Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kuukausitulot olisi hyvä olla miehellä jobka kanssa seurustelet?

Vierailija
17.02.2019 |

Itse olen miettinyt että mieluiten 2000 - 5000 euron netto, mutta ei mussään nimessä alle 1700 euron kuukausituloja. Tiedän että pyrin tietoisesti välttämään köyhiä ja vähäosaisia miehiä, sillä näistä tulee helposti pummeja ja lompakkoloisia ettekä voi tehdä mitään hauskaa ja kivaa yhdessä toisen vähävaraisuuden takia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen pakkomielle tänä viikonloppuna. Kuinka monta avausta olet tehnyt esiintymällä naisena ja vaatimalla mieheltä hyviä tuloja? ONko ollut kiva viikonloppu niitä tehdessä?

No, itse en edelleenkään tiedä mieheni tuloja ja yhdessä kuitenkin on tässä jo tovi asuttukin.

Vierailija
2/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen vähävaraisuus estäisi tekemästä mitään kivaa yhdessä? Mieheni oli tosi vähissä varoissa seurusteluaikanamme, mutta niin vaan me matkusteltiin ja vietettiin kylpyläviikonloppuja ja ravintolaillallisia yhdessä, koska minä en ollut vähissä varoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan ajatellut asiaa. En ole loisia vielä tavannut. N36

Vierailija
4/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona dollaria.

Vierailija
5/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sadas aloitus samasta aiheesta tänäaamuna.

Vierailija
6/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

250€

Vierailija
7/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma noin 3000 palkka on ollut itellä se alaraja. En tukkää riidellä rahasta ja olla lompakkona toiselle.

Vierailija
8/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt että mieluiten 2000 - 5000 euron netto, mutta ei mussään nimessä alle 1700 euron kuukausituloja. Tiedän että pyrin tietoisesti välttämään köyhiä ja vähäosaisia miehiä, sillä näistä tulee helposti pummeja ja lompakkoloisia ettekä voi tehdä mitään hauskaa ja kivaa yhdessä toisen vähävaraisuuden takia.

Ymmärrän, mitä tarkoitat hauskalla ja kivalla, mutta itse lähden siitä liikkeelle, että olisi hauskaa ja kivaa ylipäänsä olla toisen seurassa, vaikka ei tehtäisi mitään rahaa maksavaa.

Mitään kiinteää summaa en osaa sanoa, koska #1 on aina se, miten mies kohtelee minua ja toisaalta itseään, onko kaikki muumit laaksossa jne. Aiemmin vierastin tosi paljon ajatusta varakkaasta miehestä, koska rahalla on taipumus sotkea asioita, mutta nyt tunnen olevani tarpeeksi vahva kestämään senkin ilman että katoaa tunne siitä, kuka oikeasti olen.

Vierailija
9/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma noin 3000 palkka on ollut itellä se alaraja. En tukkää riidellä rahasta ja olla lompakkona toiselle.

Ja jos saat potkut/sairastut/tulee tapaturma ja työttömyys, niin on ok että mies lemppaa sinut tulojesi laskiessa?

Vierailija
10/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suuret tuloerot, parisuhde ei toimi.

"Keskustelu perheen sisäisistä elintasoeroista paljastaa suomalaisten suhteiden yleisimmät rahaongelmat – 3 kipupistettä."

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/tyo-ja-raha/keskust…

https://www.menaiset.fi/artikkeli/yritan-olla-kaymatta-missaan-ja-tehda…

Vierailija
11/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännölliset.

Vierailija
12/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos saat potkut/sairastut/tulee tapaturma ja työttömyys, niin on ok että mies lemppaa sinut tulojesi laskiessa?

Totta kai. Ei ole sinun työsi elättää sairasta/irtisanottua kumppania, ne ovat kokonaan sinun omia rahojasi ja vain ainoastaan sinun eivätkä kenenkään muun.

Vierailija
13/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat kuin minulla, mutta tää on helppo. Jos miehellä olisi itseäni huonommat tulot niin yhdessä asuessa ja menojen kasvaessa ei oma talouteni tätä varmaankaan kestäisi.

Vierailija
14/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään vitsi eikä ulina, että jos miehen tulot sakkaavat, hänet helposti lempataan. Kyseessä ei ole mikään etukäteen laskelmoitu taktiikka, vaan vaistomaista käytöstä, jonka todellisia vaikuttimia ei nainen itse edes ymmärrä.

Vierailija
15/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan keskittyä niihin omiin tuloihin

Vierailija
16/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisen vähävaraisuus estäisi tekemästä mitään kivaa yhdessä? Mieheni oli tosi vähissä varoissa seurusteluaikanamme, mutta niin vaan me matkusteltiin ja vietettiin kylpyläviikonloppuja ja ravintolaillallisia yhdessä, koska minä en ollut vähissä varoissa.

Itse olen suht hyvätuloinen lapseton nainen. Lähtökohta on että miehellä on oltava asianmukaiset tulot joo. Jos kuitenkin tosissani rakastan vähävaraista miestä, ei mulle ole ongelma maksaa esim yhteisen matkan kulut. Mies tietty ei saa olla omien mokien takia peeaa.

Nyt tilanteessa jossa miehellä on isohkot tulot mutta ei se tee autuaaksi koska tällä menee omiin laitehankintoihin kaikki liikenevä. Emme siis matkusta koska hällä ns ei ole varaa. En ala tässä tilanteessa maksaa hänen matkojaan siis. Suhde vetelee viimeisiään muutenkin.

Vierailija
17/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloja merkittävämpää on menot. Itse en enää halua miestä, jolla kaikki mernee heti johonkin hummailuun. Ex tienasi nettona 3500, ei mitään pitkänäköisyyttä, söi ulkona, joi aina alkoholin baarissa (eikä ostanut kotiin) jonne meni taksilla, ja käytti auton pesulassa kerran viikkoon. Minulta ei ikinä pyytänyt rahaa, mutta loppukuusta kyllä valitti kuin kovinkin köyhä, kun ei voinut tehdä mitään. Olisi hirvittänyt suunnitella yhteistä asuntolainaa sellaisen kanssa.

Vierailija
18/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla euroa riittää oikein hyvin. Jos on jotain vanhoja ulosottovelkoja joiden takia tulot menevät miinuksen puolelle, niin sitten harkitaan erikseen.

Vierailija
19/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun käy töissä.

Vierailija
20/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samoja asioita miehenä naisesta. Mutta euromääräiset eivät ole ne mitä mietitään vaan yhteiskuntaluokka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi