Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kuukausitulot olisi hyvä olla miehellä jobka kanssa seurustelet?

Vierailija
17.02.2019 |

Itse olen miettinyt että mieluiten 2000 - 5000 euron netto, mutta ei mussään nimessä alle 1700 euron kuukausituloja. Tiedän että pyrin tietoisesti välttämään köyhiä ja vähäosaisia miehiä, sillä näistä tulee helposti pummeja ja lompakkoloisia ettekä voi tehdä mitään hauskaa ja kivaa yhdessä toisen vähävaraisuuden takia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt että mieluiten 2000 - 5000 euron netto, mutta ei mussään nimessä alle 1700 euron kuukausituloja. Tiedän että pyrin tietoisesti välttämään köyhiä ja vähäosaisia miehiä, sillä näistä tulee helposti pummeja ja lompakkoloisia ettekä voi tehdä mitään hauskaa ja kivaa yhdessä toisen vähävaraisuuden takia.

-Vihreitten puoluejohtajan tulot on ihan kivat.

Tv. puoliso

Vierailija
22/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisiä koulukiusaajia ottaa päähän kun joutuvat tappelemaan kaljamahamiestensä kanssa lähiöbaareissa, eivätkä voi edes erota kun muuten vähätkin rahat loppuisivat. Samalla heidän kiusaamansa nörttitytöt rakastelevat fiksujen ja komeiden miestensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pekka99 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Vihreitten puoluejohtajan tulot on ihan kivat.

Tv. puoliso

Riitää rahaa vaseliiniin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän