan lapsille? Aikuiselle naiselle tai miehelle lähetetyn kuvan voi jollain vinksahtaneella logiikalla ymmärtää, mutta lapselle! Pitäisi sairaimpienkin tyyppien ymmärtää, että se on rikos.
Mitähän lapselle tapahtuu, jos näkee peniksen tai pillun? Kuoleeko se? Vinksahtaa jotenkin ihmeellisesti? Alkaa haluta seksiä, mikä on tietysti turmiollista ja siksi sitä harjoittavat vain ns. aikuiset?Hih hih 😂
Tärähtäneen yhteiskunnan moraalinen esitaistelujoukko taas osoittaa uljuuttaan! 😉
Joukossamme on valitettavasti pe'dofiili. Hyi helvetti. Toivottavasti joku löytää sut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultainen sääntö "tee toisille se mitä haluaisit muiden tekevän sinulle" ei tässä toimi. Nuo miehet mitä luultavimmin ilahtuisivat, jos nainen lähettäisi hänelle kuvan omista sukuelimistään, joten he saattavat luulla, että nainenkin ilahtuisi miehen sukuelinkuvasta.
Niin. Tämähän tässä on pahasti pielessä. Miehet oikeasti tykkäävät naisista, mutta naiset eivät pidä miehistä, varsinkaan vekottimesta, jota miehet esittelevät sen takia, että luulevat naisten siitä pitävän niin kuin itse tykkäävät pildestä.
Tosi paha juttu. Itsekin olen miehenä käynyt privatestripteasessa ja saanut orkun pelkästään katsomalla ja koskemalla.
Mutta ajatelkaapa, jos minä strippaisin privaatisti naiselle? Kaikki naurais mulle, koska totuus on, että naiset eivät tiedä, mitä on intohimo ja rakkaus.
Masentaa.
Luulen että aika moni oksentais sun strippailulle koska ajatuksenkulkusi saa jo nauramaan :D Et ole vielä ilmeisesti ymmärtänyt sitä tosiasiaa että kaikki naiset eivät halua kaikkien miesten huomiota eikä varsinkaan tuonkaltaista "tykkäämistä". Naiset todellakin tietää mitä on rakkaus, miehet tietää vain mitä on himo.
Eli tarkoittaako tämä nyt sitä, pelkästään silmiä tuijottamalla saavutetaan syvällinen elämys seksuaalisesti. Kaikki on ns. kiinni silmistä, onko harmaat (monilla naisilla on), vihreät, ruskeat tai ehkäpä siniset. Sitten miehellä nousee pystyyn silmiäsi toljottamalla, kun ne ovat kertakaikkiaan niin erityiset. Siitä päädytäänkin sitten ilman esileikkejä hurmokselliseen seksiin, koska mies on elukka, jolla seisoo aina.
Jaa, onpa mielenkiintoinen näkemys. Jossain määrin ehkä introvertti.
Puuttuuko sinulta joku osa aivoista, kun et ollenkaan tajua, mitä seksuaalisuus on. Se ei ole minkään ruumiinosan tuijottamista. Se on keskustelua, tutustumista, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, ihastumista, kädestä koskettamista, pikkuhiljaa enemmän kosketusta, suutelemista jne. Se johtaa seksiin. Ei tuijottaminen eikä elinten kuvat. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Miehekäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultainen sääntö "tee toisille se mitä haluaisit muiden tekevän sinulle" ei tässä toimi. Nuo miehet mitä luultavimmin ilahtuisivat, jos nainen lähettäisi hänelle kuvan omista sukuelimistään, joten he saattavat luulla, että nainenkin ilahtuisi miehen sukuelinkuvasta.
Niin. Tämähän tässä on pahasti pielessä. Miehet oikeasti tykkäävät naisista, mutta naiset eivät pidä miehistä, varsinkaan vekottimesta, jota miehet esittelevät sen takia, että luulevat naisten siitä pitävän niin kuin itse tykkäävät pildestä.
Tosi paha juttu. Itsekin olen miehenä käynyt privatestripteasessa ja saanut orkun pelkästään katsomalla ja koskemalla.
Mutta ajatelkaapa, jos minä strippaisin privaatisti naiselle? Kaikki naurais mulle, koska totuus on, että naiset eivät tiedä, mitä on intohimo ja rakkaus.
Masentaa.
Jes, että kikkelikuvien lähettäminen (tuntemattomalle) naiselle on osoitus "intohimosta ja rakkaudesta"?! Voi v*ttu. Kannattaiskohan sitä sitten ihan miettiä jotain toista lähestymistapaa?
Niin. Sillä on iso merkitys, onko minkäänlaista empatian kykyä. En minä tainnut sanoa, että ensiksi haluan nähdä vain pillusta kuvan. On varmaan jokaiselle hurskaalle sukupuolesta riippumatta lohduttavaa kuulla, että katson aina ensin naista silmiin ja tutkin häntä. Mutta voin katsoa myös pillua, nauttia siitä, jos nainen on vaikka kirjoittanut minulle jotain mielenkiintoista.
En oikein ymmärrä, miksi joku tykkää pahaa pilden tai vekottimen kuvasta, jon on kiinnostunut toisesta. Eri asia, jos täysin tuntematon lähettelee alapäästään kuvia ensi töikseen. Paitsi jos on esim. alastonsuomi-sivustolla. Minua oikeasti kiihottaa hyvät alapään kuvat, joita naiset sinne laittavat itsestään. Ihana katsoa!
Niin no yritä tajuta, että ihmiset ovat erilaisia. Naisille se kuva ei ole seksuaalinen vaan ruma, ja se kertoo, että lähettäjä on vastenmielinen ja tyylitön ihminen.
Mieti nyt järjellä. Ennen nettiä miehille oli lehtiä, joissa oli noita kuvia, mutta ei naisille, koska naiset eivät niistä pidä. Sen sijaan naisille oli kuvattomia eroottisia kirjoja, joista naiset tykkäsivät, koska naiset tässä suhteessa pitävät tarinoista enemmän kuin elinten ulkonäöstä.
Minusta tuntuu, että pidänkin vekottimen sitten ihan omanani enkä jakele sitä turhaan. Se on aika ujokin. Jos se kokee, että sitä halveksitaan tai siitä ei pidetä, niin sillä on sellainen taipumus, että sepä ei nousekaan pystyyn.
Saa siinä sitten leipoa, tissejä pyöritellä ja pildeä vilautella, mutta tilanne meni ns. ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Heh, sain kerran munakuvan joltain idiolta ja lähetin takaisin 80v. mummon p***un kuvan, jolla oli tuuhea karvoitus pitkin reisiä. Loppu siihen sekin viestittely.
N41
Vaihdevuodet ohittaneilla ei ole tuuheaa karvoitusta.
Johonkin se edellinen viestini katosi, mutta siis kerran lähetin takaisin 80v. mummon pörheän ja reisille levinneen viidakon kuvan. Siihen loppu viestittely.
Olen myös lähettänyt edeltävän saamani peni* kuvan seuraavalle miehelle ja kertonut, että "Sinun kuvasi tulee saamaan sitten se seuraava".
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, sain kerran munakuvan joltain idiolta ja lähetin takaisin 80v. mummon p***un kuvan, jolla oli tuuhea karvoitus pitkin reisiä. Loppu siihen sekin viestittely.
N41
Tällä mummolla oli ja varmaan siksi päätyikin po*nosivujen kuvakollaasiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehekäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa.
Jes, että kikkelikuvien lähettäminen (tuntemattomalle) naiselle on osoitus "intohimosta ja rakkaudesta"?! Voi v*ttu. Kannattaiskohan sitä sitten ihan miettiä jotain toista lähestymistapaa?
Niin. Sillä on iso merkitys, onko minkäänlaista empatian kykyä. En minä tainnut sanoa, että ensiksi haluan nähdä vain pillusta kuvan. On varmaan jokaiselle hurskaalle sukupuolesta riippumatta lohduttavaa kuulla, että katson aina ensin naista silmiin ja tutkin häntä. Mutta voin katsoa myös pillua, nauttia siitä, jos nainen on vaikka kirjoittanut minulle jotain mielenkiintoista.
En oikein ymmärrä, miksi joku tykkää pahaa pilden tai vekottimen kuvasta, jon on kiinnostunut toisesta. Eri asia, jos täysin tuntematon lähettelee alapäästään kuvia ensi töikseen. Paitsi jos on esim. alastonsuomi-sivustolla. Minua oikeasti kiihottaa hyvät alapään kuvat, joita naiset sinne laittavat itsestään. Ihana katsoa!
Niin no yritä tajuta, että ihmiset ovat erilaisia. Naisille se kuva ei ole seksuaalinen vaan ruma, ja se kertoo, että lähettäjä on vastenmielinen ja tyylitön ihminen.
Mieti nyt järjellä. Ennen nettiä miehille oli lehtiä, joissa oli noita kuvia, mutta ei naisille, koska naiset eivät niistä pidä. Sen sijaan naisille oli kuvattomia eroottisia kirjoja, joista naiset tykkäsivät, koska naiset tässä suhteessa pitävät tarinoista enemmän kuin elinten ulkonäöstä.
Minusta tuntuu, että pidänkin vekottimen sitten ihan omanani enkä jakele sitä turhaan. Se on aika ujokin. Jos se kokee, että sitä halveksitaan tai siitä ei pidetä, niin sillä on sellainen taipumus, että sepä ei nousekaan pystyyn.
Saa siinä sitten leipoa, tissejä pyöritellä ja pildeä vilautella, mutta tilanne meni ns. ohitse.
Ei taida olla kaikki inkkarit sulla kanootissa 😩
Kysyisin palstan miehiltä että saatteko te koskaan ei-toivottuja peniskuvia?
Ja jos joku peniskuviaan itse lähetellyt uskaltaa vastata, niin oletko koskaan lähettänyt kuvia muille miehille? Kiihottaako tai houkuttaako sellainen vai haluatko lähettää kuvan nimenomaisesti naiseksi olettamallesi (tai lapseksi, jos olet erityisen sairas)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt, että jos saisin p*niskuvan joltain, niin onko laillista julkaista se? Esim. kuvakaappaus, niin että näkyy lähettäjän nimi, nimimerkki, puhelinnumero tms. Kuvan ei siis tarvitsisi näkyä tarkasti, mutta näkisi, keneltä se kuvaviesti on tullut?
