Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtaa vanhempaan ja fiksumpaan, miksei tällaisesta ikinä valiteta?

Vierailija
17.02.2019 |

Vai onko siinä vain sitten se hiljainen hyväksyntä, että no se nyt vain oli parempi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaihdon syynä ei ole fiksuus ja ikä, vaan muut asiat.

Jos syynä on ikä, niin puoliso saa mennä koska suhde ei perustu rakkaudelle vaan ulkonäköön.

Vierailija
2/10 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syynä on ikä, niin puoliso saa mennä koska suhde ei perustu rakkaudelle vaan ulkonäköön.

Mutta jos vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan, silloin aina valitetaan. Eikö silloin saakaan mennä niin helposti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei ole mikää tae siitä, että uusi olisi fiksumpi.

Vierailija
4/10 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä ei ole mikää tae siitä, että uusi olisi fiksumpi.

En sitä tällä tarkoittanutkaan,vaan ehkä olisi pitänytmuotoilla lause näin "vanhempaan JA/TAI fiksumpaan".

Kuitenkin kyse oli siitä, että uusi olisi vanhempi, mutta fiksumpi.

Vierailija
5/10 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan, silloin aina valitetaan. Eikö silloin saakaan mennä niin helposti?

Ainoa valitus on kuulunut nuorempaan vaihtaneilta miehiltä kun uusi vaipparalli ja uusioperheen elämä ei ollutkaan sitä mitä haluttiin.

Toinen osapuoli on ollut vain tyytyväinen kun on päässyt eroon yhdestä ylimääräisestä lapsesta.

Vierailija
6/10 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi valittaa? Eiköhän siinä ole takana se oletus, että on opittu jotain ja että vaihto on tehty oikeista syistä eikä ajateltu jalkovälillä ja haikailtu menetettyä nuoruutta. 

Vierailija
7/10 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä ei tapahdu.

Vierailija
8/10 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, et se ikä on kuitenkin ratkaisevampi silloinkin kun kyseessä on fiksumpi yksilö, sillä saa vielä vähän lohdutusta. Jos mies vaihtaa nuorempaan JA fiksumpaan, yhtälö on nimittäin pahin mahdollinen, varsinkin jos tälle uudelle on siunaantunut edes ihan ok-tason ulkonäkö.

Vierailija
9/10 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mieheni ensimmäinen naisystävä, ja satun olemaan häntä usean vuoden vanhempi. Kaipa hän sitten jossain vaiheessa vaihtaa nuorempaan. Itse olen häntä ennen ollut vain itseäni vanhempien miesten kanssa. Ehkä tein "miehet" ja vaihdoin nuorempaan lennosta suhteesta, jossa ex oli mua 10v vanhempi.

Vierailija
10/10 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden tapauksen, jossa vaimo on vaihtunut selvästi vanhempaan. Näitä muutaman vuoden heittoja toki kuulee välillä. Tuossa tietämässäni tapauksessa nelikymppinen mies heitti 28-vuotiaan vaimonsa ulos ja vaihtoi 52-vuotiaaseen. Tuo nuorempi nainen oli mt-tapaus, epävarma, kiljuva, aivan psyko. Mies oli tosi kovilla pitkään ja vakaa, turvallinen nainen houkutti. Sellainen, jolla palikat on päässä oikeassa järjestyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme