Pelimiesmäinen käytös puree naisiin?
Heippa. Haluaisin kuulla naisten rehellisen vastauksen tähän.
Olen tapaillut naisia ja huomannut sellaisen asian että kun pelaan, he kiinnostuvat. Kun olen itse oikeasti kiinnostuvat, naisten kiinnostus katoaakin jonnekin. Olen miettinyt että miksi, ja tullut seuraavaan lopputulokseen:
Kun en ole vakavammin kiinnostunut, olen rennompi ja otan enemmän riskejä. Ei ole jännitystä siitä menetänkö naisen jonka koen oikeasti kiinnostavana. Jos on siinä kintaalla onko nyt ok edetä, etenen. Jos haluan seksiä, yritän "peilata" naista. Olla sitä mitä uskon naisen haluavan. Kun olen vakavasti kiinnostunut, en tietenkään voi toimia näin. Silloin kerron totuuden ja pyrin olemaan aito oma itseni, koska huijaaminen kävisi ilmi ennen pitkää.
Naiset tuntuvat mittaavan yhteensopivuutta tunteiden voimakkuuden ja etenemisen nopeuden kanssa. Kun nainen on yleensä odotellut viikkoja tai kuukausia ennen seksiä mutta minun kanssani päätyykin sänkyyn nopeasti, hän kokee kemian olleen poikkeuksellisen vahvaa. Oikeasti mitään kemiaa ei ollut, minä vain etenin nopeammin riskillä koska en kokenut että hommasta tulisi seksiä enempää.
Kun minä tunnen että kemiaa on, se jää naisen mielestä "kaverikemiaksi" koska vahvat tunteet eivät heränneet riittävän nopeasti.
Ovatko deittailusta tullut vähän kuin pikaruokakulttuuri? Kun on tottunut saamaan nopeaa tyydytystä, hitaampi eteneminen ei enää tunnu miltään? Nopea viettely koetaankin aidommaksi kuin todellinen kiinnostus?
Joo ja ennen kuin joku huomauttaa tästä, ja tiedän olevani "osa ongelmaa".
Kiitos etukäteen vastaajille.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pelimiehet pätkääkään enkä jaksa miettiä tätä pelaamisasiaa myöskään sen pidemmälle, mutta tulee tässä mieleen se että ehkä on niin, että jos joku ihminen on vahvasti saatavilla alusta asti niin se paatos alkaa ikään kuin helposti ahdistaa, kun heti tulee se tunne että no tässä sitten ollaan tämän kanssa loppuelämä. Ehkä sitä kaikilla on jonkinasteista "sitoutumiskammoa" ikään kuin.
Toi on just se syy, miksi joutuu pelailemaan. Pitää esittää olevansa välinpitämättömämpi ja coolimpi kuin on. Nykyään kaikki on niin h*lvetin itsenäisiä ja ahdistuvia, että jos joku vaikuttaa vähänkään liian helpolta, niin se ei ainakaan kelpaa.
Noin on ollut ennenkin.
Kokeneemmat miehet (tai pojat) opettivat minullekin kuinka pitää toimia ettei nainen jatkuvasti karkaa käsistä. Pitää esittää vähän itsevarmempaa ja röyhkeämpää kuin on, edetä riskillä kun haluaisi pelata varman päälle ja kysyä lupaa, ottaa selkeämmin viejän rooli kuin haluaisi. Naiset haluaa alkuvaiheessa kokea maskuliinista dominanssia, "soidinmenot" ja miehen on pelattava ne läpi uskottavasti. Kun nainen on saatu koukkuun, voi pikkuhiljaa feidailla ja olla oma itsensä. (Toivottavasti)
Mutta ihan varmaan Tinder on korostanut ilmiötä. Sehän on vähän kuin inflaatio, aidon rahan arvo laskee.
Mä taas haluisin just miehen jost tietää et se tykkää musta. :D mua ärsyttää epäsuoruus ja epäselvyys ja epäaitous... en kiihtu yhtään mistään "uuhh esitän vaikeastitavoteltavaa" vaan paras ois jos löytyis joku mies josta molemmat tietäs samantien et okei tässä tää nyt on. :D ei tarttis miettiä sen enempää.
Olisiko tuossa kyse siitä, että ne seksinaiset ovat vähemmän kiinnostavia ja et pelkää menettää heitä? Sen sijaan tasokkaan naisen kohdalla itseluottamus ei enää riitä, kun tuntuu ettei samanlaista saa helposti. Nainen aistii epävarmuuden ja menettää halut, vaikka haluaisikin ripeää toimintaa mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluisin just miehen jost tietää et se tykkää musta. :D mua ärsyttää epäsuoruus ja epäselvyys ja epäaitous... en kiihtu yhtään mistään "uuhh esitän vaikeastitavoteltavaa" vaan paras ois jos löytyis joku mies josta molemmat tietäs samantien et okei tässä tää nyt on. :D ei tarttis miettiä sen enempää.
Oletko itse yhtä suora ja selvä kuin mitä odotat miehen olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pelimiehet pätkääkään enkä jaksa miettiä tätä pelaamisasiaa myöskään sen pidemmälle, mutta tulee tässä mieleen se että ehkä on niin, että jos joku ihminen on vahvasti saatavilla alusta asti niin se paatos alkaa ikään kuin helposti ahdistaa, kun heti tulee se tunne että no tässä sitten ollaan tämän kanssa loppuelämä. Ehkä sitä kaikilla on jonkinasteista "sitoutumiskammoa" ikään kuin.
Toi on just se syy, miksi joutuu pelailemaan. Pitää esittää olevansa välinpitämättömämpi ja coolimpi kuin on. Nykyään kaikki on niin h*lvetin itsenäisiä ja ahdistuvia, että jos joku vaikuttaa vähänkään liian helpolta, niin se ei ainakaan kelpaa.
Helppo voi olla monella tapaa. Tunnen yhden miehen joka vetää todella taitavasti sellaista roolia että kaikki maailman 3,5 miljardia naista ovat hänelle rakkaita. Ikään kuin jättää syötin naisille että saa tulla iskemään. Ja heitä kyllä tulee. Mutta kuten sanoin, hän tekee sen taitavasti, joten kirjallinen kuvaukseni joka ei ehkä ole yhtä taitava ei ehkä kerro ihan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Jospa te miehet olisitte vähän rehellisempiä, niin ei olisi tätä ongelmaa.
No kuvittelisin naisten juoksevan pakoon tai vähintäänkin katsovan oudosti, jos virallisen viileesti ilmoittaisin että kuules nainen, olen nyt sitten aikuisten oikeesti kiinnostunut enkä mikään showpleijeri.
Oletko itse yhtä suora ja selvä kuin mitä odotat miehen olevan?''
-en ole, pitäiskö olla????
Ensiks mies on suora, ja sitten mä oon. :D haha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo voi olla monella tapaa. Tunnen yhden miehen joka vetää todella taitavasti sellaista roolia että kaikki maailman 3,5 miljardia naista ovat hänelle rakkaita. Ikään kuin jättää syötin naisille että saa tulla iskemään. Ja heitä kyllä tulee. Mutta kuten sanoin, hän tekee sen taitavasti, joten kirjallinen kuvaukseni joka ei ehkä ole yhtä taitava ei ehkä kerro ihan kaikkea.
Onko se rooli?
Tunnen yhden hepun jota pidän luontaisena pleijerinä, ja sillä on tosi vahvana ajatus että hän rakastaa naisia. Siis monikossa. Hiffasin jossain vaiheessa että tuo on aika hyvä "naturaalin" merkki.
Itse en ole ainakaan omasta mielestäni luontainen peluri. Olen vain oppinut pelaamaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse yhtä suora ja selvä kuin mitä odotat miehen olevan?''
-en ole, pitäiskö olla????
Ensiks mies on suora, ja sitten mä oon. :D haha
Miksi ei molemmat? Kirjoitit edellisessä että molemmat tietävät kuinka tässä se nyt on.
Tai itse asiassa, miksei toisin päin? Naiset ovat yleensä parempia lukemaan ajatuksia, joten sehän toimisi hienosti siten että sinä olet suora ensin...
Mä taas kyl tunnistan noi ns. pelimiehet tai sellasiks haluavat, esim. ite en kiinnostuis miehestä joka haluaa et 3,5 miljardia naista on sen kimpussa. :)
en oo itekkään sellanen nainen, enkä eti semmosta miestä. :D
oispa hauska tilanne, en nimittäin vaan lämpeis. :DDD
Itse olen huomannut, että miehen kannattaa antaa salavihkaa sellainen kuva itsestään, että kilpakosijoita on, jolloin mies ei ole riippuvainen naisen hyväksynnästä. Jos mies yrittää "liikaa", pitää liikaa yhteyttä, suorastaan palvoo naista tms, niin siitä tulee herkästi olo, että mies haluaa vaan nopeasti jonkun kanssa suhteeseen, eikä hänellä ole juuri valinnanvaraa.
Ei päde kyllä kaikkiin naisiin tuo, mutta joihinkin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ap siitä kun myönsit olevasi osa ongelmaa, kuten asiat ilmaisit.
Vastaan naisena että kyllä multa kesti vuosia tajuta miesten tapa huijata. Että kun nainen on sillä "kelpaa vain seksiin"-sektorilla, sitten vedetäänkin hirveä show päälle ja kehutaan kuinka ollaan hulluina naiseen että päästäisiin nopsasti p.nemaan. Että se platoninen kyselijä onkin vakavammin kiinnostunut kun haluaa tietää asioita.
Jospa te miehet olisitte vähän rehellisempiä, niin ei olisi tätä ongelmaa.
Itse kyllä kyselen ja tunnustan tunteeni ihan sen takia, koska haluan enemmän kuin pelkkää sänkyä, mutta what ever..
Mun kokemuksen mukaan juuri kylmän ja coolin esittäminen tepsii paremmin jos haluaa pelkkää ''sitä''.
Kuka odottaa kuukausia seksiä? Kyllä se mies siinä vaiheessa mulle jo historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut, että miehen kannattaa antaa salavihkaa sellainen kuva itsestään, että kilpakosijoita on, jolloin mies ei ole riippuvainen naisen hyväksynnästä. Jos mies yrittää "liikaa", pitää liikaa yhteyttä, suorastaan palvoo naista tms, niin siitä tulee herkästi olo, että mies haluaa vaan nopeasti jonkun kanssa suhteeseen, eikä hänellä ole juuri valinnanvaraa.
Ihan samaa olen itsekin huomannut. Naiselle pitää tulla vaikutelma, että miehellä on muutakin vientiä, mutta siitä huolimatta mies on kiinnostunut vain tästä kyseisestä naisesta. Silloin nainen on oikeasti kiinnostunut miehestä.
ei, ku mies ensin suora koska miehen kuuluu olla alotteellisempi ku naisen. :D sit vasta nainen rohkastuu ku mies on tuonut esiin itsevarmuuden ja halukkuuden.
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta leuhkiminen on turn-off. Ja pelimiehen esittäminen erityisesti. Itsessä herättää myötähäpeää monien kilpakosijoiden uhoaminen ja Tinder-profiilit joissa esitellään kaverin urheiluautoa...
Et arvaakaan kuinka monta kertaa olen kuullut lauseet "sun kanssa tuntuu aidolta kun sä et pelaile mitään" ja "annan pakit kaikille pelimiehille" :D
Feikkaaminen on aika hankalaa oikeasti. Siis se että leikitään suosittua miestä. Luotettavan esittäminen käy iisimmin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän tuon tietyllä tavalla että naiset ovat vaikeita, koska mies ei toisaalta saa olla liian helppo, mutta toisaalta ei myöskään saa arvottaa naisia. Ymmärrän jotenkin kuvauksestasi millainen mies on kyseessä. Pelaa tuon tilanteen hyvin niin että naiset kokevat että syliin saa aina tulla, mutta ei ole pakko.
Näitä pelimiehiä ja pelinaisia on sinällään turha liikaa mollata, koska kaikki me olemme sellaisia. Toiset vaan pelaavat eri tavalla kuin toiset.
Kun tätä lukee, tavallaan ymmärtää sen miksi monet miehet hakevat sitä "yksisarvista".
Selkeä ristiriitahan useimmilla naisilla on sen välillä mitä haetaan ja millainen käytös oikeasti sytyttää tunteet. Jos sanotaan että naisen pitää olla neitsyt ja nymfo, miehen pitää olla pleijeri ja k.lttimies joka vaihtelee Dr. Jekyll ja Mr. Hyde persoonien välillä naisen elämänvaiheiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sitä että siinä tulee myös se tunne että itse on loppupeleissä merkityksetön, vastapuolelle on tärkeää vain löytää JOKU kun on käytännössä tuntemattoman kanssa valmis lyömään hynttyyt yhteen. Eli kyse ei ole siitä että pitäisi pelailla vaan siitä että tietty kepeys olisi hyvä säilyttää... En kyllä itsekään ole aina ollut siinä hyvä mutta huomaan että olen ahdistunut siitä jos nopeasti on menty yhteen miettimättä sitä että ollaanko tässä lopulta sopivia vai ei.
Tämä yritetään taas kuitata sillä "mitä jos ap olikin naisille helppo pano"-härdellillä.
Haloo. Palstalla on päivittäin useampi aihe joissa toistuu sama kaava. Tapasin miehen Tinderissä, vahvat kemiat, harrastimme seksiä, onko mies vakavissaan kiinnostunut?