Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki vinkit onnistuneeseen anaaliseksiin

Ehkä vähän tuhmaa
17.02.2019 |

Mies ehdotti joskus anaaliseksiä, kieltäydyin ja asia jäi siihen.
Nyt on kuitenkin itseäni hiukan alkanut kiehtomaan tämä ja haluaisin ehkä kokeilla.. Miehelle jo vähän lupailin kokeilua, mutta en luvannut, että se onnistuu.
Kertokaa siis kaikki hyvät vinkit onnistuneeseen kokemukseen.
Meillä on pitkä parisuhde takana ja täysi luotto toisiimme. Luotan myös siihen, että mies keskeyttää, jos niin pyydän.
Jotain piristystä on kiva välillä keksiä seksielämään.

Ja tähän ei tarvitse tulla vinkumaan, jos ei halua itse kokeilla sitä, tykkää siitä tai pitää sitä kauheana asiana.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali pesu riittää. Ei mitään suolihuuhtelua tarvitse. Kunhan ei ole hätä yhtä aikaa päällä. Jos pieniä jälkiä jää, niin mitäpä se haittaa. Pepusta suuhun en kalua veisi kumminkaan. Pilluun en myöskään. Ppestyä peppureikää voi kyllä nuollakin.

Lämmittelyä sormella tai leluilla runsaan liukastuksen kera, kuten on mainittukin. Jos ei peppua sormeiltukaan aiemmin, niin kannattanee ekoilla kerroilla harrastaa vain sormin, suulla tai leluilla. Totutella ajatukseen nautinnosta mpepun kautta. Samoin kannattaa suosia asentoja, joissa nainen saa olla mahdollisimman rentona. Parhaiten meillä on toiminut nainen selällään ja mies kyljellään. Rentoutuminen paranee, jos on orgasmi jo takana. Sisään vienti rauhassa ja muutenkin rauhalliset liikkeet. Ekoilla kerroilla ei kannata kovin pitkään harrastella, vaikka tuntuisikin hyvälle. Jälkeen päin voi aristella, mutta ei se yleensä ole vaarallista. Parhaimmillaan naiselle hyvin nautinnollista. Panon aikana voi lisätä nautintoa käsin pillua hyväillen.

Mä puolestaan nimenomaan tykkään, että en ole saanut orgasmia etukäteen. Kunhan olen superkiihottunut, niin peppuseksi tuntuu hyvältä ja kipu tuntuu korkeintaan hyvältä, jos sitä edes huomaa. Mutta totta varmaan, että lantion lihaksisto rentoutuu orgasmista.

Vierailija
22/30 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anatomian alkeet?

Perääsuolessa ei ole ulostemassaa oikeastaan lainkaan muulloin kuin silloin, kun on hädän tunne. Seinämiin saattaa jäädä rakenteesta riippuen tai massan laadusta riippuen jotakin, mutta yleensä ei. Huuhtelulla on tarkoitus puhdistaa tämä osio.

Seuraavana tulee paksusuoli jossa ulostemassaa on jo reilusti sulamassa. Kun puhutaan suolihuuhtelusta tai vatsan toimittamisesta niin tämä osio tyhjennetään. Ja jos sinne asti haluaa nestettä niin muutamasta desistä ylöspäin alkaa tyhjentää. Ja kun sitä alkaa tulla niin sitä tulee niin kauan kuin siellä jotakin on eikä se tule normaalisti toimivasta vatsasta kerralla. 

Kannattaa googlata jos jotain jäi epäselväksi? Kuvat kertoo hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kokeiltu on.

Sehän sujahti kunnon liukkarin kanssa sukkana sisään, ilman anustappeja ym. Toki aluksi hitaasti ja tuli vähän kakkahädän tunnetta, mutta se helpotti alun jälkeen.

En itse vielä saanut mitään järisyttäviä fiilareita, mutta mies nautti ihan täysillä ja tuli melko nopeasti.

Itse keskityin liikaa tekniseen toteutukseen.

Oltiin kyllä pantu jo pilluun ja olin itse saanut kunnon orgasmin. Mies harmitteli, kun pakon sanelemana joudutaan käyttää kumia ja se vie vähän herkkyyttä ja tuntoa. Siitä se ajatus sitten lähti. Miehelle nautinto laueta pienen ajan sisällä kaksi kertaa.

Aion kokeilla uudestaan, mutta pidetään tämä silti harvinaisena herkkuna miehelle. ;)

Ap.

Vierailija
24/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. En ehtinyt suihkutella peräsuolta, mutta mitään ulostesotkuja ei näkynyt.

Vierailija
25/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Kohtuullinen eka kerta mahdollistaa uusinnat ja rentouttaa hakemaan nautintoakin. Treenaile ihan itseksesi vähän, että millainen pepun koskettaminen tai kiihottaminen aiheuttaisi sinulle hyviä viboja!

Avainasia mahtavaan anaaliseksiin on se, että sinä nautit. Silloin mies nauttii varmasti.

Millaiset fiilikset sinulle jäi miehen orgasmista anaaliin. Sattuiko loppuhuipennus. Tuntuiko hyvälle/ tuntuiko millekään? Onko sperma pepussa miellyttävää/ epämiellyttävää?

Vierailija
26/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä alun jälkeen sattunut mitenkään, eikä alkukaan toki mitenkään ylitsepääsemättömästi. Mies hidasti tai lopetti kokonaan työntämisen, kun pyysin. Täysin mun tuntemusten mukaan mentiin.

Hyvät fiilikset jäi kokonaisuudesta, mies laukesi sisälle eikä se tuntunut mitenkään erikoiselle, toki noin tuntia aiemmin laukesi ekan kerran.

Uskon, että seuraavalla kerralla pystyn itsekin rentoutumaan erilailla, kun "jää on murrettu."

Ap.

Vierailija
27/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tulla kaapista?

Vierailija
28/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen esimerkiksi tämmöstä kolmen tapin settiä https://www.cattysparty.fi/tuote/anustapit-anal-training-set-pinkki/402…;

ja paaaljon liukuvoidetta! Sittenku tappi alkaa tuntumaan hyvältä niin siirtyminen penikseen :)

Vierailija
29/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tulla kaapista?

Kateelliset huikkii.

30/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catty's Party kuukausikirjeessä oli seksuaalineuvojan kirjoittama juttu peppuseksistä. Ehkä siitä löytyy vinkkejä.  https://www.cattysparty.fi/info/3-2019-peppuseksi/278/?sellerID=61311cc…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi