Ilmainen Spotify ja pakkosoitto kappaleet
Kuuntelen uutta Ville Valo & Agents-levyä, koska on ilmaisversio niin joudun kuuntelemaan satunnaissoitolla ja mainoksia. Miksi mainosten jälkeen ei jatketa levyn soittoa vaan tulee Pyhimyksen kappale ja joudun aina skippaaman kappaleen jotta voin jatkaa levyn kuuntelua?
Kommentit (31)
Auttaako, jos teet niistä oman soittolistan Spotifyyn? Mulla (Pc:llä, mobiilissa en ole kokeillut) ei lähde random pakkosoitto kuin soittolistan loputtua (jokin suositeltu, samankaltainen kappale), mainoksilla ei vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet köyhä ja ansaitset sellaista kuraa niskaan kuin pyhimys. Toivottavasti tulee myös cheekkiä ja elastista
Kuusi kappaletta pystyin kuuntelemaan ja seuraavaksi tuli kuusi kappaletta Eveliinaa jotka skippasin. Tunnissa saa skipata vain kuusi kappaletta, joten nyt on pakko pitää joko tauko tai pakko kuunnella muita artisteja. Näin saadaan soittolistat manipuloitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet köyhä ja ansaitset sellaista kuraa niskaan kuin pyhimys. Toivottavasti tulee myös cheekkiä ja elastista
Kuusi kappaletta pystyin kuuntelemaan ja seuraavaksi tuli kuusi kappaletta Eveliinaa jotka skippasin. Tunnissa saa skipata vain kuusi kappaletta, joten nyt on pakko pitää joko tauko tai pakko kuunnella muita artisteja. Näin saadaan soittolistat manipuloitua.
Tuo taitaa koskea vain mobiiliversiota.
ITselläni myös ilmainen spotify. Latasin puhelimeen jotta olisin voinut kuunnella autossa, mutta ei siitä tullut mitään kun ei pystynyt valitsemaan itse kappaleita. Tietokoneella ei ongelmaa, vain ärsyttäviä mainoksia välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo taitaa koskea vain mobiiliversiota.
ITselläni myös ilmainen spotify. Latasin puhelimeen jotta olisin voinut kuunnella autossa, mutta ei siitä tullut mitään kun ei pystynyt valitsemaan itse kappaleita. Tietokoneella ei ongelmaa, vain ärsyttäviä mainoksia välissä.
Mun mielestä kanssa, skippailen ihan ilman rajoituksia. -2
Vierailija kirjoitti:
Auttaako, jos teet niistä oman soittolistan Spotifyyn? Mulla (Pc:llä, mobiilissa en ole kokeillut) ei lähde random pakkosoitto kuin soittolistan loputtua (jokin suositeltu, samankaltainen kappale), mainoksilla ei vaikutusta.
Spotify lisäsi soittolistalla muiden artistien kappaleita kuten uniikki ja Arttu Wiskari.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko jos estää koko artistin
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005978038.html
Eikö esto ole Premium ominaisuus?
Voivoi, kaikkea nyt ei voi saada ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spotify lisäsi soittolistalla muiden artistien kappaleita kuten uniikki ja Arttu Wiskari.
Ohoh, otan osaa. :D Tuohon kai se maksullisuus perustuukin, että ilmaisversio koetaan niin ärsyttävänä, että mieluummin maksaa kuin värkkää. Kaveri narisi mobiiliversiosta niin paljon, etten edes yrittänyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko jos estää koko artistin
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005978038.html
Ei auta. Estin Pyhimyksen syksyllä ja silti sitä pakkosoitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että kaikkea ei saa ilmaiseksi ja ymmärrän mainokset. Miksi pitää pakkokuunnelluttaa artisteja joista en pidä? Eivät kuulu edes samaan genreen.
Välillä kuuntelen Stratovariusta jotta voin jatkaa kuuntelua niin on pakko kuunnella Pyhimyksen kappaleita välissä.
Mulla on ilmainen Spotify iPad minissä. Mitäs siihen sanotte, köyhät? Ohjelma ei kohtele sitä mobiilina tai puhelimena, joten voin SKIPATA minkä kappaleen haluan ja niin usein kuin haluan. Valita kappalejärjestyksen ja kaikki. Ainoa harmi ovat mainokset, mutta siksihän en maksakaan Spotifysta, että olen valinnut kuunnella mainoksia.
Ostakaa tekin köyhät niiden puhelimienne sijaan minikokoinen tabletti Applelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, otan osaa. :D Tuohon kai se maksullisuus perustuukin, että ilmaisversio koetaan niin ärsyttävänä, että mieluummin maksaa kuin värkkää. Kaveri narisi mobiiliversiosta niin paljon, etten edes yrittänyt sitä.
Eivät maksa. Fiksuimmat ovet netissä iPad minillä, jonka ruutu on paljon isompi kuin puhelimessa ja valitsevat ilmaisesta Spotifysta kappaleiden soittojärjestyksen, koska tablettia kohdellaan eri lailla kuin puhelinta. Puhelimena on silloin enää aivan turhaan älypuhelin, voi olla vaikka 60 euron näppäinpuhelin. Ainoa, minkä menettää on whatsap, että jos se on täekeä, niin sitten pitää olla älypuhelin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä, tabletilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät maksa. Fiksuimmat ovet netissä iPad minillä, jonka ruutu on paljon isompi kuin puhelimessa ja valitsevat ilmaisesta Spotifysta kappaleiden soittojärjestyksen, koska tablettia kohdellaan eri lailla kuin puhelinta. Puhelimena on silloin enää aivan turhaan älypuhelin, voi olla vaikka 60 euron näppäinpuhelin. Ainoa, minkä menettää on whatsap, että jos se on täekeä, niin sitten pitää olla älypuhelin.
Mulla on älypuhelin lähinnä erilaisten karttapalveluiden, navigaattorin ja tomtomin takia. Tehdään roadtrippejä. Teini tosiaan käyttää whatsappia, on sekin ihan ok. Luovuin 29 euron näppäinpuhelimestani vasta vuosi sitten. Läppäri on töiden takia, en oikein keksi, miksi pitäisi vielä lisäksi olla iPad...?
Emma keskustelussa valitettiin myös Pyhimyksen pakkosoitosta. Kuka todellisuudessa on striimatuin artisti palkinnon oikea voittaja? Pakkosoitolla saadaan kuuntelijoiden määrä ylös ja jos artistin estäminen ei auta mobiilissa. Niin voidaan päätellä että Spotify manipuloi artistien soittomääriä levy-yhtiöiden mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on älypuhelin lähinnä erilaisten karttapalveluiden, navigaattorin ja tomtomin takia. Tehdään roadtrippejä. Teini tosiaan käyttää whatsappia, on sekin ihan ok. Luovuin 29 euron näppäinpuhelimestani vasta vuosi sitten. Läppäri on töiden takia, en oikein keksi, miksi pitäisi vielä lisäksi olla iPad...?
En käytä noita tabletilla, eikö muka iPadissa ole karttapalvelut ja navigaattori myös? Ja vuoden Spotifymaksuillahan saa kyllä navigaattorin autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä, tabletilla.
Itse kuuntelen musiikkia myös salilla ja autossa bluetooth -yhteyden kautta spotifysta, olisi vähän hankalaa tablettia roudata mukana kaikkialle. Mielelläni maksan siitä premiumista kun hinta ei ole erityisen kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas ajattelen niin päin, että jos ilmaisversio on tehty "ärsyttäväksi", en todellakaan halua maksaa sovelluksesta! Jos haluan maksaa, pitää rahalla saada jotain extraa, eikä pelkästään poistettua "ärsyttävyys".