Minkä vaatimuksesi miesten tai naisten suhteen olet sittemmin todennut liian kovaksi?
Ja tyytynyt sellaiseenkin joka ei kyseistä vaatimusta täytä.
Kommentit (78)
Että pitäisi olla sama musiikkimaku ja samat harrastukset. Se on mahdoton toive, vieläpä kun kuitenkin pidän esim raittiutta vielä tärkeämpänä. Ei voi löytää raitista miestä rokkibaarista, näin kärjistettynä.
Naisen akateemisuus. Aika kauan löin päätä seinään, mutta sitten päätin laskea rimaa ja otin amiksen käyneen
Että ei saisi olla kiltti ja uskoa Jumalaan.
Vapaaehtoinen lapsettomuus yhdistettynä henkisyyteen. Valtaosa tapaamistani velamiehistä on ollut vankkumattomia ateisteja, ja osalla on ollut aika ylimielinen asenne henkisiä ihmisiä kohtaan. En silti ole vielä heittänyt hanskoja tiskiin, vaan mietin laajentavani etsintäaluetta ulkomaille.
Minä halusin pitkän, akateemisen, jolla on hyvä varallisuus, haluaa perheen ja on sivistynyt ja sellaisen löysin. Miksi tyytyä sekundaan?
Tietyntasoinen liikunnallisuus. Halusin miehen jonka kanssa käydä vaelluksilla, juoksemassa jne. Rakastuin liikuntarajoitteiseen mieheen, joten luovuin tuosta kriteeristä.
Neitsyys. Mutta tuosta vaatimuksesta en tule koskaan tinkimään, vaikka se tarkoittaisi että menisin itsekin neitsyenä hautaan.
Ja ikäähän oli se 40+.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoinen lapsettomuus yhdistettynä henkisyyteen. Valtaosa tapaamistani velamiehistä on ollut vankkumattomia ateisteja, ja osalla on ollut aika ylimielinen asenne henkisiä ihmisiä kohtaan. En silti ole vielä heittänyt hanskoja tiskiin, vaan mietin laajentavani etsintäaluetta ulkomaille.
Mielenkiintoista. Minä olen hyvinkin henkinen velamies, mutta ateisti. Häiritseekö sinua, jos henkinen mies on ateisti?
Vierailija kirjoitti:
Neitsyys. Mutta tuosta vaatimuksesta en tule koskaan tinkimään, vaikka se tarkoittaisi että menisin itsekin neitsyenä hautaan.
Ja ikäähän oli se 40+.
Sinuna miettisin olisko syytä olla rehellinen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Minä olen hyvinkin henkinen velamies, mutta ateisti. Häiritseekö sinua, jos henkinen mies on ateisti?
Tämä kiinnostaa minuakin. Miksi ateismin ja henkisyyden pitäisi olla toisensa poissulkevia asioita?
Olin nuorena jonkinlainen moraalinen idealisti ja ajattelin että parisuhteessa pitäisi mennä mahdollisimman äkkiä naimisiin. Jos joku mies puhui tulevaisuudesta niin että edes ajatteli avoliittoa jonakin pysyvänä ratkaisuna niin irtauduin hänestä äkkiä. Nyt olen naimisissa, mutta pari lastakin syntyi vielä avoliitossa.
Sen että mieheltä saisi joka päivä seksiä.
En mitään. Toisaalta vaatimus on aina ollut vain se, että koen fyysistä vetoa, ihastutaan ja rakastutaan ja kumppani on parhaimmassa tapauksessa hyvä ystävä. Viimeisintä opin edellyttämään vasta vanhemmiten, joten ovat vain lisääntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena jonkinlainen moraalinen idealisti ja ajattelin että parisuhteessa pitäisi mennä mahdollisimman äkkiä naimisiin. Jos joku mies puhui tulevaisuudesta niin että edes ajatteli avoliittoa jonakin pysyvänä ratkaisuna niin irtauduin hänestä äkkiä. Nyt olen naimisissa, mutta pari lastakin syntyi vielä avoliitossa.
Oliko tuo vaatimus oikeasti vain liian kova, vai muutitko itsekin mieltäsi?
Rehellisyys, sellaista miestä ei olekaan joka osaisi olla rehellinen. Ei tosin kyllä naistakaan :D
Naiset ovat kokeneet loukkaukseksi kun sanon etten halua isoja rintoja ja etten arvosta silikoneja. Tästä on ollut pakko antaa naisten mieliksi periksi.
- Mies
Että olisin saanut naisekseni edes suht normaalit seksihalut omaavan tapauksen. Sain pihtarin, jolle seksi ei ole koskaan ollut tärkeää, mutta näytteli sen olevan kunnes lapset ja OKt oli valmis.
Vierailija kirjoitti:
Naisen akateemisuus. Aika kauan löin päätä seinään, mutta sitten päätin laskea rimaa ja otin amiksen käyneen
Mikä vika amiksessa? Miksi oletat, että amiksen käynyt olisi ihmisenä huonompi? Kysyn uteliaisuudesta. T. Ammattikouluun hakenut, lähihoitajaksi opiskellut fiksu, empaattinen, iloinen ja syvällinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kokeneet loukkaukseksi kun sanon etten halua isoja rintoja ja etten arvosta silikoneja. Tästä on ollut pakko antaa naisten mieliksi periksi.
- Mies
En ymmärrä. Tuon perusteella sinä olet sellainen mies, jota arvostan. Teininä koin pahaa oloa pienistä rinnoistani (A-kuppi) ja vasta nykyään, 24-vuotiaana olen oppinut hyväksymään ne. Luonnollisestikaan en ole koskaan osannut liioin arvostaa miestä, jolle kuppikoko ja isot rinnat ovat tärkeysjärjestyksessä ensimmäisten joukossa. Ex oli näitä jotka pitävät pienemmistä, nykyinen mies myös. On se ihanaa, kun sen lisäksi että itse on oppinut hyväksymään itsensä sellaisena kuin on, myös mies tykkää.
Sen että mies ei saisi olla minua nuorempi. Älytön vaatimus, vaikka en vieläkään haluaisi kovin paljon nuorempaa. Mutta periaatteellisesta vaatimuksesta olen luopunut.