Vai tulisiko siitä kuvan julkaisijalle ongelmia?Ei ole laillista, ja kyllä tulee seurauksia. Järki käteen nyt.
Itselleen tulleen viestin saa kyllä julkaista.
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Vaikka se kuva on tullut sulle niin silti et saa julkaista toista loukkaavaa materiaalia. Se on yksityisyyden loukkaamista. Järkeä saa käyttää. Ja tämä fakta ei muuksi muutu alapeukuttamalla. Et sä saa julkaista ex-tyttöystävästä itseottamaasi alastonkuvaakaan. Vaikka sulla on siihen kaikki tekijänoikeudet. Et vaan saa, koska laki yksiselitteisesti kieltää julkaisemasta toisista ihmisistä otettuja intiimejä kuvia.
Ja edelleen, se pikku sakko mitä siitä ehkä saa asian oikeudessa revittelyn jälkeen on kyllä sen huvin arvoista 😼.
Ja voihan siitä blurrata pahimmat kohdat, niin lain kirjain täyttyy. Miksei sitä saisi kertoa maailmalle blurratun kuvan kanssa, että tämmöisiä tuo poika lähettelee pyytämättä tuntemattomille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehekäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa.
Kyllä. Tajusit tämä keskustelun pointin täydellisesti. Pidä vekottimesi ihan omanasi äläkä jakele sitä kuin pelkästään ihmiselle, joka on nimenomaan ilmaissut haluavansa nähdä sen. Silloin vekkottimenkaan ei tarvitse kokea, että sitä halveksitaan tai siitä ei pidetä vaan se on tervetullut.
Ovat peräkammarinluusereita. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Öö tota, mistähän kindermunasta tällaisen tiedonjyväsen olet kaivanut? Että karvat katoaisi naisilta iän myötä? Enemmän geeniperimällä on tuohon merkitystä kuin hormoneilla.
Vierailija kirjoitti:
No miettikää että lähettää jonkun onnettoman mu**nsa kuvia jollekin ja luulee että sen pitäisi vastaanottajasta olla mahtavaa ja upeaa. Mitähän tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu? Joku hahmotus oman mielikuvitusmaailman ja todellisuuden kanssa taitaa olla pielessä.
No mitähän minun päässä liikkuu, kun katselen alastonta naista ja hänen pildeään miehenä? Ajattelen heti, että hyi olkoon? Tjaa. Taitaa olla niin, että pidän kaluni visusti omana tietonani. Turha sitä on happamalle akkalaumalle esitellä. Eikä myöskään naida tunteiltaan ja eroottisesti turtaa lehmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miettikää että lähettää jonkun onnettoman mu**nsa kuvia jollekin ja luulee että sen pitäisi vastaanottajasta olla mahtavaa ja upeaa. Mitähän tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu? Joku hahmotus oman mielikuvitusmaailman ja todellisuuden kanssa taitaa olla pielessä.
Kuulun facebookissa erääseen ryhmään. Sain kerran samassa ryhmässä olevalta täysin tuntemattomalta tyypiltä viestin missä oli sen pilin kuva. Siinä ryhmässä on muutama tuhat ihmistä ympäriinsä. Kuvan yhteyteen oli laittanut viestin. Mitäs sanot.... Vastasin, että miksi lähetät peukalosta kuvan?? Se sai hirveän raivarin. Täysin tuntematon laittaa pienestä vehkeestään kuvan ja saa raivarin kaiken päälle. Sanoin vielä sille, että laitas yksi viesti vielä, niin toi sun peukalo päättyy tähän ryhmään kaikkien näkyville. EI laittanut ja erosi ryhmästä.
:D :D :D repesin tälle ihan totaalisesti. Heittäisin itse jotain samantyylistä jos joku lähettäisi mulle kuvan vehkeestään..
Tai sitten just lähettää jonkun random kuvan isommasta vehkeestä, että "ihan kiva, mitäs mieltä mun kalusta" :D :D :D
Pysäytin 235:n sokkona, koska minulla ei ollut laseja päässäni. Heti kohta valoissa olessani 224 tuli viereen seisomaan.
Olin todella onnekas 😊🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitähän minun päässä liikkuu, kun katselen alastonta naista ja hänen pildeään miehenä? Ajattelen heti, että hyi olkoon? Tjaa. Taitaa olla niin, että pidän kaluni visusti omana tietonani. Turha sitä on happamalle akkalaumalle esitellä. Eikä myöskään naida tunteiltaan ja eroottisesti turtaa lehmää.
Parempi tosiaan että et esittele piliäsi naisille, ei se ketään kiinnosta. Voit naida vuoronperään oikeaa ja vasenta kämmentäsi niinkuin tähän astikin.
Mulle on vieras mies esittänyt yhtäkkiä penistänsä ihan LIVENÄ. Tein asiasta ilmoituksen poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JESS! WUHUU! 👍👏💃
N41