Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kuumeessa ja mies ei osallistu siltikään

Vierailija
17.02.2019 |

eilen mies oli koko päivän pois ja olin yksin lasten kanssa. No tottakai täällä on kauhea sotku kun annoin lasten leikkiä aikalailla vapaasti; hyvä kun jaksoin heidät ruokkia kuumehorkasta huolimatta.

Tänään mies on taas lähdössä johonkin, mutta sitä ennen päätti aloittaa kauhean kiukuttelun tästä sotkusta, sen sijaan että olisi vain itse siivonnut tai edes vienyt lapset ulos purkamaan energiaa. Tai ANTANUT VAAN OLLA, mitä helvetin väliä on sotkulla jos lapset leikkii tyytyväisenä ja antaa minun levätä. No lopputuloksena huutoa, riitaa, lasten itkua ja minulla entistä huonompi olo.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää väkisin hankkia mies ja sitten valittaa? Sama jos ostaisi 89- vuosimallin Opelin ja sitten valittaisi miten huono auto on.

Vierailija
22/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin jättäisin paapomatta tuollaisen miehen, joka ei voi edes vesilasia tuoda oksentavalle kumppanilleen.. sitten kun hän kipeänä niin jättäisin ihan yksin itkemään sohvalle ja veisin itseni vaikka hotelliin yöksi siksi aikaa.. yäk mikä tyyppi.. en tosin kyllä katsoisi tuollaisen jälkeen enää hetkeäkään, vaan pakkaisin kamani ja lähtisin.. huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkky mies sulla. Anteeks nyt vaan että sanon näin.

Ei se mitään. Tottahan se on. Eikä tämä ole eka kerta. Tämä samainen mies mm. kiukutteli kun joutui tuomaan minulle vesilasin kun olin vatsataudissa. Ja lähti töihin vaikka en jaksanut vessanlattialta ylös nousta ja hoitaa piti 2 kk:tta vanhaa vauvaa ja 2-vuotiasta taaperoa (pakottava perhesyy olisi tässä tilanteessa varmasti ollut syy ottaa yksi päivä palkatonta).

En vaan ymmärrä mistä kumpuaa tuollainen täysi välinpitämättömyys toisen sairastamista kohtaan. Hän ei suostu näkemään sitä että myös minä voin olla sairas ja heikko.

Tsemppiä sulle. Ei minunkaan mieheni tuonut mitään juotavaa vatsataudissa, itse sain pärjätä. Onneksi lapsemme jo koululainen joten osaa ottaa itse jääkaapista ruokaa. Minä kyllä hoidin lapsen ja miehen kun olivat vatsataudissa mutta mieheni ei ole empaattinen. T. Nro 2

Vinkki.

Älä hoida miestä kun hän sairastaa.

Äläkä itse yritä sairaana huilehtia kaikesta. Huolehdi vain omasta paranemisesta.

Vierailija
24/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mulla oli välilevytyrä minkä vuoksi pari kuukautta niin kovissa kivuissa ja lähes liikunta kyvytön, jouduin silti kuskaamaan lasta tarhaan(taapero), iltaisin sen töiden aikana hoitamaan ruokkimaan, pesemään, pyyhkimään hanuria ja hoitamaan muutenkin kämppää.

Välillä oli vaikeuksia päästä autosta tarhaan istumaan johonkin että saa riisuttua lapsen, keittiön ja ruokailuhuoneen välille piti laittaa tuoli ja keittiöön myös missä istuen pystyi jotain tekemään.

Arvatkaa monta kertaa kysyi pärjäänkö, tarvitsenko apua, tarjosi seksiä?

Ei kertaakaa.

Miten sä pystyit istumaan jos sulla oli välilevytyrä?

Vierailija
25/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuollainen "mies". Ihan saan pärjätä yksin, tuli mitä tuli. Joskus yritin huudella käheällä äänellä sängystä, että toisi edes mehua. No eipä tuonut, mutta kehtasi itse tilata sohvalta käsin "tuopa samalla mullekin sitä mehua, kun nyt kerran siellä (keittiössä) olet".

Jäävuoren huippu vain tuo. Mutta nyt se loppuu! Nautin jo etukäteen.

Vierailija
26/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 jatkaa: kun mies on kipeä, hän juoksuttaa koko ajan. Käy apteekissa, tuo herkkuja, tuo lasi vetta ja särkypilleri,anna kaukosäädin, kun en ihan yllä siihen...

Hän pettyi tosissaan, kun ilmoitin sopineeni menoa, jääkaapissa on perustarpeet, pari buranaa lääkekaapissa. Apteekista saa lisää, heippa!

Kauhea loukkaus oli, kun en jäänyt paapomaan ja kokeilemaan otsaa aina ohikulkiessani.

Vierailija
27/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mulla oli välilevytyrä minkä vuoksi pari kuukautta niin kovissa kivuissa ja lähes liikunta kyvytön, jouduin silti kuskaamaan lasta tarhaan(taapero), iltaisin sen töiden aikana hoitamaan ruokkimaan, pesemään, pyyhkimään hanuria ja hoitamaan muutenkin kämppää.

Välillä oli vaikeuksia päästä autosta tarhaan istumaan johonkin että saa riisuttua lapsen, keittiön ja ruokailuhuoneen välille piti laittaa tuoli ja keittiöön myös missä istuen pystyi jotain tekemään.

Arvatkaa monta kertaa kysyi pärjäänkö, tarvitsenko apua, tarjosi seksiä?

Ei kertaakaa.

Miten ihmeessä sulla seksi tuossa tilanteessa tuli mieleen? Ja sitäkö sä noissa kivuissa olisit pystynyt harrastaan?

Vierailija
28/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään. Tottahan se on. Eikä tämä ole eka kerta. Tämä samainen mies mm. kiukutteli kun joutui tuomaan minulle vesilasin kun olin vatsataudissa. Ja lähti töihin vaikka en jaksanut vessanlattialta ylös nousta ja hoitaa piti 2 kk:tta vanhaa vauvaa ja 2-vuotiasta taaperoa (pakottava perhesyy olisi tässä tilanteessa varmasti ollut syy ottaa yksi päivä palkatonta).

En vaan ymmärrä mistä kumpuaa tuollainen täysi välinpitämättömyys toisen sairastamista kohtaan. Hän ei suostu näkemään sitä että myös minä voin olla sairas ja heikko.

Olisit siinä vessan lattialla makoillessa samalla nimikoinut ne tarhavaatteet.

Vierailija
29/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksikäs olet tämän miehen itsellesi sitten valinnut?

Koska tämä välinpitämättömyys on tullut esiin vasta lastentulon myötä. No ehkä hän ei hoivaavin ollut ennen lapsiakaan, en sillätapaa muista, kun ei lapseton aikuinen sairaana mitään paapomista tarvitse. Enkä nytkään tarvitse, mutta omia lapsiaan voisi mies silloin hoitaa ja höllätä esim. siisteyden suhteen. Siivota voi sitten kun on kaikilla taas parempi olo tai sitten terve siivoaa ihan itsekseen.

Kyllä meillä on haettu sairaalle aikuiselle lääkkeitä apteekista ja tehty ruokaa. Olin 20 v. opiskelija ja kesällä takaisin lapsuudenkodissa. Sairastuin munuaisaltaan tulehdukseen ja lähellä joutua sairaalaan. Vanhempani lähtivät mökille viikonlopuksi ja silloinen poikaystäväni nykyinen mieheni tuli laittamaan ruokaa ja katsomaan ettei kuume kilahda liian korkealle 🙄 Olisi vienyt sitten päivystykseen. Nyt on sitten lapsiakin ja hoitaa myös heitä.

Kyllä mies einestä ja mehua haki kaupasta. Semmoiset onnistuu.

Mutta siis turha odottaa että arki rullaisi millään tapaa jos hän on siitä vastuussa... pahinta on kuitenkin se jos ja kun saa minut syyllistymään siitä, että kotona on sekaista ja lapset hyppii seinille, kun olen kipeä enkä passaa ja hoida kaikkea. Tai jos pyydän jotakin niin tiedän pyytäneeni.

Vierailija
30/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on varmasti Kokoomuksen äänestäjä. ☹️

Vierailija
31/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nuo miehet on niitä, jotka jättää vaimonsa jos tämä sairastuu vakavasti tai kroonisesti. En itse jäisi tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
32/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaapa, mitä tapahtuu kun nuo miehet on kipeinä ja kieltäydytte hoivaamasta heitä.

Aina kun mies on kipeänä kitistään jostain miesflunssasta ja muuta paskaa mutta muijaa pitää passata?

Vierailija
33/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa tinderistä joku alistuva subipoju siivoamaan.

Vierailija
34/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle. Ei minunkaan mieheni tuonut mitään juotavaa vatsataudissa, itse sain pärjätä. Onneksi lapsemme jo koululainen joten osaa ottaa itse jääkaapista ruokaa. Minä kyllä hoidin lapsen ja miehen kun olivat vatsataudissa mutta mieheni ei ole empaattinen. T. Nro 2

miksi ihmeessä ä olet tuollaisen kandda?

Vierailija
35/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko lukemaani. Ja kuitenkin jatkattenoiden törkyäijien kanssa elämää!?

Mokoma tyyppi ei koskisi minuun enää, ero tulisi. Jihan lapsetkin saa ihan vääristyneen kuvan.

Vierailija
36/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla valitettavan yleistä myös omassa tuttavapiirissä. Oma mies kuitenkin hoivaa minua jos olen sairas ja on ihana mies muutenkin.

Vierailija
37/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen vanhinta ja alkeellisinta vauvaa perheessänne.

Tottuiko mies kotonaan siihen, että äiti teki kaiken?

Sinä olet vaimo, et orja.

Vierailija
38/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli sika narsisti, mutta huolehti kyllä meistä lapsista ja äidistä, äidin sairastaessa.

Vierailija
39/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees yrittäisi hoitaa lapsia, jos mies tyynesti kävelisi ovesta ulos ollessani oikeasti sairas.

Soittaisin hätänumeroon tai jotain ja äijä sais jäädä reissulleen.

Vierailija
40/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattokaapa, mitä tapahtuu kun nuo miehet on kipeinä ja kieltäydytte hoivaamasta heitä.

Aina kun mies on kipeänä kitistään jostain miesflunssasta ja muuta paskaa mutta muijaa pitää passata?

Ei, vaan jos ihminen on lapsia hankkinut niin ihminen hoitaa ne jos toinen vanhempi on a) kuumeessa b) vatsataudissa.