Ilmainen Spotify ja pakkosoitto kappaleet
Kuuntelen uutta Ville Valo & Agents-levyä, koska on ilmaisversio niin joudun kuuntelemaan satunnaissoitolla ja mainoksia. Miksi mainosten jälkeen ei jatketa levyn soittoa vaan tulee Pyhimyksen kappale ja joudun aina skippaaman kappaleen jotta voin jatkaa levyn kuuntelua?
Kommentit (31)
Olen siirtynyt Spotifyista YouTuben käyttäjäksi. Musiikkia voi kuunnella ilman videoin katsomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako, jos teet niistä oman soittolistan Spotifyyn? Mulla (Pc:llä, mobiilissa en ole kokeillut) ei lähde random pakkosoitto kuin soittolistan loputtua (jokin suositeltu, samankaltainen kappale), mainoksilla ei vaikutusta.
Spotify lisäsi soittolistalla muiden artistien kappaleita kuten uniikki ja Arttu Wiskari.
Ohoh, otan osaa. :D Tuohon kai se maksullisuus perustuukin, että ilmaisversio koetaan niin ärsyttävänä, että mieluummin maksaa kuin värkkää. Kaveri narisi mobiiliversiosta niin paljon, etten edes yrittänyt sitä.
Itse taas ajattelen niin päin, että jos ilmaisversio on tehty "ärsyttäväksi", en todellakaan halua maksaa sovelluksesta! Jos haluan maksaa, pitää rahalla saada jotain extraa, eikä pelkästään poistettua "ärsyttävyys".
Sama ärsyttää. Tämä on nykypäivää, nyhdetään mistä voidaan. Periaatteessa pistän hanttiin niin kauan kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako, jos teet niistä oman soittolistan Spotifyyn? Mulla (Pc:llä, mobiilissa en ole kokeillut) ei lähde random pakkosoitto kuin soittolistan loputtua (jokin suositeltu, samankaltainen kappale), mainoksilla ei vaikutusta.
Spotify lisäsi soittolistalla muiden artistien kappaleita kuten uniikki ja Arttu Wiskari.
Ohoh, otan osaa. :D Tuohon kai se maksullisuus perustuukin, että ilmaisversio koetaan niin ärsyttävänä, että mieluummin maksaa kuin värkkää. Kaveri narisi mobiiliversiosta niin paljon, etten edes yrittänyt sitä.
Itse taas ajattelen niin päin, että jos ilmaisversio on tehty "ärsyttäväksi", en todellakaan halua maksaa sovelluksesta! Jos haluan maksaa, pitää rahalla saada jotain extraa, eikä pelkästään poistettua "ärsyttävyys".
Joo, tästä syystä itse en ole koskaan kokeillutkaan koko sovellusta. En pidä bisnesmalleista, joissa rahaa tehdään ennen kaikkea ilmaisversion käyttökelvottomuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tästä syystä itse en ole koskaan kokeillutkaan koko sovellusta. En pidä bisnesmalleista, joissa rahaa tehdään ennen kaikkea ilmaisversion käyttökelvottomuudella.
Mobiilin ilmaisversio on täysin käyttökelvoton.
Suosikkikappaleensa vuonna 2018 on mielenkiintoista luettavaa koska listalla on suuriosa pakkosoitettuja.
Keksin keinon kiertää pakkokuuntelu mobiililla. This is artistin nimi-soittolistat eivät lisää muiden artistien kappaleita. Harmi vaan että kaikilla artisteilla ei ole this is -soittolistaa.
Joku esiteini päättää Suomen soittolista. Listat on täynnä räppiä. Poissa on rock ja naisartistit. Listaa hallitsee miesräppääjät jotka ovat varmaakin tyypin kavereita.
En ole kokenut, että se 10e kuussa olisi iso menetys Spotifysta. Tablettia en raahaa lenkille enkä autoon, puhelin taas on mukana lähes aina, ja sillä kuuntelen musiikkia. En muuta kuuntelekaan kuin Spotifyn kautta, radiota kuunnellessa palaa käpy niihin kamaliin mainoksiin ensimmäisellä mainostauolla ja radio menee kiinni.
Yle Puhe sitten erikseen, heh.
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut, että se 10e kuussa olisi iso menetys Spotifysta. Tablettia en raahaa lenkille enkä autoon, puhelin taas on mukana lähes aina, ja sillä kuuntelen musiikkia. En muuta kuuntelekaan kuin Spotifyn kautta, radiota kuunnellessa palaa käpy niihin kamaliin mainoksiin ensimmäisellä mainostauolla ja radio menee kiinni.
Yle Puhe sitten erikseen, heh.
Kokeile kuunnella artistiradiota. Saat kaikkea muuta kuin artistin musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, kaikkea nyt ei voi saada ilmaiseksi.
Ymmärrän että kaikkea ei saa ilmaiseksi ja ymmärrän mainokset. Miksi pitää pakkokuunnelluttaa artisteja joista en pidä? Eivät kuulu edes samaan genreen.
Välillä kuuntelen Stratovariusta jotta voin jatkaa kuuntelua niin on pakko kuunnella Pyhimyksen kappaleita välissä.
Jotta ihmiset ostaisivat maksullisen version? 10€ kuussa halpaa kuin saippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rahaa pitäisi sitten tehdä? Ottakoot koko ilmaisversion pois käytöstä
En tosiaan tiedä. Tarvitsin myös puhelimen puhelimena, vanha noksu luovutti (jo!) 6 vuoden jälkeen. Enkä edelleenkään suostu maksamaan spotifystä, mutta ei mulla ongelmiakaan sen ilmaisen kanssa tosiaan ole.