Olen yli 30-vuotias mies, joka käy vanhempiensa kanssa viikottain kirpputorilla. Lähtisitkö kanssani treffeille?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Sekä mie että mun mies ollaan vanhempiin yhteydessä kans lähes päivittäin. Ollaan 30 plus. Mitä säälittävää siinä olisi? Perhe on tärkeä!
Ihmiset liikkuvat puolisoidensa kanssa. Ei kai 30-vuotias liiku viikottain äitinsä kanssa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä mie että mun mies ollaan vanhempiin yhteydessä kans lähes päivittäin. Ollaan 30 plus. Mitä säälittävää siinä olisi? Perhe on tärkeä!
Ihmiset liikkuvat puolisoidensa kanssa. Ei kai 30-vuotias liiku viikottain äitinsä kanssa?
ap
Why not?
Toki lähtisin. Itsekin tykkään kirppareilla pyöriä. Ihan käyttötavaraa ja vaatteita ostan jos löytyy sopivia, kirjoja myös. Ei vanhempien kanssa kirpparilla käynti ole mikään ongelma. Kuten monet jo sanoikin: Hyvä että olet hyvissä väleissä heihin. Mutta tietenkin jatko riippuu siitä, onko meillä mitään yhteistä ja miten ne kuuluisat "kemiat" kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mut sä et varmaan lähtis mun kans. Olen yli 40-vuotias nainen.
Tiistai on kirpputoripäivä vanhempieni kanssa. Maanantaina mulla on puolipäiväinen. Mennäänkö?
ap
No mikä ettei. Vanhempasi ovat tervetulleita mukaan myös.
Isäni heittää usein melko huonoja vitsejä ja kyselee vanhoja urheilutuloksia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Why not?
No niinpä.
En vain ole ikinä nähnyt muita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Toki lähtisin. Itsekin tykkään kirppareilla pyöriä. Ihan käyttötavaraa ja vaatteita ostan jos löytyy sopivia, kirjoja myös. Ei vanhempien kanssa kirpparilla käynti ole mikään ongelma. Kuten monet jo sanoikin: Hyvä että olet hyvissä väleissä heihin. Mutta tietenkin jatko riippuu siitä, onko meillä mitään yhteistä ja miten ne kuuluisat "kemiat" kohtaavat.
Mulla oli lukion pitkä kemia vahva 7.
ap
Huomenna käyn juoksulenkillä. Yksin.
Palataan maanantaina asiaan, jos vielä on innostuneita lähtemään pöyhitsemään pöytiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Totanoin, olen 5-kymppinen ja liikun lähes viikottain äitini kanssa. Äitini siis ei tarvitse mitään avustajaa likkumiseen.
En mä kyllä lähtis, kun olen naimisissa mun kanssa kirppareita kiertävän hauskan miehen kanssa. ;)
Kuulostat kivalta tyypiltä. ehkä treffit kamun kanssa?
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Totanoin, olen 5-kymppinen ja liikun lähes viikottain äitini kanssa. Äitini siis ei tarvitse mitään avustajaa likkumiseen.
Nainen äitinsä kanssa ei ole niin outoa kuin mies äitinsä kanssa. Miehellä oletetaan olevan perhe ja vaimo.
ap
Mulla on:
a) lp-levyt
b) kirjat
c) outoudet
ap